PDA

צפייה בגרסה מלאה : מצבר ZJ V8



גיל123
30-12-06, 18:26
דיברו על זה פה פעם.לא מצאתי בחיפוש...
מה צריך להיות שם אמפר/שעה או דבר אחר הראוי להתייחסות.
לג'יפ אין כננת,מקרר,רתכת,פרוג'קור,גרילנדה וכו',וכנראה שגם לא יהיו צרכנים כבדים בעתיד.
תודה.
ד"א,אופטימה וכו' לא ממש מעניין.

grand
30-12-06, 21:07
72-80 אמפר
יותר גדול מזה לא יכנס לתושבת.
חבל על הכסף. שים וולטה , מחזיק בדיוק כמו שנפ ואפילו יותר...

גיל123
30-12-06, 21:10
תודה :D

גיל123
31-12-06, 20:10
ואלו מסקנותי...
היום,נפרדתי מכמה מאות שקלים לטובת מצבר חדש. מה שהיה לי זה 65 או 63 אמפר/שעה,וזו גם המלצת החברה(!) ומה שמופיע אצל סוכני המצברים.
המצבר הזה מעולה למי שלא מפריע לו שהמזגן/וישרים/חימום/אורות רברס/חלונות וסטרטר איטי .

קניתי מצבר 80 .
איזה תענוג!!! סטרטר מסתובב בקצב נורמלי(די מהר),טעינה יציבה בשעון,אף אחד מהגורמים מעלה לא מכניס את שעון הטעינה לאיזור האדום.
אני יודע שאין למה שכתבתי ערך מוסף כלשהו,אבל הייתי צריך לפרוק את זה.
שנה טובה.

ניר ל
31-12-06, 21:13
המצבר המקורי הוא אמנם 66 אמפר שעה, אבל מספק 600 אמפר להתנעה ...

מצברים 66AH כגון שנפ וכו' מספקים הרבה הרבה פחות מזה, בגלל זה התופעות שתיארת.
אני משתמש במצבר 80AH שנפ שמספק בערך 450 אמפר להתנעה.

eran4x4
01-01-07, 08:43
גיל
בנוסף לדברי ניר מעלי:
כל התופעות שתיארתה קשורות למצבו וגילו של המצבר יותר מאשר לקיבולת שלו.
את אותו שינוי היתה רואה עם מצבר חדש של 60AH.
המשמעות של 80AH מול 60 היא במקומות אחרים (צרכנים רבים, יכולת הנעה כאשר המצבר לא מלא ב 100 אחוז ו\או כאשר הקיבולת שלו יורדת לאורך זמן, ועוד...).

גיל123
01-01-07, 11:00
גיל
בנוסף לדברי ניר מעלי:
כל התופעות שתיארתה קשורות למצבו וגילו של המצבר יותר מאשר לקיבולת שלו.
את אותו שינוי היתה רואה עם מצבר חדש של 60AH.
המשמעות של 80AH מול 60 היא במקומות אחרים (צרכנים רבים, יכולת הנעה כאשר המצבר לא מלא ב 100 אחוז ו\או כאשר הקיבולת שלו יורדת לאורך זמן, ועוד...).
אני לא ממש בטוח... כשקניתי את הג'יפ המצבר היה יחסית חדש(כחצי שנה),וכל התופעות המעצבנות היו(סטרטר עייף,נפילות בשעון הטעינה בהפעלת צרכנים).

השאלה היא איך האלטרנטור מתמודד עם מצבר גדול/חזק יותר...

ניר ל
01-01-07, 13:13
ממלא אותו יותר לאט...

-->