צפייה בגרסה מלאה : נסיעה ללא דלתות בסמוראי פתוח! חוקי??
חיפשתי ולא מצאתי תשובה
האם מותר לי להוריד את הדלתות של הסמוראי שלי ובמקומם לשים שרשראות? ( כמו ב cj למיניהם)
סמוראי פתוח
זה חוקי?
תודה
לא סגור על חוקי או לא,אבל בכל הסמוראים שלי אני נוסע ללא דלתות בקיץ,ולא נתקלתי בבעיה כלשהי (גם במפגש עם שוטרים ,בדיקת רשיונות וכו'...)
בעבר סיפרו לי שלרכב המוגדר ברשיון כרכב שדה פתוח,מותר להוריד הדלתות (לך תאמין...).
תודה
אני ינסה לברר את העיניין
ולחזור עם תשובה ברורה כי זה נראה לי הרבה יותר כיף בלי דלתות!
והאם אתה נוסע עם שרשרת או משהו?
דיברתי עם דוד שלי שהוא מתנדב משטרת התנועה
והוא חושב אבל לא בטוח שכל עוד יש איזהשהי רצועת בטיחות זה חוקי!
הוא יברר ויודיע לי
אבל יש זמן עד הקיץ
אז ערב טוב לכולם
דיברתי עם דוד שלי שהוא מתנדב משטרת התנועה
והוא חושב אבל לא בטוח שכל עוד יש איזהשהי רצועת בטיחות זה חוקי!
הוא יברר ויודיע לי
אבל יש זמן עד הקיץ
אז ערב טוב לכולם
חצי מהקיץ האחרון נסעתי בלי דלתות
זה חוקי בתנאי שני דברים
אחד שרשום לך ברישיון רכב שדה פתוח
ושתים אתה חיב לשים שני שרשראות ברזל בצדדים
החיסרון של בלי דלתות שאתה נוסע בכביש מהר ואתה נוסע מהר אז יש לך רוח חזקה
היתרון שבטיולי שטח זה כיף לא נורמלי
אז הפתרון הוא דלתות ברזנט מתפרקות שזורקים על הגגון....כאשר יורדים מהכביש
ויש לחך מידע לגבי עלות של התענוג הזה?
מה לגביי מראות ? הן מורכבות על הדלתות לא?
את המראות ניתן להרכיב על הברגים של הציר העליון של הדלתות.
combina347
15-12-06, 16:24
כדי לחבר את המראות יש לחבר פלטה קטנה במקום הברגים העליונים של הדלת ולפלטה לחבר את המראה עליכם לראות את הפלטה מעיין מתאם
לפלטה תוכלו גם לחבר את השרשרת עדיף לעטוף את השרשרת בצינור גומי למניעת רעש מעצבן מהשרשרת וממגע מעצבן
הכי חשוב שגם אם לא תחברו את המראה לשם עליכם לחבר את כל הברגים של הדלת למקום משום שהכנף יהיה חופשי וזה ממש לא מריא
עברתי טסט בלי דלתות... כנראה שזה בסדר :)
עברתי טסט בלי דלתות... כנראה שזה בסדר :)
יש אנשים שעוברים טסט בלי רכב ... כנראה שזה בסדר :) אני לא חושב שהטסט הוא תשובה טובה.
הדלת מחוברת עם ברגים פשוט? או שזה גם ריתוך?
[אני מנסה להוריד את הדלתות אבל הברגים לא זזים בכלל!! שמתי WD40 אבל זה לא עוזר..
מה הסיפור? יש למישהו איזה טיפ?
GodsFather
21-05-13, 07:58
סבלנות, הרבה סבלנות.
.
.
.
.
.
.
ואימפקט.
ואז להחליף את הברגים לברגים שמתאימים לראש של בוקסה
סבלנות, הרבה סבלנות.
.
.
.
.
.
.
ואימפקט.
תגידו השתגעתם ,ברגים ישנים ,רק לא אימפקט - יחרוש את הראש של הבורג ועדיין לא יוציא אותו , סבלנות , כוח ( המון ומברג מתאים ) והרבה wd
מדובר על מברג אימפקט-זה שדופקים עליו עם פטיש.
זה הכלי היחיד שיכול לפתוח ברגים עקשנים..
שלב הבא זה לרתך אליהם אום..
הבעיה עם ריתוך היא שזה מחרב את הצבע.אפשר לקדוח את הבורג.
