PDA

צפייה בגרסה מלאה : דפיקות (מהמנוע?) שעולות בקצב עם עלית הסל"ד



סמור
05-02-07, 14:23
שלום
שאלה לי אליכם בזמן שהמנוע עובד אין רעש דפיקות ברגע שאני משלב הילוך גם אין רעש ברגע שאני מתחיל לסוע יש דפיקות בהתאם לעליית הסל"ד
מישהו אולי מכיר את הבעיה

מורי
05-02-07, 17:51
אם לא תתן כיוון מהיכן מגיע הרעש (קדימה ,אחורה,גיר.....משהו...)אז כל חלק באוטו יכול הגורם לבעיה.
תן קצת יותר פרטים.

סמור
05-02-07, 19:28
נראה לי שמאזור המנוע

idanw
05-02-07, 19:33
דווקא סביר שזה לא מהמנוע...
תנסה לשים בנאדם בצד שיקשיב מאיפה זה מגיע בנסיעה איטית..
תשלב את הטרנספר לניוטרל ותתחיל "לסוע" ולהעביר הילוכים תוך כדי עליית הסלד..
אם יש דפיקות משמע- גיר או דרייבשאפט עליון..
דווח...

סמור
05-02-07, 21:06
אני אבדוק את זה

תודה דרך אגב יכול להיות שהרעש הוא מהשסתומים שצריכים כיוון?

idanw
05-02-07, 21:10
לא נראה לי, אני חושב שהיית שומע את זה גם בניוטרל...

סמור
05-02-07, 22:11
טעות שלי בניוטראל יש את הרעש אבל חלש

idanw
05-02-07, 22:26
בניוטראל איפה? בטרנספר? בגיר?

סמור
05-02-07, 22:40
שהטרנספר משולב 2X4 רגיל והגיר בניוטראל אני מניע את הרכב והרעש ישנו אבל בצורה חלשה יחסית בזמן שילוב הילוך ותחילת נסיעה אותו הרעש שהיה חלש מתחזק יש לציין כי כשהרכב מתחמם הרעש יורד טיפה

סמור
05-02-07, 22:40
דרך אגב תודה על הסבלנות

idanw
05-02-07, 22:43
אם ככה אז זה אכן נשמע מנוע.. לא מבין בזה, נחכה שמישהו אחר יענה

שיצו
06-02-07, 20:07
שאתה מעלה טורים בנוטרל גם הרעש עולה.

סמור
07-02-07, 05:02
לא לא עולה

נמרוד
07-02-07, 08:47
בתגובה מספר 9 אתה סותר את מה שכתבת בהתחלה!

אתה כתבת "שסתומים", - יכול להיות. בדרך כלל מתארים רעש של שסתומים כנקישות יותר מאשר דפיקות, ובכל מקרה מדובר על רעש שמתוזמן לגמרי עם הסל"ד, ועולה בעוצמתו עם עליית העומס - כלומר כשאתה בניוטרל הרעש חלש יותר, גם כשאתה נותן גז בלי עומס, אבל כשהרכב נוסע, מאיץ, הרעש מתחזק מאד. בשיוט, או בירידה, כשהעומס על המנוע פוחת, גם הרעש נחלש.

סמור
07-02-07, 13:15
נמרוד מה שתארתה זה בדיוק הרעש, אז אתה אומר שזה יכול להיות שסתומים?

-->