צפייה בגרסה מלאה : חימום פנים הרכב
DrorBANANA
14-12-06, 22:31
שלום לכולם ,,,
החימום ברכב עובד רק במפשיר האדים של החלון הקידמי וגם
די חלש על כפתור מס' 3 .
אני מעוניין לסדר את מערכת החימום פנים הרכב שיעבוד
גם לרגלים וגם בחזית פתחי האיוורור.
בבקשה פתרונות הצעות תיקון ואם זה מסובך מידי אז הפניה לבעלי
מקצוע.
תודה דרור בננה.
נ.ב.
SJ410
GodsFather
15-12-06, 09:11
דרור שלום,
מתחת לקונסולה המרכזית ובצמוד לקיר האש יושב המאוורר בתוך תא סגור , שלושה ברגים בצד הנהג ותוכל לשלוף אותו לשלוח לשיפוץ / להחליף באחר - יש כמה בעלי עסקים באיזור יצחק שדה בת"א שמשפצם כאלה מאווררים - אתה תופתע לאחר שתשפץ ,איזו עוצמה יש לו.
לגבי הפתחים בחזית , אם אינני טועה - אין דרך להביא לשם חימום לפי היצרן כדי למנוע הרדמות הנהג (שים לב אפילו לציורים - חום מופיע רק בהפשרת האדים וברגליים) , כלומר, ברגע שתעביר את הידית המכוונת אז יכבה מפזר החום ותשאר עם אויר רגיל - אבל כשתתקן את המאוורר ותרגיש את החום ברגליים , לא תצטרך את החום בחזית - כאמור, לאחר שתשפץ תבין.
אם אתה חושש להתעסק עם זה (זה מאד פשוט) ואו רוצה חוו"ד של בעל מקצוע , אני ממליץ על "עמוס מזגנים" בר"ג , מאחורי קניון איילון - מנסיון אישי שלי איתו ולא מתוך מניעים אחרים,כמובן.
DrorBANANA
15-12-06, 14:07
גודס פאדר ,,,
תודה רבה לך חג חנוכה שמייח דרור.
לפני שיפוץ המאוורר, נסה לבדוק שהתעלות שמובילות את האויר לא מנותקות.
נסה להפעיל את החימום ולהשחיל ידים מתחת ולתוך הדש בורד. אם יש בריחת אויר, אתה תרגיש אותה
DrorBANANA
17-12-06, 01:00
היי ..
המאוורר עובד 1, 2, 3, אך האוויר החם שיוצא
מהדשבורד לכיוון השמשה די חלש וכך גם לרגלים
אני ינסה לפרק את כל הפלסטיקות ולראות אך להתקדם
משם.
תודות דרור.
GodsFather
17-12-06, 15:42
אם בא לך לתקתק שם כמה תמונות של הליך העבודה ומה שתגלה, זה יעזור לכל המעוניינים לעשות עבודה זו וחוששים...
תודה!
DrorBANANA
24-12-06, 21:46
אם בא לך לתקתק שם כמה תמונות של הליך העבודה ומה שתגלה, זה יעזור לכל המעוניינים לעשות עבודה זו וחוששים...
תודה!
היי גודס פאדר ...
החימום פנים עובד לוקס עכשיו והתיקון הוא מאוד פשוט בכל אופן אצלי..
מה ששמתי לב זה כשאני מעביר את הכפתור למצב חימום (אדום)
אמנם הכפתור עובר אך בעמוד האש מצד המנוע איפה שצנרת
המים החמים עוברים המעביר לא עובר למצב פתיחה מלא הוא תפוס עם
קצת חלודה שימנתי קצת עם WD40 והוא השתחרר וגם בכפתורי
המעברים בדשבורד שימנתי דרך חריצי הכפתורים ולאחר משחק
של איזה 15 דקות המניפות לסגירה ופתיחה התחילו לעבוד ככה שלא
הייתי צריך לפרק את הפלסטיקות כנראה שבעלי הרכב שהיו לפני לא השתמשו
במערכת החימום הרבה זמן ועכשיו הכל עובד וממש חם ברכב וגם יש שילוב
של חום לרגליים בלבד ולשמשה הפשרת אדים בלבד וגם מצב בו זמנית לשניהם.
תודה לכולם דרור.
