PDA

צפייה בגרסה מלאה : >>> כתבה חדשה - נסיעת מבחן בהאנטר של שי שמעוני <<<



נמרוד
30-01-07, 00:48
http://www.jeepolog.com/with.php?pic=feature_t1_hunter/mitsubishi_T1_04.jpg (http://www.jeepolog.com/348.html)

כל ג'יפ יכול לקפוץ. לא כל ג'יפ יכול לנחות, ואז לקפוץ שוב. ושוב. אסף כותב את דעתו על הרכב של שי. (http://www.jeepolog.com/348.html)
דעתי? כיף לא נורמלי, חבל על הזמן :-D

הצפרדע
30-01-07, 09:50
קראתי את הכתבה וקשה לי להשתחרר מן ההרגשה שהייתם נחמדים, למרות שהרכב לא בדיוק הרשים אותכם, וגם זה בלשון המעטה. אני צודק?

הישיבה גרועה, המנוע חלש, הרכב מרעיש ומקרקש, בתמונות רואים אותו נוחת על האף, איכות הגיהוץ
לא משהו עד שלא מגיעים למהירות מתאימה, וכו'.

כשמישהו קונה בהרבה כסף רכב למירוצים(כולל ארוכים), להבדיל ממי שבונה לבד מה שבראש שלו, הוא זכאי לצפות שהרכב יספק את הסחורה מבחינת התנהגותו (דהיינו סיכויי הצלחתו במירוצים) וגם יהיה נוח במינימום המקובל, בעקר למירוצים ארוכים. מהכתבה עולה רושם הפוך לגמרי, למרות שאיכשהו אמרתם, בחצי פה ובעיקום אף ש"הפודינג טעים"....

חשבתי שכאשר צריך למתוח ביקורת, ואפילו נוקבת, או לומר את האמת העירומה, אינכם מתבישים לעשות זאת, כעיתונאים רציניים המכבדים את עצמם ואת קוראיהם.

מה קרה הפעם? לא נעים לכם?

השאלה וההערות רציניות - אנא התייחסו ענינית, לגופו של ענין ולא לגופו של השואל....:-)

הצפרדע
30-01-07, 09:57
זה לא צריך לקרות, בטח עם מנוע שהוזז אחורה

polar bear
30-01-07, 11:00
הכתבה פה די מאוזנת.

לעומת זאת, הכתבה שיש באוטו שטח נוטפת יותר מדי סוכר. שם הםא חושבים שםא יהיה כתוב "עידו כהן" ועוד כמה שמות של משפרים ושמות מפוצצים של חלקים כלשהם זה יהפוך את הכתבה לטובה.

asafk
30-01-07, 17:45
הרכב טוב, ברוך, והוא ינצח מירוצים אם שי ינהג מספיק טוב (והוא יודע לנהוג..). רמת הבניה היא לא של מיצובישי-ראלי-ארט ולא של סדנאת מכוניות המירוץ של פולקסוואגן, וכן, הוא מקרקש ורועש והצינור נותן לי מכות בראש. אבל זו מכונית מירוץ שלא נמדדת בנוחות או שקט או אפילו בגימור- כל זה לא חשוב אם היא נוסעת מספיק מהר ומנצחת- והיא נוסעת מאוד מהר.
מנוע יותר חזק נדרש כאן, מחד, אבל הבחירה להשתמש במנוע סטנדרטי לטובת האמינות היא לגיטימית לחלוטין, עבור קבוצה שלא יכולה להחליף מנוע כל שני מירוצים. אז יש שני צדדים למטבע, ואני חושב שנגעתי בהם בכתבה.


שהרכב לא בדיוק הרשים אותכם, וגם זה בלשון המעטה. אני צודק?


לא. אתה טועה. בניגוד למדיות אחרות בהן לפעמים אתה צריך להבין מי "מרחם" על מי, אנחנו כותבים מה שאנחנו באמת חושבים. אחרת, בשביל מה אנחנו כאן? ואם זה לא ברור מהכתבה- אהבנו. מאוד. רכב מהיר, כיפי וזורם, רכב שיכול לנצח מירוצים, אבל לא מושלם, מה לעשות. יש מה לשפר, ואני מניח שאם היה יותר כסף- זה היה נראה אחרת, כמו תמיד.

