PDA

צפייה בגרסה מלאה : שיפצור מחשב נייד ברכב



eradsh
08-01-07, 22:28
אני מעוניין להתקין מחשב נייד ברכב לצרכים רגילים: ניווט GPS , הקרנת סרטים לילדים בנסיעות ארוכות וגם אינטרנט סלולרי. חשבתי להתקין את המחשב מתחת למושב הנהג, מסך קטן עם מקלדת קטנה על מתקן נייד מלפנים, ובאמצעות A/B Switch להעביר למסך אחורי לילדים.
השאלות:
האם מישהו כבר עשה דבר כזה?
מה לגבי המיקום שחשבתי עליו? מים, בוץ (רק השבוע התפלשתי בבוץ וכל פנים האוטו התלכלך)
האם יש פתרון מובנה?
האם יש צורך באיוורור נוסף למחשב?
רעיונות למישהו?

תודה.

GodsFather
08-01-07, 22:41
מחשב טבלט מכיר (לא חייב חדש) ? הכל במסך/מכשיר אחד (מסך מגע עם מקלדת מתקפלת, CD מתחבר חיצונית ואפשר לשים בתא כפפות או לעבוד עם USBKEY בעל נפח של יותר מג'יגה ואז תוכל פשוט לשים שם סרטים ממוזערים כאוות נפשך), תנייד את זה קדימה אחורה, או שפשוט תחבר לזה "כבל מסך" שיאפשר לך הצגת הסרטים במסך LCD קטן מאחורה והשליטה אצלך בידיים.

UEWA
09-01-07, 22:48
אחלה פרוייקט בחרת, אוקי נתחיל בזה שאתה צריך לקנות מסך אחד (או שניים?) בגודל שתבחר ולחבר אותו במקום הרצוי, למשוך ממנו כבל av לנייד, או שתחליט ש"כמה כבר אתה רואה סרטים" ואז שווה לקנות dvd נייד או נייח לרכב שסיימנו אם זה נמשיך המיקום של הנייד? מקדימה? בתא מטען? (מומלץ) בתוספת מתקן מאולתר שימנע ויברציות מיותרות בדאגה לנייד + תפיסה טובה בעצירות, חשמל? לא חסר שנאים לניידים שמיועדים לרכב, רק תזכור שכמו בכול דבר זול בסוף זה יקר ולכן לא מומלץ לקנות ממירים זולים בגלל שרובם לא מיועדים לשימוש שוטף ועלולים לגרום נזק.
נמשיך משם.. לגבי הgps אינני יודע איזה רכב בבעלותך אבל קיימים מספר סוגי רכבים בנוסף מספר מקלטי gps שלא מסתדרים אחד אם השני ולכן עליך לבדוק ובמקרה של קליטה חלשה להתקין אנטנה חיצונית, ואולי תרצה גם חיבור סאונד למערכת? זה כבר עניין טיפה יותר מסובך,
דעתי האישית שזה לא שווה בכלל קיימים היום מוצרים שונים שיכולים לעשות את אותן פעולות לדוגמא dvd נייד מאחורה.. אינטרנט סלולרי? יקר ואל תשכח שקשה לגלוש ברכב שנוסע (או לקרוא טקסט לצורך העניין..) בנוסף מחשבים ניידים רגישים מאוד לחום זאת אומרת השארת אותו ברכב= קיצרת לו בחיים
לסיכום אתה צריך להגדיר כמה אתה באמת צריך את זה, gps יש ברוב במחשבי כף יד של ה1500+\- שקל + ערכה לרכב והרעיון של הנייד מתאים בעיקר לארצות קרות (לדעתי כן? אל תקטלו אותי) וגם בעיית הסיבוך בהתקנה של דבר כזה..
תודיע מה החלטת מקסימום החלטת ללכת על זה ניתן לך מספר טיפים

eradsh
09-01-07, 23:06
תודה על התגובות.
1 GB זה לא מספיק. סע עם 3 ילדים מהצפון לטיול בנגב ותראה שיש להם המון סיבות לריב. אם עד עכשיו רבו על המישחק או על ה MP3 אז עכשיו הם יכולים לריב גם על ה DVD :)
המכשיר הסלולרי לא מאפשר גלישה נורמאלית, ועם מסך קטן וזיכרון מועט וכח חישוב מוגבל גם אי אפשר לטעון מיילים ולענות למרות שניסיתי את ה IMATE. נחמד אבל זה לא זה. באותה עלות אני יכול לרכוש נייד ואז יש לי גם נגן DVD ניווט עם מסך גדול, ולא אני לא גולש תוך כדי נהיגה...

