שרון
18-01-07, 21:07
לא יצא לי לכתוב בפורום כבר המון זמן, אך החלפת כלל המתלים ברכב, זו סיבה מצויינת לחזור לעשות כן.
מערכת המתלים הישנה שלי, כבר הייתה קרובה לקריסה כללית, ועל כן בעצת ארז מסדנת אוברלנד, הוחלט על רמונט, ושידרוג איכות החיים.
לצורך השדרוג נבחרו ארבעה בולמי בילשטיין 7100 עם מיכל שמן חיצוני, ולהשלים את הזיווג, שודכו להם קפיצי אייבך לחלק הקדמי, וTough Dog לסרן האחורי.
בולמי הבילשטיין ארוכים מהמקור ומחייבים החלפת תושבות, ועל כן התחדשתי בארבע תושבות מעשה ידי ארז, לא לפני שהוא דאג להזיז את מיכל העיבוי, על מנת שלא יעמוד בדרכה של התושבת החדשה.
בבולמים האחוריים יש 14" מהלך, ועל מנת להשתמש בכולם, יש להתקין דרופ-קיט שתאפשר את העניין, על כן, גם הדובדבן הזה נוסף לחגיגה.
ו... נו? איך?
למרות כל הסיפורים ששמעתי, לא האמנתי עד כמה דפנדר קצר יכול להיות נוח.
היכולת 'לגהץ' מהמורות עדיין מצליחה להפתיע אותי, והרכב 'דבוק' לדרך כאילו אני נוסע על כביש ביום חם, ללא שום נדנוד מעצבן.
כאשר הדרופ-קיט נדרש לפעולה, הקפיץ יוצא וחוזר בשקט וללא שום דרמה (הייתי צריך לצאת מהרכב לראות שזה עובד).
תודה לסדנת Overland על העבודה המקצועית.
תמונות:
הזזת מיכל העיבוי
http://img120.imageshack.us/img120/9140/img6889qb3.jpg
http://img120.imageshack.us/img120/9140/img6889qb3.jpg
הדרופ-קיט
http://img260.imageshack.us/img260/1669/img6900ka2.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/1669/img6900ka2.jpg
מבט קדמי
http://img260.imageshack.us/img260/3293/img6896dt8.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/3293/img6896dt8.jpg
מבט מהצד
http://img260.imageshack.us/my.php?image=img6895ms7.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/8122/img6895ms7.jpg
מבט אחורי
http://img50.imageshack.us/img50/341/img6898ls5.jpg
http://img50.imageshack.us/img50/341/img6898ls5.jpg
מערכת המתלים הישנה שלי, כבר הייתה קרובה לקריסה כללית, ועל כן בעצת ארז מסדנת אוברלנד, הוחלט על רמונט, ושידרוג איכות החיים.
לצורך השדרוג נבחרו ארבעה בולמי בילשטיין 7100 עם מיכל שמן חיצוני, ולהשלים את הזיווג, שודכו להם קפיצי אייבך לחלק הקדמי, וTough Dog לסרן האחורי.
בולמי הבילשטיין ארוכים מהמקור ומחייבים החלפת תושבות, ועל כן התחדשתי בארבע תושבות מעשה ידי ארז, לא לפני שהוא דאג להזיז את מיכל העיבוי, על מנת שלא יעמוד בדרכה של התושבת החדשה.
בבולמים האחוריים יש 14" מהלך, ועל מנת להשתמש בכולם, יש להתקין דרופ-קיט שתאפשר את העניין, על כן, גם הדובדבן הזה נוסף לחגיגה.
ו... נו? איך?
למרות כל הסיפורים ששמעתי, לא האמנתי עד כמה דפנדר קצר יכול להיות נוח.
היכולת 'לגהץ' מהמורות עדיין מצליחה להפתיע אותי, והרכב 'דבוק' לדרך כאילו אני נוסע על כביש ביום חם, ללא שום נדנוד מעצבן.
כאשר הדרופ-קיט נדרש לפעולה, הקפיץ יוצא וחוזר בשקט וללא שום דרמה (הייתי צריך לצאת מהרכב לראות שזה עובד).
תודה לסדנת Overland על העבודה המקצועית.
תמונות:
הזזת מיכל העיבוי
http://img120.imageshack.us/img120/9140/img6889qb3.jpg
http://img120.imageshack.us/img120/9140/img6889qb3.jpg
הדרופ-קיט
http://img260.imageshack.us/img260/1669/img6900ka2.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/1669/img6900ka2.jpg
מבט קדמי
http://img260.imageshack.us/img260/3293/img6896dt8.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/3293/img6896dt8.jpg
מבט מהצד
http://img260.imageshack.us/my.php?image=img6895ms7.jpg
http://img260.imageshack.us/img260/8122/img6895ms7.jpg
מבט אחורי
http://img50.imageshack.us/img50/341/img6898ls5.jpg
http://img50.imageshack.us/img50/341/img6898ls5.jpg