התחברות

צפייה בגרסה מלאה : כמה שאלות לגבי הרכבת חזית של סופה



אבו שפם
07-02-07, 08:32
בוקר טוב
כמה שאלות:
1. האם לתושבת הקדמית יש צורך גם בגומיה כמו לתושבות צד ואחורה...הכוונה היא לגומי העליון והתחתון זה שיש לו בוקסה שעוברת דרכו...????
2. לגבי מצבר כפול... בסופה אין מקום למגש לצמד מצברים... לפי מה שבדקתי נראה לי שעל פניו ניתן למתקן 2 מצברים אחד על השני והרווח שביניהם יהיה האחורה של המפוח של המזגן / מאוור שיוצא מקיר האש לתוך חלל המנוע... האם זה ניתן בכלל לייצר מתקן דו קומתי במקום המתקן למצבר יחיד???
3. המוט התובך שמגיע בצד של הנהג... מקיר האש לחזית... יש בו מאין כיפוף שאמור לתת מקום לפילטר אויר במנוע מקורי... אצל מאיר אין את הפילטר הזה ...יש לו סנורקל... האם עדיין צריך בייצור מוט חדש את הכיפוף הזה או שאני יכול לייצר אותו ישר במקום הזוית שיש במקורי???
4. בזמנו שאלתי לגבי הבאמטסטופים... אז ככה לקדמיים ואחוריים זה בסדר אבל לקטן עדין לא מוצא את המקום שלו...יש תמונה עכשיו אולי מישהו יש לו תמונה למיקום של הבאמפסטופ הקטן ???
תודה מראש

נמרוד
07-02-07, 08:41
הבאמפסטופ הקטן אתה מתכוון לזה שנוגע בביצה בסרן הקדמי (ככה זה בסיקס, אולי גם בסופה)? תבדוק יש משטח ישר באזור הביצה, קרוב לפיניון ומן תושבת שיוצאת מהשלדה בדיוק מעל.

מצברים - לא ברור לי, אם אין פילטר דוד גדול אז אפשר לשים מצברים אחד לצד השני כמו אצלי בג'יפ, ואם הפילטר לא מאפשר אז אפשר לשים אותם אחד לפני השני אבל אז הם צריכים להיות קצת גבוהים יותר, וצריך להיות זהירים עם המרחק ממכסה המנוע, ולשים גם כובעי גומי או בכלל הגנה של משטח גומי לוודא שלא יהיה מגע עם מכסה המנוע.

http://www.jeepolog.com/with.php?pic=dual_battery_pics/bat1.jpg (http://www.jeepolog.com/8.html)
עזבו את עניין המצברים בקומות - אף אחד לא עשה את זה כי זה חסר הגיון, אין שום בעייה לדחוף שני מצברים בתא מנוע של ג'יפ.

דרור ברלי
07-02-07, 14:56
מצברי אופטימה ניתן להפוך על הצד, מה שמאפשר לדעתי התקנה שלהם זה מעל זה.

אבל מעבר לזה - לא צריכה להיות בעיה להתקין צמד מצברים רגילים בתא מנוע של סופה. ייתכן ויהיה צורך להזיז כל מיני דברים כמו בית פיוזים ובית ממסרים, אבל זה לא נראה מסובך מדי.

אביב
07-02-07, 19:18
בוקר טוב
כמה שאלות:
1. האם לתושבת הקדמית יש צורך גם בגומיה כמו לתושבות צד ואחורה...הכוונה היא לגומי העליון והתחתון זה שיש לו בוקסה שעוברת דרכו...???? כן. כמה שאני זוכר היא יותר נמוכה.
2. לגבי מצבר כפול... בסופה אין מקום למגש לצמד מצברים... לפי מה שבדקתי נראה לי שעל פניו ניתן למתקן 2 מצברים אחד על השני והרווח שביניהם יהיה האחורה של המפוח של המזגן / מאוור שיוצא מקיר האש לתוך חלל המנוע... האם זה ניתן בכלל לייצר מתקן דו קומתי במקום המתקן למצבר יחיד??? יש מקום לשני מצברים. אתה יכול לראות זאת בסופות הצבאיות. את בית הממסרים תופסים ע"ג תמך לפני המצברים.
3. המוט התובך שמגיע בצד של הנהג... מקיר האש לחזית... יש בו מאין כיפוף שאמור לתת מקום לפילטר אויר במנוע מקורי... אצל מאיר אין את הפילטר הזה ...יש לו סנורקל... האם עדיין צריך בייצור מוט חדש את הכיפוף הזה או שאני יכול לייצר אותו ישר במקום הזוית שיש במקורי??? לא רואה בעיה להשאיר מוט ללא כיפוף.
4. בזמנו שאלתי לגבי הבאמטסטופים... אז ככה לקדמיים ואחוריים זה בסדר אבל לקטן עדין לא מוצא את המקום שלו...יש תמונה עכשיו אולי מישהו יש לו תמונה למיקום של הבאמפסטופ הקטן ???
תודה מראש

-->