צפייה בגרסה מלאה : מי התקין נעילת דפרנציאל אחורית במוסו ?
האם משהו התקין במוסו סאנגיאנג/דיהו נעילת דפרנציאל אחורית ??
אם כן איזה ? חוות דעת ?
שיפור יכולות אחרי ההתקנה ??
לתגובות אודה
אדי :
:)
אם אני לא טועה, למוסו יש סרן דנה 44 אחורי... אם כן, אז יש כאן כמה וכמה אנשים, לדעתי עשרות, כולל אותי, שהתקינו לוקרייטים בסרנים האלו - על סיקסים כמובן. ההתקנה פשוטה למדי, יש כתבות מפורטות מאד במדור הטכני של ג'יפולוג.
פגשתי בחוף בתל-ברוך מישהו עם מוסו שהתקין נעילת דטרויט אחורית, ונסע איתה לפחות כמה חודשים.
איזה דגם בדיוק ואיזה סרן בדיוק יש במוסו, אני לא יודע, אבל הוא לא עשה התאמות מיוחדות, כך שכל מה שנשאר לך הוא לברר בדיוק איזה סרן יש (דנה 44, אבל האם יש גרסאות שונות שלו ?) ולהזמין.
אדי
אתה מחפש נשלטת או אוטומטית ?
אני ברכב שמשמש ליום יום הייתי נזהר באוטומטית
ולפני שכולם קופצים בגלל זה אני נוסע במוסו ולא בסופה
היה אצל אבי מוסו בורדו למכירה נעול בARB אני חושב שהוא היה מהאזור שלך אבל אני לא בטוח.
יש אפשרות להשיג סרן אחורי LSD מקורי - אבל אני לא בטוח ששווה את ההשקעה.
אדי
אתה מחפש נשלטת או אוטומטית ?
אני ברכב שמשמש ליום יום הייתי נזהר באוטומטית
ולפני שכולם קופצים בגלל זה אני נוסע במוסו ולא בסופה
מה זה משנה איזה רכב זה ?
יש הבדל כזה משמעותי בין סופה/סיקס/דיפנדר/סמוראי (שעל כולם נהגתי עם נעילה אוטומטית אחת לפחות, וחלקם גם משמשים כרכב יומיומי) לבין מוסו ??
תודה לכל המגיבים
האם משהו יודע איזה יחס העברה יש בדנה 44 של מוסו 97 אוטומטי ? . בקטלוג ARB מצוין 3.73 אבל אני רוצה להיות בטוח לפני שאני מזמין
תודה
אדי
:)
אחת מהאפשרויות, בשביל להיות בטוח מהו יחס ההעברה, היא לספור:
http://www.jeepolog.com/j6tech_cjcheck.htm
תודה לכל המגיבים
האם משהו יודע איזה יחס העברה יש בדנה 44 של מוסו 97 אוטומטי ? . בקטלוג ARB מצוין 3.73 אבל אני רוצה להיות בטוח לפני שאני מזמין
תודה
אדי
:)
הבדיקה החיצונית היא כזאת:
* הכל בניוטרל, רכב במישור.
* הרם גלגל אחורי אחד באויר.
* סובב את הגלגל הזה ביד X סיבובים.
* תוך כדי סיבוב, ספור את סיבובי הדרישפט האחורי - Y. לצורך העניים סמן פס טיפקס ותעקוב אחריו.
יחס ההעברה שיש לך בדיפרנציאל הוא 2Y/X .
דוגמא - אם סובבת את הגלגל 10 סיבובים שלמים, X=10, וספרת Y=20.5 סיבובים, אזי יחס ההעברה בסרן הוא 4.10:1 .
הנוסחה נכונה עבור דיפרנציאל פתוח רגיל.
AvigdorAharon
21-12-03, 15:15
נמרוד כתב:
"הנוסחה נכונה עבור דיפרנציאל פתוח רגיל."
האם בסרן שכבר נעול בנעילה אוטומטית יש הבדל בחישוב?
