צפייה בגרסה מלאה : הגבהה למסולסל
שלום לכל חברי הפורום הנכבד
יש לי שאלה .
אחרי שקראתי וחיפשתי שירשורים בנושא ולא מצאתי משהו שיספק אותי,
אז מישהו יודע אולי על דרכים להגביהה סמוראי עם סלילים?
יש דרך חוץ מספיסר?
דרך שגם תשפיע על מהלך מתלה גדול יותר?
ואופציה לשים 235
ומישהו יודע אולי איזה בולמים אפשר לשים אחרי ההגבהה
( המקוריים לצערי לא יתאימו למרות שהם חדשים )
את הקיטים של"טאף-דוג" וחבריהם אני לא מעונין כי זה יקרררררר מדי.
אני מחפש איך לעשות לבד
אם מישהו שמע, מכיר או יודע על דרך לעשות את זה
אני אשמח מאוד לשמוע גם כן.
תודה.
אתה יכול להאריך את הקפיץ. הבעיות הצפויות:
1. מציאת קפיץ ארוך מספיק ומתאים במידות. לא ממש בעיה, אבל ידרוש עבודת רגליים.
2. תיקון זויות העבודה של מוטות הרדיוס והפנהרד.
3. מציאת בולם קדמי מתאים. לא באמת בעיה, אם יש לך כסף.
4. עלות. נדמה לך שהקיטים יקרים... לבנות מתלה טוב זה לא זול אף פעם.
אני נוסע על סמו מוגבה סלילים
קפיצים KING
הבעיה הגדולה זה בולמים קידמיים
בגלל הקוילאובר אין הרבה אופצית עד כמה שאני זוכר היה אולדמן וזהו
אצלי נשארתי עם הבולמים המקוריים וכבר שנתיים וחצי על_הכיפאק.
אחוריים יש בשפע.
(העסק לא זול בכל מקרה)
דרור
GodsFather
11-12-06, 02:07
נשארת עם בולמים מקוריים ? כלומר הם עכשיו פתוחים עד הסוף או עד כמעט הסוף כאשר המהלך של הסליל בעקבות ההגבהה אמור לאפשר עוד כמה ס"מ טובים למהלך המתלה ומכאן שיפור ביצועים בשטח(אלון, תקן אותי אם אני טועה...)
שיפורים זולים=מקור לצרות ,אין מתנות חינם ואין חצי שיפור.
זה לא אומר את זה בהכרח, אמיר. צריך לבדוק ספציפית לרכב מה מגביל לו את המהלך; יש סיכוי לא רע שזה הבולמים, אבל זה יכול באותה מידה להיות מוט הפנהרד שלו (או, רחמנא ליצלן, המוט המייצב).
מאחורה החלפתי בולמים לכן המהלך שם גדול יותר
מקדימה עקב אילוצי קוילאובר (ומכיר) נשארתי עם הבולמים המקוריים.
מה גם שאני נוסע עם מוט מייצב (אין לי מתנתק) כך שרוב הסיכויים שזה מה שמגביל אותי
יש גם תמונות (ניסוי ראשון עם תמונות מקווה שיצליח)
דרור
אבל למה לך לשים 235?
גובה זה חשוב אבל הרכב הופך לעגלה מעצבנת (ובזבזנית בדלק), 215.75.15 זה בדיוק הצמיג לסמוראי.
סליחה??? :lol: אין דבר כזה "הצמיג לסמוראי".כן יש דבר כזה הצמיג הנכון למה שאתה דורש מהרכב.
כאחד שנסע במידות שבין 195 ועד 31/10.5 אוכל לומר לך ש"הצמיג" לסמוראי הוא הגדול ביותר שהרכב מותאם אליו.
לגבי הגבהת המסולסל:החסרונות הגדולים בקיטים למיניהם הם שהם עולים המון כסף ונותנים כ"כ מעט תמורה...
קטנוני היום, מה מורי? :lol:
הוא מתכוון לצמיג המתאים ביותר לרכב עם יחסי העברה סטנדרטיים. אני נאלץ להסכים איתו.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.