PDA

צפייה בגרסה מלאה : נעילות מונעות החלקה?



שי 125
07-01-07, 21:59
מה זה? למה? מגביל בשטח?
האם אפשר לבטל?
אני סובל מזה בצרוקי ליברטי.

נמרוד
07-01-07, 22:33
זה לא מגביל בשטח, להיפך, זה נועד לעזור לך, אמנם לא כמו נעילת דיפרנציאל אמיתית אבל במידה מסוימת.

בכל מקרה נשמע מוזר שזה מפריע לך - מה בדיוק הבעייה?

שי 125
08-01-07, 21:49
הי נמרוד

ברגע שאין אחיזה באחד הגלגלים האחוריים אין באפשרותי להתקדם(רק רוורס)
כאילו אין לי הנעה קדמית.נראה לי שיש קשר לנעילות הללו .ובנוסף כאשר אני
מנסה לטפס מכשול רציני ואין אחיזה מספקת הג'יפ מתחיל להזדעזע ונשמעים דפיקות מכיוון הטרנספר.
תודה...

נמרוד
08-01-07, 23:54
בוא נתחיל מזה שבליברטי אם יש לך דיפרנציאל מוגבל החלקה זה רק בסרן האחורי. הדיפרנציאל המרכזי הוא "טיפש" - אתה נועל אותו בעצמך כשאתה משלב ל4X4 part time או LOW. אז נתחיל מהשאלה הפשוטה - באיזה מצב נמצאת ידית הטרנספר כשאתה נוסע בשטח?

שי 125
09-01-07, 20:53
הזעזועים והדפיקות מתרחשים במצב LOW בלבד.

ADY
10-01-07, 00:40
"הגבלת החלקה " זה מכלול מכני שלא קשור למצב תיבת העברה. אם הוא לא "תפוס" לא תרגיש שקיים ואם "תופס" זה רק ידחוף אותך קדימה! בצרוקי ליברטי קיים דיפרנציאל מוגבל החלקה בסרן האחורי אבל גם מערכת הנעה "חכמה" שיכול לסבף אותך.

ניר ל
10-01-07, 09:09
איזה סוג דיפ' מוגבל החלקה יש בליברטי ?

שי 125
13-01-07, 10:06
כאשר אני מצליב(הצלבה הכי פשוטה) הג'יפ נעצר, והנעילה לא מצליחה להיכנס
לפעולה .ואז הג'יפ מזדעזע.האם זה טבעי ? או שיתכן שהנעילה לא תקינה?
אגב אני לא יודע בדיוק באיזה סוג נעילה מדובר.

נמרוד
13-01-07, 12:18
לא נראה מהתיאור שלך שיש איזשהו קשר לדיפרנציאל האחורי (שהוא מוגבל החלקה או לא). הבעייה היא שההנעה הקדמית שלך לא משתלבת. יכול להיות בעייה, בטרנספר, אבל יכול להיות גם בעייה במנגנון שילוב ההנעה הקדמית אם קיים כזה בליברטי. מעניין האם יש שם לוקרים אוטומטיים, או אולי מנגנון וואקום כמו שהיה בג'יפים אחרים בעבר?

אתה יכול ליתר בטחון רק לאשר לנו איזה סוג טרנספר יש לך - כמה מצבים יש בידית ומהם?

ADY
13-01-07, 19:11
יש לך נורת ביקורת שמראה על 4X4 מחובר ברגע שאתה משלב?

שי 125
14-01-07, 08:46
בטרנספר קיימים 3מצבי 4*4
part time
feul time
low
השבוע הוחלף טרנספר אך לא נפתרה התעלומה, קיים חופש בביצה הקידמית

.ויש אישור יצרן להחליפה במסגרת האחריות

נמרוד
14-01-07, 09:16
הבנתי... אם הרכב באחריות, שיפתרו את הבעייה בדרך שלהם של ניסוי וטעייה יקרים על חשבונם. גם ככה אין לך ממש ברירה... אין לי מושג מה הכוונה "חופש בביצה", משהו לא בסדר בסרן הקדמי שלך, אני לא יודע אם יש או אין ניתוק ציריות - לפי זה שהטרנספר של חמישה מצבים אני מנחש שאין. ההימור שלי הוא שיש לך פעמון ציריה קדמית שבור.

שי 125
14-01-07, 19:21
גם ציריות החליפו בדרך עקב חופשים. אני מקווה שהחלפת הדיפרנציאל הקידמי יהיה
הסוף . תודה רבה על העזרה ועל מהירות התגובות .

-->