אפשר לקדוח...אבל הברגים האלה בד"כ תקועים כ"כ חזק, שגם אם תקדח, סיכוי טוב שתשבור את החולץ בניסיון להוציא את הבורג.
ואם אתה קודח קוטר גדול יותר סיכוי טוב שתהרוס את ההברגה בבודי.
כמה כבר עולה להתיז צבע על 4 צירים?גרושים אפילו אצל צבעי רכב..
GodsFather
21-05-13, 22:54
אז קודחים הפוך או בהדרגה מידה מידה ואז מבריזים את הסוף בהתאם
מברג אימפקט. לא מברגת אימפקט.
או מברג גדול וישן.
מרססים שמן חודר. מחכים. דופקים על המברג. עוד לא מסובבים. עוד שמן. עוד מחכים. עוד דופקים. מנסים לסובב. הולך? טוב. לא הולך? עוד פעם. עדיין לא הולך? קצת לחמם ונלסות שוב.
ואחרי זה להחליף לברגי טורקס (לא אלן שלא יכול לשאת כוחות, אלא טורקס)
אסף.
אסף, כשאני חיפשתי להחליף ברגים,לא מצאתי טורקס, רק אלן. אפילו השקעתי ובאתי עם בורג טורק דוגמא..זה היה בבורג המפרץ,חנות מאוד רצינית, עם ברגיה עשירה..
איפה אפשר למצוא כאלה? M8 פסיעה רגילה( 1.5?)
בשנים בהן גרתי בחיפה, בכל החנויות שמעתי את אותה תשובה כשחיפשתי משהו שלא היה להם.... "זה יש בתל אביב".
אני חושב שבמקרה הזה זה עובד גם בברגים.
ואם אלן, אז נירוסטה שלא נהרס בקלות
אסף.
עוד לא נתקלתי בבורג חלוד וישן ככל שיהיה שעמד בפני פטיש וקרנר על היקף הבורג. אה...והרבה סבלנות.....
בדקתי את הנושא וכל עוד רשום רכב שדה פתוח אז מותר אבל מחוייב בשרשרת ברזל
GodsFather
25-05-13, 19:50
איפה בדקת؟
היתה תקנה שאומרת שכל רכב חייב בדלתות, אלא אם כן מדובר בג'יפ, נ.נ. או לנד-רובר.
זה היה פעם, מאז התקנה הזו בוטלה.
היום זה מה שכתוב:
<tbody>
<tbody>
מנעולי הדלתות
תק' (מס' 2)
תשל"ג-1973
תק' (מס' 3)
תשס"ה-2005
</tbody>
</tbody>
353.* (http://www.nevo.co.il/links/psika/?pIzcurLaw=תקנות%20התעבורה&pIzcurNum=353) (א) בכל פתח לכניסה או ליציאה של הנוהג או של הנוסעים ברכב פרטי, ציבורי, עבודה או מסחרי, תהיה דלת עם מנעול או מיתקן לנעילת הדלת המאפשר נעילת הדלת אלא אם נקבע אחרת בתקנות אלה או ברשיון הרכב.
וגם:
<tbody>
<tbody>
בטיחות בנסיעה
תק' (מס' 3)
תש"ל-1970
</tbody>
</tbody>
79.* (http://www.nevo.co.il/links/psika/?pIzcurLaw=תקנות%20התעבורה&pIzcurNum=79) (א) לא יסע אדם ברכב - פרט לאופנוע, תלת אופנוע, אופניים או תלת-אופן - והנוהג בו לא יניח לאדם לנסוע בו, אלא כשגופו כולו בפנים הרכב ובמצב המבטיח את שלומו. (ב) הנוהג רכב לא יסיע אותו ולא ימשיך בהסעתו, אלא אם דלתותיו סגורות וננקטו כל שאר אמצעי הזהירות להבטחת שלומו של נוסע ושל כל אדם הנמצא בסמוך לרכב.
בפועל, כל רכב שהוא "רכב שדה-פתוח" יכול להיות בלי דלתות. העניין של השרשראות/ רצועות במקום דלתות משעשע בעיני, באופן אישי.
אסף.
כמה כבר עולה להתיז צבע על 4 צירים?גרושים אפילו אצל צבעי רכב.. פחות בעיה הצבע על הציר- יותר בעיה זה מה יקרה לצבע על הדלת/בודי
קח אום גדול, קוטר פנימי קצת יותר קטן מקוטר ראש הבורג,ורתך אותו מבפנים לבורג. ריתוך קצר בלי פגיעה בצבע. לי זה הצליח כמה פעמים..
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.