צפייה בגרסה מלאה : EGR- מי צריך את זה?
יש לי בלנדרובר מערכת EGR (למי שלא מכיר- מערכת מיחזור גזי פליטה). כעקרון, דבר מצויין שמקטין את זיהום האוויר מהטרקטור. אבל- אני, בתור מישהו בלי עקרונות, חושב שבמילא, עם הסולר המחורבן שלנו, ובלי ממיר קטליטי, התרומה של המערכת היא שולית. מה שכן- זה עוד מערכת אלקטרונית/ חשמלית של לוקאס, וכאן יש לי עקרונות- אני רוצה מה שפחות כאלה על הטרקטור.
אז, ספרו לי- יש למישהו TDI300 בלי EGR? (אני יודע שיש, רק לא יודע אם יש בארץ)? אם כן- יש בעיות בטסט?
מה דעתכם באופן כללי על להיפטר מהמערכת? מישהו עשה את זה (מסובך זה לא, אפילו מאד פשוט)?
אסף.
אני חושב של 90 אחוז מהרכבים בארץ זה בוטל מזמן.
לדעתי אי אפשר ביכלל לבדוק את זה בטסט.
גם ל 90 מהרכבים הוריד את הממיר הקטליתי, אינו מחוייב בחוק בדיזל בארץ.
אחרי שהועלה חשד שהשסתום של ה EGR לא במצב יותר מידיי טוב, ביטלתי את המערכת
עבודה של כרבע שעה, עלויות נמוכות.
לא נתקלתי בבעיה בטסט.
ולמעשה אני יודע בוודאות על עוד שני TDI300 שנוסעים כבר הרבה זמן בלי EGR
אוקיי. יבוטל לאלתר. (מה שפחות אלקטרוניקה של לוקאס- יותר טוב)
אסף.
אפשר לקנות באוטו מיני פחית סגירה לסעפת פליטה וצינור חלופי לסעפת יניקה ובא לציון גואל
מערכת ה-EGR נועדה לבטל רק את פליטת ה-NOX.
ביטולה לא ישפיע על רישוי מכיוון ששם בודקים כהות עשן בלבד (אם בודקים) אשר נמדד ביחידות הרטרידג' וללא קשר לכמות ה-NOX בפליטה. ברכב בנזין זה יותר בעייתי.
ברשותי דיסקו דיזל 95 מנוע TDI300 .
הEGR בוטל מזמן. המנוע מרגיש יותר "חי"..
לא הייתה שום בעיה בטסט.
שלמה
שאלת המשך-
ביטול- עלידי ניתוק הקונקטור על השסתום- מספיק? או שצריך באמת את הפחית המדוברת?
אסף.
אפשר גם לנתק את צינורית הואקום ולסתום אותה כדי שלא תהיה בריחה של ואקום.
הפחית והחלפת הצינור הופכים את הכל לאלגנטי יותר ומושכים פחות תשומת לב ..............
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.