צפייה בגרסה מלאה : אחריות לבולמי בילשטין
יחד עם ה D90 שקניתי הגיעו בולמי בילשטין.
במהלך טיול אחד מהם נשבר (בחיבור בין מוט הברזל לעין)
האם לבילשטין יש אחריות לכול החיים ?
היכן ניתן לקבל אותה ?
כמובן שאין לי חשבונית קניה או כול דבר אחר, האם אוכל פשוט לבוא עם הבולם ליבואן ללא שום קבלה ?
מוני
לבילשטיין אין אחריות לכל החיים.
בעיקרון אספיר, הדר זוהר הוא האחראי על התחום.
עבדתי שם, אין לי איך ליפות לך את זה. כנראה שתצטרך לקנות בולם אחר.
בכל אופן, עדיין תלוי באיזה בולם מדובר, סדרה, צבע וכאלה.
אל תצפה לגדולות ונצורות.
עומר.
בולם שבור- זה על פי רוב (כמעט ב100% של המקרים) כתוצאה מהתקנה לא נכונה, או מחוסר התאמה לרכב (שזה בערך אותו דבר). בולם נשבר רק אם משהו מפריע לו לזוז, או אם הוא נסגר עד הסוף או נפתח יותר מדי. יש מקרה חריג אחד לזה- בולם שנתפס כתוצאה מבלאי פנימי- וזה ממש נדיר, במיוחד במונוטיובים.
למה כל ההקדמה הזו? כי בילשטיין, גם אם נותנים אחריות, היא לא על בולם שנשבר- ובצדק. אתה לא יכול לבוא בטענה ליבואן על מוצר שנשבר בגלל התקנה לא נכונה. מצד שני, אם מדובר בבולם עם מק"ט שמיועד לרכב הזה, והוא על התושבות המקוריות ועם קפיצים מתאימים- אתה יכול לממש אחריות בגלל שהיבואן מצהיר שהבולם מתאים לרכב והוא לא.
באיזה סדרה של בילשטיין מדובר? מותקן על התושבות המקוריות או על תחליפיות? הרכב מוגבה? באמפסטופים מונמכים או מקוריים? תמונה?
אסף.
הכול מקורי מלבד הבולם. דגם f4-be5-2779-h0
p24/type16
העין פשוט התפרקה מהמוט
צהוב.
אבל מה לעזזל זה משנה ?!
אגב בדקתי באינטרנט, מיועד לדיפנדר סטנדרטי.
הקפצים אצלי מאחורה לא מחוברים בבורג.
כלומר רק הבולם מונע מהסרן ליפול.
לכן הקפיץ כמעט יצא מהמקום כשהבולם נשבר.
האם כך צריך להיות במקור ?
הקפיץ מחובר למטה עם פחית שמחזיקה אותו מחובר לסרן- בד"כ הפחית נשברת מתישהוא. למעלה (לשלדה) אין שום חיבור פיזי של הקפיץ.
אסף.
כי את הבולם הצהוב, אפשר לפתוח לשיפוץ, כלומר לאספיר יש את האפשרות לפרק אותו, לרתך את האוזן למקום ולסגור אותו מחדש.
זה למה הצבע.
עומר
טוב, זה מה שכבר עשיתי.
עדיף על הברוקרטיה (-:
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.