צפייה בגרסה מלאה : מפרט גימני אוטו ?
איציק - 4X6ZH
29-01-07, 12:24
כמה הילוכים יש לגיר האוטומטי של גימיני שנת יצור 1999
מאיזה שנה התחלפה הצורה של דגמי גימיני
דגם 99 נראה כמו דגם 2005 ?
יש איזה שהם שינויים באביזרים \ מיבנה הרכב ?
יש איזה רכיב שיש להקפיד בבדיקה ?
אני מתכנן לקנות רכב כזה אז שואלים :-D
****
איציק
בין 2001 ל2002 היה שינוי בצנרת הווקום של הלוקרים
עד 2001 הצנרת הלכה לאורך מוט הרדיוס הימני - חשוף לצרות
מ2002 הצנרת יורדת לסרן מלמעלה בדומה לצינוריות הברקס.
מערכת הלוקרים - מרגע שנכנס לכלוך לא יציבה - פתרון אפשרי - מעבר ללוקרים ידניים.
היו שנתונים מסוימים עם בעיות במחשב המנוע -חפש מידע (נדמה לי שפרורסם בעבר ע"י עמי עם הדיפנדר האדום לשעבר)
תושבות מוטות הרדיוס והטרנספר הם המקומות העיקרים שחשופים לפגיע, כנ"ל עיקום של סרן קידמי או סרנים (אצלי הסרן הקידמי התעקם בנסיעה מהירה בשביל בדיונות עם במפים גדולים...)
אין לי ניסיון עם גיר אוטומט בג'ימיני.
סוזי המשתוללת
29-01-07, 13:45
איציק
לטוב ולרע זה היילקס קטן :lol:
בגלל המנוע החלש יחסית והמכלולים החסונים יחסית די קשה לשבור אותו
אין בו דברים מיוחדים ששונים מבדיקת 4x4 אחר וגם אין מחלות קשות
גם המבנה המיכני של הסרנים לדוגמה מאד דומה לטויוטה רק קטן יותר
בדוק את גומיות מוטות הרדיוס לחופשים - זה סיפור לא זול - כך הבנתי
איציק
99-00: 16 שסתומים,80 כ"ס, רצועת טיימינג, טיפול כל 10,000 ק"מ
01-04: 82 כ"ס, 16 שסתומים 82 כ"ס, שרשרת טיימינג, טיפול כל 15,000 ק"מ וכנראה שגם קאמשפט כפול.
אמצע 05 ועד היום: 85 כ"ס, תיזמון שסתומים משתנה וטרנספר עם פיקוד חשמלי.
קיים גם דגם מפואר עם ג'נטים מגנזיום, פנסי ערפל, רדיו מקורי ומראות בצבע הרכב.
בכל הדגמים הגיר האוטומטי בעל 4 הילוכים. בשיוט על 100 קמ"ש הטורים מתייצבים על 3100 סל"ד, עם צמיגים במידה המקורית (205/70/15)
מ 99 ועד אמצע 2005, הרכב באותה צורה, מ 2005 יש שינוי קל בפנים הרכב: עיצוב מזגן שונה, ידית הילוכים עם מסילה משוננת ועוד זוטות.
אסף.
01-04: 82 כ"ס, 16 שסתומים 82 כ"ס, שרשרת טיימינג, טיפול כל 15,000 ק"מ וכנראה שגם קאמשפט כפול.
היי אסף,
אני לא מבין כזה גדול בנושא, אבל לעניות דעתי מדובר בקאמשפט רגיל..
איך 16 שסתומים בלי קאמשפט כפול??
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.