PDA

צפייה בגרסה מלאה : רדיאטור חימום- לנתק/ לרוקן/ להשאיר מחובר בקיץ?



six 4 life
05-01-07, 02:08
אהלן.
כידוע, אין צורך בחימום בקיץ. (אלא אם אתם אוהבים סאונה-ג'יפ... לבריאות :shock: )

בהנחה ובידינו רדיאטור מערכת חימום חדש/ משומש תקין, ואנו מעוניינים שיאריך ימיו ככל האפשר-
מה תהיה הדרך הטובה ביותר לשמור עליו תקין ללא נזילות?
ככל שידוע לי, בעיית הנזילות ברדיאטור הזה, נובעת בעיקר מהפרשי החום/ קור במים שבמערכת.
(מנוע מתחמם- מים חמים, מנוע מתקרר- מים קרים, וחוזר חלילה)

אפשרויות:
1. להשאיר מחובר- כי הסירקולציה של המים עושה לו טוב. (מצד שני, אם הרכב עומד כמה ימים/ שבועות?)

2. התקנת ברז על צינור כניסת המים אל הרדיאטור - על מנת לחסום את סירקולצית המים במנוע, מרדיאטור החימום (אם כי, ישאיר בו מים עומדים)

3. ניתוק של צינורות החימום מפלאנג' המים והמשאבה, והחלפתם בפקקי גומי (שלרוב לא שורדים קיץ שלם), ועם עזרה קלה של לחץ אויר- רוקנו את הרדיאטור מנוזל לכל הקיץ.

4. אופציה אחרת?



תודה.

tzagi
05-01-07, 06:18
#1
As long as there is some anti freeze in the system
it will keep it from corroding on the inside

If left empty or even capped off there is nothing to protect it from corrosion.notice that any radiator that is left outdoors will turn green on the inside(and outside),thats oxides of copper.

I guess in the summer time, you can restrict the flow to the heater core, just as long as there is some anti freeze running thru the system.

ערן המסוקס
08-01-07, 19:14
אין שום סיבה לגעת ברדיאטור. לא לחסום את הזרימה דרכו ובטח לא לרוקן אותו.
הוא יחזיק לך 20 שנים אם הוא חדש ואתה משתמש רק בנוזל קרור איכותי.

אני עדיין משתמש ברדיאטור המקורי שעבר הרבה מאוד התעללות בחייו.

polar bear
08-01-07, 20:29
אני חושב שהוא מדבר על רדיאטור החימום של הרכב ולא על זה שמקרר א תהאוטו... ובמידה וכך, יש הגיון נסתר בריקון שלו למשך תקופת הקיץ , אתה צריך רק לדאוג שהוא יהיה יבש אחרי הריקון, כי אם לא , אז הלחות תהרוג את הרדיאטור.

-->