מה המשמעות של חום עבור הנייד? וכמה מסוכן להשאיר אותו ברכב? רכב חונה בקייץ חשוף לשמש יכול להגיע לטמפרטורות שאפילו צלזיוס בעצמו לא לוקח אחריות...
מסך LCD של נייד יכול לעמוד בחום כזה?
או אולי פשוט להשתמש בנייד ולקחת אותו איתי, ופשוט לתת לילדים את המחשב כל פעם שירצו לצפות. ככה תהיה להם עוד סיבה לריב...
לא לשפצר לרכב אלא פשוט להניח אותו על ידי.
אולי.
תודה.

UEWA
09-01-07, 23:22
החום לחלוטין מזיק, בגלל זה אתה חייב להוציא את הנייד מהאוטו לאחר השימוש,בנוסף הוא עצמו שלא יהיה בשמש ושיהיה זרימת אוויר מסויימת (בכול מקרה זה מחשב שעובד מספר שעות) כשאמרתי שזה טיפה בלגן התכוונתי שרוב הניידים של היום הם עדינים זה לא כמו פעם שהיה הרבה מתכת ובכלל בנייה הרבה יותר איכותית.. המכשירים של היום רגישים נראה לי גם לאוויר אז אל תבנה על משהו זול של dell או משהו בסגנון הוא לא יחייה לך הרבה.. אתה צודק לגבי עלות מחשב נייד באמת יספק את כול הדרישות שלך אבל שוב זה סיכון..
אתה תאלץ למשוך מספר חוטים ברכב
av
audio
power
gps?
ושוב אתה מגדיל את הסיכון לפגיעה ע"י חשמל סטטי ראיתי המון מחשבים נייחים ומספר ניידים שנפגעו מזה.. דיי בעייתי

UEWA
09-01-07, 23:26
http://www.hackerstickers.com/images/used/mycar1.JPG
זה סתם מחיפוש בגוגל, היה לי פעם מדריך של מישהו לקח מחשב שלם (ביתי) וחיבר אותו לרכב.. בלגן של עבודה הרבה חוטים, פיוזים אבל יצא "מערכת קולנוע בייתית" באוטו :)

יהודה גדיש
11-01-07, 16:32
[IMG]ממליץ על מחשב נייד יכול להיות גם ישן (עמיד בחום בצורה מפתיעה) הכולל מסך 14-15" DVD ן HD של 40- 80 גיגה + תושבת של RAM, חזקה מאד וניתנת לכיוון ועמידה בשטחים קשים.
בשטח מיועדת לניווט, וכשיוצאים לכביש מסובבים לכיוון המושב האחורי והילדים יכולים לראות סרטים ללא בעיה (מסך גדול). צריך גם מתח לנייד (מתאם בין הנייד לשקע הרכב)
עלות:
נייד : 2500 +
תושבת: 1000 +
מתח: 150 ש"ח.

idanw
13-01-07, 08:00
עד כמה טבלט פיסי עמיד באבק וזעזועים? (סמוראי פתוח..)

idanw
13-01-07, 08:15
מה אתם אומרים על זה?: טבלט פיסי (http://cgi.ebay.com/Ramline-Tablet-PC-Laptop-Computer-Touchscreen-GPS-xplor_W0QQitemZ330073422721QQihZ014QQcat egoryZ39980QQrdZ1QQcmdZViewItem)
מישהו שמע על RAMLINE?

Juv
13-01-07, 10:02
אם התקציב מאפשר זאת -

http://catalog2.panasonic.com/webapp/wcs/stores/servlet/ModelList?storeId=11201&catalogId=13051&catGroupId=32001

מנסיון, מחשבים מוקשחים מצויינים.

-->