(אגב, הנחיתות על האף הן אשכרה מקפיצות לא טובות כמעט "בכוונה" בשביל הצילום- נמרוד יודע אולי לספר כמה פעמים הם הכריחו את שי המסכן לקפוץ בשביל הצילומים... )

אסף.

סוזי המשתוללת
30-01-07, 20:58
אסף
בפעם הבאה על תחסכו על הצלם ושי לא יצטרך לקפוץ הרבה :D :twisted:
ברוך אם היית קןרא עד הסוף (כמו שעו"ד צריך לעשות :twisted: ) היית קורא שאסף כתב בפירוש שהוא גבוה בהרבה משי ושהכיסא הותאם במיוחד למידות של שי
גם לדעתי ובמיוחד מהיכרות עם שי, המנוע הזה קטן עליו בכמה מידות, וכאחד שראה אותו נותן פייט לא נורמלי לרכבי t1 טהורים עם תקציבי ענק וכל זה עם רכב t2 , אני אומר לך באחריות שעם הפלטפורמה הזאת תגענה גם התוצאות

נמרוד
30-01-07, 21:26
גלעד ארצי שהגיע מטעם מגזין TheDriver (הכתבה שלי שם תתפרסם בשבוע הבא) ידוע כצלם פדנט באופן מיוחד. אני לא אגזים אם אומר שהוא הכריח את שי לקפוץ עשרות רבות (רבות) של פעמים, שוב ושוב עד שכמה דקות לפני השקיעה התפנצ'ר גלגל, שי וגדעון נתנו החלפה מהירה... וחזרו לקפוץ ולתזז עד החושך :D

כמובן שהתמונות המגניבות ביותר הן של הנחיתות הלא טובות, הרוב היו הרבה פחות דרמטיות ברוך. מה שכן האוטו קפץ עשרות פעמים, כולל נחיתות קשות כמו בתמונה הנ"ל בלי שום סימן, וזה ההבדל בין המכוניות האלו לפאג'רו T2 "סתם".

-----------

באופן כללי, זה לא "מבחן", זה נסיעת התרשמות. אין לא לי, לא לאסף ולא לאף עיתונאי רכב את היכולת לשפוט רכבים כאלו. הם לא עומדים למבחן הציבור - הם עומדים אך ורק במבחן אחד, במרוץ, מי מנצח. אם האוטו של שי יביא אותו למקום ראשון, למי אכפת שהכלוב דופק בראש לאחד אסף קציר?

לעניין, אני יכול להשוות את הרכב של שי, לT1 של הלל סגל. שניהם בנויים מאד דומה - אותם מתלים בדיוק, כולל זוג פרופלקסים בכל פינה, אותה גיאומטריה, אותם מידות, אותה מערכת הנעה. ההבדל בינהם הוא במיקום הקבינה - אצל הלל הקבינה לקוחה עוד אחורה, ולא צמודה כל כך למנוע, וזה מה שמפריע באוטו של שי. המרווח לרגליים מאד מצומצם. גם הכלוב צפוף יותר. אבל זה לא אומר כלום, מכונית מרוץ תפורה סביב הנהג שלה, הוא היחיד שצריך להיות לו נוח. באוטו של רז והלל לי היה הרבה יותר נוח, אבל זה בגלל שאני בערך בגובה של רז, ושי נמוך משמעותית ממני ומאסף. נהגתי גם בעיט של אספיר בזמנו, ושם תנוחת הנהיגה של ברק שהוא עוד יותר נמוך היתה מבחינתי בלתי אפשרית, הברכיים שלי היו בתוך הדשבורד. אני בקושי הצלחתי לנהוג. אבל לא אני אמור לנצח במרוצים.

(אגב זו בעייה רצינית, מי שמכיר את לירן יודע שהוא ממש נמוך, ואז בכלל אין סיכוי שאני אוכל לנהוג ברכב החדש בכיף... מה שלא בא בחשבון. אז נצטרך כן לאפשר שם כוונון מהיר של הכסא קדימה אחורה:lol: )

מבחינת כוח - יכול להיות שבאמת חסר, במרוץ בשבת שי דיבר על זה שיש כנראה בעיה בטורבו או משהו. בכל מקרה האוטו צריך 250 כ"ס לפחות בשביל להתחיל לדגדג את המגבלות של השלדה.

