PDA

צפייה בגרסה מלאה : dana 30 cherokee



ADY
01-02-07, 11:15
שלום
איזה קורונה יש בסרן קידמי של צ'רוקי 1999 2.5TD קורונה STANDART או REVERSE CUT.
תודה

נמרוד
01-02-07, 15:41
עד שנת 99 הסרן הקדמי היה רברס-קאט, פיניון גבוה. משנת 2000 עברו חזרה לסרן עם פיניון נמוך שהוא לא רברס קאט. כדי להיות בטוח - בתמונה סרן רברס קאט/פיניון גבוה מהג'יפ שלי, שלך אמור להיות זהה. http://www.jeepolog.com/with.php?pic=XJ_cherokee_lift/XJ_cherokee_rubicon_lift_report_039.jpg

הצפרדע
01-02-07, 15:52
נמרוד,

הבולמים לא אמורים להיות מורכבים הפוך?

הרכבת לפי הכיתוב עליהם או לפי איך שבא לך?

הצפרדע
01-02-07, 15:55
עוד ענין שצץ מהתמונה - איך מגיע שימון למיסב הפיניון בהיי-פיניון הזה?

האם השיניים של הקורונה זורקות אותו למעלה או שיש סידור אחר?

והאם יש הבדל עקרוני בין זה לבין סרן רגיל שהפכתי אותו "על הראש" ועשיתי אותו להיי-פיניון,
שאז אולי עלולה להיות בעיית שימון?

נמרוד
01-02-07, 16:00
לשאלת שימון ההי-פיניון - לא יודע, אבל זה סרן רגיל של ג'יפ YJ/סופה/צ'רוקי.

לגבי הבולמים - את אלו אפשר להרכיב בשני הכיוונים.

ADY
02-02-07, 19:01
עכשיו...
ברכב יחסי העברה בסרנים הם: 3.73:1 , נועל צמיגים 31" ותאיבת הילוכים ידנית. אם ארכיב יחסים של 4.10:1 בסרנים הרכב יהי יותר "זריז" או שבקושי ארגיש בהבדל ? כרגע אני מרגיש שחסר כוח בסיבובים נמוכים (מנוע סולר ) ודורש הורדת הילוך כדי לצבור תאוצה. כול הסימטומים האלו הופיעו איך לא, אחרי שעברתי לצמיגים גדדולים.

grand
02-02-07, 20:51
צ'רוקי אינו מגיע עם 1:3.73.( גראנד צ'רוקי כן, לכן נראה לי שאתה קצת מיתבלבל). יחס העברה הזה אידיאלי לצמיגי 31 ולא 1:4.10.

ADY
02-02-07, 21:07
הרכב הוא יבאו יאשי ,בדקתי "ידני " (סיבוב גלגל ביחס לבאקאקס) וגם ב"ספרים" מזכירים שקיים שילוב כזה. 99.9% יש לו 3.73 . אם יש לו 3.55:1 בטוח ש-4.10:1 הוא שינוי משמותי, אבל אם באמת יש לו 3.73 ,שווה את המעמץ לעבור ל 4.10 ?!? האא?

grand
02-02-07, 21:45
במקום לנחש...
שלח FAX עם מספר ה VIN שלך לקרייזלר ותקבל את כל מה שיש לך ברכב, כולל איזה יחסי העברה.
מעבר לזה, אפשר גם לדעת לפי קוד שטבוע על הסרן, אבל אינני זוכר בדיוק אותו.
אם הרכב נרכש בארץ אז המידע קיים גם במכשירי תנועה.

ADY
02-02-07, 23:09
במכשירי תנועה, אם אני מזכיר שזה יבאו אישי, פתאום אין שום אינפורמציה זמינה לרכבי!!
דרך אגב...מה ה FAX של קרייזלר??
תודה רבה מראש .

חנן-ג'יפולוג
02-02-07, 23:19
אם זה לא מובן מאליו, אז כדאי לציין שאתה פשוט יכול להרים גלגל באוויר, לסובב ידנית, ולספור סיבובי גל-הינע.

ADY
02-02-07, 23:40
נכון ,עשיתי את זה ,אפילו בשתי השיטות ,עם גלגל אחד באויר וגם עם שני הגלגלים באויר ויצא 3.73 (נכון שזה לא בושה לשאול טובים ממני??).אבל באמת...מ-3.73 ל-4.10 שווא המאמץ?! זו השאלה!

נמרוד
02-02-07, 23:54
רמי יש גם צ'רוקי בנזין עם 3.73 עפ"י הספרים, כאלו עם חבילות גרירה וכולי. יכול להיות שיש לי - עוד לא טרחתי לבדוק. הגיוני מאד שבדיזל הם שמו יחס העברה קצר יותר.

עדי - זה ללא ספק יהיה שיפור, זה ללא ספק לא יהיה שיפור דרמטי. העלות לא גבוהה במיוחד ביבוא מזוודה, אבל העבודה רצינית ומורכבת מאד, אם עוד לא קראת את הכתבה של גיתי (http://www.jeepolog.com/337.html)זה הזמן להבין מול מה אתה מתמודד. אם אתה לא הולך על הכיוון של עשה זאת בעצמך אז למצוא מוסך שיעשה עבודה כמו שצריך לא פשוט.

tsvikac
04-02-07, 01:21
נמרוד
תבדוק אם לא טעית ?
עד כמה שאני זוכר הרברס קאט בא להי פניון (הדגמים החדשים)
ואילו ב LOW PINION כזכורני בא רגיל

נמרוד
04-02-07, 07:57
נמרוד
תבדוק אם לא טעית ?
עד כמה שאני זוכר הרברס קאט בא להי פניון (הדגמים החדשים)
ואילו ב LOW PINION כזכורני בא רגיל

רברס קאט = הי פיניון = סופה/YJ/צ'רוקי עד 99.
פיניון נמוך = רגולר קאט = CJ, TJ, וצ'רוקי משנת 2000.

בתקופת הCJ היה פיניון נמוך, בתקופת הרנגלר YJ פיניון גבוה, כנ"ל צ'רוקי וגראנד והכל באותה תקופה, בשנת 97 הTJ רנגלר החדש בא שוב עם פיניון נמוך ואחרי כמה שנים השינוי עבר גם לדגמים האחרים.

-->