אביגדור
נמרוד כתב:
"הנוסחה נכונה עבור דיפרנציאל פתוח רגיל."
האם בסרן שכבר נעול בנעילה אוטומטית יש הבדל בחישוב?
אביגדור
אכן. בסרן נעול אוטומטית, סיבוב הגלגל שבאויר חסר משמעות - הוא לא יסובב את הדרישפט כלל. אתה צריך להרים שני גלגלים באויר. שני הגלגלים יסתובבו באותה מהירות, ולכן החישוב יהיה בלי ה2:
יחס ההעברה שווה Y/X
אני לא סגור על זה שכשאתה תסובב גלגל אחד גם השני יסתובב... יכול להיות שההתנגדות של משקל הגלגל השני לבד תגרום לנעילה לראצ'ט. אני פשוט אף פעם לא בדקתי את זה. במקרה כזה אתה תצטרך לסובב את הדרישפט. חנן?
כשאתה מרים גלגל אחד ומסובב, בסרן עם נעילה אוט', אז או שהנעילה מרצ'טת בצד שלך וגל ההינע לא מסתובב, או שהיא מרצ'טת בצד השני וגל ההינע כן מסתובב, זה תלוי בכיוון הסיבוב וגם זה לא תמיד קונסיסטנטי. אם אפשר אז עדיף באמת להרים את שני הגלגלים, לסובב אחד, ואז גם השני מסתובב.
AvigdorAharon
22-12-03, 07:06
זאת אומרת יש להרים שני גלגלים באויר, לספור ולחלק Y\X ללא תלות ב-2.
האם אני צודק?
אביגדור
זאביק ידעתי שמישהו יקפוץ
מה לעשות המוסו לא שונה ויחודי כמו שרמזת אלא אופי האנשים שקונים אותו.
מי שקונה סופה/דיפנדר. וכ"ו בהגדרה מייעד את הרכב שלו לדברים קצת שונים, יותר התנהגות שטח על חשבון נוחות כביש.
בלי להכנס להתפלמסות מיותרת ובלי יותר מדי שוביניזם.
אני לאישתי לא אתן לנהוג על רכב עם נעילה אוטומטית על כביש מפותל בליל גשם בדרך להדסה
אני מעדיך שהיא תהיה נותנת שרות שם ולא לקוחה. וזו הכוונה לרכב שמשמש ליום יום
דרך אגב גם אני לא ארצה לנסוע שם באותם התנאים
המשך יום טוב לכולם
זאביק ידעתי שמישהו יקפוץ
מה לעשות המוסו לא שונה ויחודי כמו שרמזת אלא אופי האנשים שקונים אותו.
ידעתי שתענה לי :P
שנינו יודעים ומסכימים על זה 8)
אבל, את הפורום קוראים עוד אנשים שלא תמיד יודעים לקרוא את זה בין השורות . . . .
חשוב היה (לדעתי) להבהיר שטכנית אין הבדל.
זאביק
אנחנו סוטים מהשאלה המקורית.
במקרה הזה יש מקום לפתוח דיון לגבי נעילות אוטומטיות בכלל.
התנהגות כביש
שיפועי צד
ועוד מקומות בהן יכולות נעילות אוטומטיות להיות מסוכנות.
האם תרים את הכפפה
זאביק
אנחנו סוטים מהשאלה המקורית.
במקרה הזה יש מקום לפתוח דיון לגבי נעילות אוטומטיות בכלל.
התנהגות כביש
שיפועי צד
ועוד מקומות בהן יכולות נעילות אוטומטיות להיות מסוכנות.
האם תרים את הכפפה
שחר, הכפפה כבר הורמה. כנס בבקשה לדיון הזה:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=1448
שדן בדיוק בנושא הכללי של בעיות בטיחות בנעילות אוטומטיות. אתה יותר ממוזמן להמשיך את הדיון ולהציג את דעתך, אני וזאביק בפנים. למען הסדר הטוב, בוא לא נערבב נושאים.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.