http://www.jeepolog.com/with.php?pic=feature_t1_hunter/mitsubishi_pickup_t1_racer03.jpg

דרור ברלי
01-02-07, 05:36
ברוך, אחרי שגם אני ביליתי יום של כיף עם האוטו הזה, אני קובע חד משמעית - הרכב מדהים.
ויודע למה? כי הוא מיועד לנסוע מהר, וכשנוסעים בו ממש מהר - אין טלטולים ואין חבטות ואין מכות. כשהוא רץ מהר הכל עובד בו בהרמוניה. בשביל לנסוע לאט לא צריך להשקיע בבניית רכב כזה.
לי היתה בעיה קשה עוד יותר באוטו הזה - אני אפילו גבוה טיפונת מאסף, ורחב ממנו ב-50%... עבורי ההשתחלות מאחורי ההגה היתה ממש קשה, החגורות של שי לא נסגרו עלי כמו שצריך. אבל מה לעשות, האוטו נבנה סביב שי והוא לא ענק, בלשון המעטה. אז הפסקתי לנשום, הכנסתי את הבטן, התכווצתי, הצטמצמתי לתוך מושב הנהג, ולא רציתי לצאת ממנו יותר...!!!

יש הרבה מה לשפר ברכב הזה, ולא רק מבחינת כוח, אלא גם בארגונומיה של תא הנהג ועוד המון דברים קטנים. אני מאמין ששי יביא את הרכב הזה לבשלות מהר מאוד וינצח. ויודע מה? דווקא כוח מנוע זו ממש הבעיה האחרונה שלו. להבדיל ממה שרבים חושבים, הקבוצה של שי לא יושבת על תקציבי ענק, (הרוב מגיע מהכיס הפרטי שלו, ההולך ומצטמק...) ועל כן ההחלטה שלו לדבוק במכניקה מוכחת ואמינה - מאוד נכונה לדעתי.

כתבה שלי על הרכב בגליון החדש של "הגה בשטח", החל מהבוקר בדוכנים.

גיא
01-02-07, 06:38
ראבאק !!

מה זה משנה טוב או לא טוב ?

כולם כבר נהגו באוטו הזה, איפה קונים כרטיס ללונה פארק ????

נמרוד
01-02-07, 08:46
ראבאק !!

מה זה משנה טוב או לא טוב ?

כולם כבר נהגו באוטו הזה, איפה קונים כרטיס ללונה פארק ????

אתה אולי צוחק, אבל באמריקה זה ככה! במרוץ בלאפלין שהוא מרוץ הקפות עם טריבונות באמצע, יש יום של סיבובים בטרופי טראקס, עם הנהגים ששם הם סלבריטאים, אנשים נרשמים בתור ומי שתפס תור עולה לסיבוב של 10 דקות (עם קפיצות מוטוקרוס מטורפות של עשרות מטרים כמובן) עם הנהג האהוב עליו כולל תמונה עם חתימה... בפורום שלהם (RDC, שאגב בו הרבה מהשמות הגדולים משתתפים פעילים בעצמם כי הם מבינים את הערך של הקשר עם הקהל עבור הספונסרים שלהם, וכמה מעט זה עולה להם) היו אחרי הארוע דיונים די "צהובים" של אלו שלא הספיקו, או גנבו להם את התור, ונהג זה בן זונה ומצד שני ההוא היה כזה נחמד אלי ולקח אותי לסיבוב נוסף.

למה לא בעצם?

אלון_ק
01-02-07, 11:46
למה לא בעצם?
כי זה יגרורר גל התאבדויות של אנשים כמוני, שאחרי סיבוב ברכב של סברוב יצטרכו להכנס חזרה לסטרלט ולנסוע הביתה. קיבינימט, את הסונומה בקושי הצלחתי להחזיר לו כשעבדנו עליה באוברלנד...

גיא
01-02-07, 12:46
למה לא בעצם?


כי אחרי זה אני אנסה את הדברים על ההילקס והוא בפרוש לא ישרוד את זה ....

אבל אני חוזר על בקשה ישנה, אני אשמח להצטרף לכזה יום, אתם בטח צריכים מישהו שיקושש עצים / יכין קפה / יצחצח נעליים / יחזיק את הפלאש של המצלמה / וכו' ....

אני מוכן גם לעמוד מאחורי הקו הצהוב ולהזיל ריר לצד שני ...

-->