DrorBANANA
24-12-06, 22:11
תמונות,,
מעביר פותח בקיר האש מצד המנוע
http://img244.imageshack.us/img244/3557/20061224drorbanana0004vp8.jpg
כפתורים
http://img184.imageshack.us/img184/1303/20061224drorbanana0001qf8.jpg
רגליים
http://img169.imageshack.us/img169/7379/20061224drorbanana0002jd6.jpg
מפשיר אדים
http://img168.imageshack.us/img168/1421/20061224drorbanana0005pn3.jpg
לי יש את אותו בעיה
איפה בדיוק נמצעות המניפות כי ממש קר בירושלים ואם זה לא יעזור אני יעלץ לפנות לבעל מקצוע
GodsFather
27-12-06, 16:04
מאחורי הפתחים התחתונים של המערכת - אתה תראה את הידית הקטנה שדרור צילם כאן , חשוך שם אז תשתמש בפנס. אחרי שתבין איפה זה בדיוק , אתה גם תדע איך להגיע לזה תוך כדי נהיגה (בהנחה והג'ויסטיק לא יעבוד כראוי).
אצלי בסמוראי (88) עובד החימום מצוין וגם הקירור, אבל יש בעיה מוזרה אחרת:
כשאני בוחר מהיכן יצא האויר- מפשיר אדים מהשמשה, לכיוון הרגליים או משולב, לא משנה אם ווסת החום נמצא על כחול או אדום, האויר יוצא חם, כך שאויר קר יוצא רק כשבוחרים בפתחים הראשיים.
בדקתי את הברז שצמוד לחומת האש והוא עובד תקין (לא רק זז אלא גם באמת סוגר את המעבר למים).
רעיונות?
שאלה בכיוון אחר בנושא חימום:
מישהו מכיר מפזר חום 12v שניתן להתקין ברכב?
GodsFather
19-01-07, 01:42
ויפר- ככה זה צריך להיות , שים לב גם לציורים , אויר חם יצא לרגליים ולשמשה , אויר קר "לתוך פרצוף שלך".
לגבי מפזר חום 12V , יש באוטו-דיפו ובחנויות ההפצה המוכרות באיזור יצחק שדה. מנסיוני, הוא שווה לת^ת.
העניין הוא שראיתי בציורים שיש מצבי ביניים- גם קירור וגם חימום.
חוצמזה- לא ניתן לווסת את החימום. או חום גיהינום, או לא... אין משהו באמצע.
ככה זה גם אצלך?
תודה.
GodsFather
21-01-07, 17:06
א. יש רמות 1-4 מבחינת כוח המאוורר
ב. אין מושלם חמודי , זה לא שיא הטכנולוגיה
ג. יכול להיות שהמאוורר שלך קצת מיצה את עצמו ולכן רק הרמה הכי גבוהה מורגשת (וגם היא לא הכי חזקה - אני לא יודע מה איכות המאוורר אצלך)
אפשר לפרק את המאוורר ולשפץ אותו , או לפחות לנקות אותו - תתכופף מתחת לדשבורד , מעט מעל רגלית הגז - יש שלושה ברגים שמחזיקים את בית המאוורר - תפתח אותם בעדינות ותוכל להוציא את המאוורר החוצה ולראות מה המצב.
צלם על הדרך
כנראה שלא הבנת אותי כראוי "חמודי"...
המאוורר עובד מצוין.
רק שאין ויסות של טמפ' האויר. או חם, או קר. זהו. אין ביניים.
ככה זה גם אצלך?
מה שאמור לווסת את רמת החום הוא הברז מים המדובר בתא מנוע
תבדוק שבאמת הוא עומד במצב המתאים מול הכוונון בפנל חימום ברכב
הברז שנמצא בסמוך לחומת האש עובד מצוין.
המאוורר עובד חבל"ז.
המנוף בתא הנהג תקין ומזיז את הברז בהתאמה.
עדיין, אי אפשר לשלוט בטמפ'- כאילו אין קשר בין מצבי הביניים למציאות. או חם או קר.
תבדוק כמה עולה ברז
למה?
הברז עובד מצוין.
אצלך יש ויסות חום?
הכוכב הכחול
22-01-07, 01:15
Viper,
אם הבנתי אותך כראוי,
אז כן.
יש או חם או קר.
אין אופציה של קצת חם או פחות קר.
יש את הסימון עם הפסים אדום כחול, אז זה בשביל היופי.
אי אפשר לווסת את החום יש רמת חום אחת
לצורך העיניין HI או רמת קור אחת לצורך העיניין COOL
אי אפשר לשחק באמצע
מה שאומר שיהיה לך קשה לשמור על יין אדום בטמפ' החדר בטיול לדרום ;)
***בכל אופן ככה זה אצלי נטול מזגן :sad:
אבל עם חימום ו4 כיווני אויר :lol: :lol:
אצלי היה גם את כל התחום באמצע.
כנראה הבעיה בברז ייתכן ומבצע סגירה או פתיחה בלבד ואינו שולט בויסות (השערה בלבד לא ראיתי איך בנוי בפנים) אולי משהו יודע איך הברז בנוי ,ייתכן שיש שם איזה טפלון שהתבלה
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.