six 4 life
05-01-07, 02:08
אהלן.
כידוע, אין צורך בחימום בקיץ. (אלא אם אתם אוהבים סאונה-ג'יפ... לבריאות :shock: )
בהנחה ובידינו רדיאטור מערכת חימום חדש/ משומש תקין, ואנו מעוניינים שיאריך ימיו ככל האפשר-
מה תהיה הדרך הטובה ביותר לשמור עליו תקין ללא נזילות?
ככל שידוע לי, בעיית הנזילות ברדיאטור הזה, נובעת בעיקר מהפרשי החום/ קור במים שבמערכת.
(מנוע מתחמם- מים חמים, מנוע מתקרר- מים קרים, וחוזר חלילה)
אפשרויות:
1. להשאיר מחובר- כי הסירקולציה של המים עושה לו טוב. (מצד שני, אם הרכב עומד כמה ימים/ שבועות?)
2. התקנת ברז על צינור כניסת המים אל הרדיאטור - על מנת לחסום את סירקולצית המים במנוע, מרדיאטור החימום (אם כי, ישאיר בו מים עומדים)
3. ניתוק של צינורות החימום מפלאנג' המים והמשאבה, והחלפתם בפקקי גומי (שלרוב לא שורדים קיץ שלם), ועם עזרה קלה של לחץ אויר- רוקנו את הרדיאטור מנוזל לכל הקיץ.
4. אופציה אחרת?
תודה.
כידוע, אין צורך בחימום בקיץ. (אלא אם אתם אוהבים סאונה-ג'יפ... לבריאות :shock: )
בהנחה ובידינו רדיאטור מערכת חימום חדש/ משומש תקין, ואנו מעוניינים שיאריך ימיו ככל האפשר-
מה תהיה הדרך הטובה ביותר לשמור עליו תקין ללא נזילות?
ככל שידוע לי, בעיית הנזילות ברדיאטור הזה, נובעת בעיקר מהפרשי החום/ קור במים שבמערכת.
(מנוע מתחמם- מים חמים, מנוע מתקרר- מים קרים, וחוזר חלילה)
אפשרויות:
1. להשאיר מחובר- כי הסירקולציה של המים עושה לו טוב. (מצד שני, אם הרכב עומד כמה ימים/ שבועות?)
2. התקנת ברז על צינור כניסת המים אל הרדיאטור - על מנת לחסום את סירקולצית המים במנוע, מרדיאטור החימום (אם כי, ישאיר בו מים עומדים)
3. ניתוק של צינורות החימום מפלאנג' המים והמשאבה, והחלפתם בפקקי גומי (שלרוב לא שורדים קיץ שלם), ועם עזרה קלה של לחץ אויר- רוקנו את הרדיאטור מנוזל לכל הקיץ.
4. אופציה אחרת?
תודה.