צפייה בגרסה מלאה : משאבות בלם אחורי לסמוראי - מה ההמלצה שלכם ?
GodsFather
15-02-07, 17:54
שלום,
הגיע הזמן לשפץ את המשאבות המתות שלי. מסתבר שיש 4 דגמים שונים ולא מעט חברות מייצרות
כשטווח המחירים נע בין 50-222ש"ח למשאבה , סיני,יפני,איטלקי וכד'.
לא מצאתי רישום באתר של איזה דגם מתאים לכל רכב (מודל/שנתון) ואיזו משאבה מומלצת.
מורי ממליץ על CMF/CFM שהמחיר שלה נע באיזור ה120-150 ש"ח
מה אתם ממליצים? ואם אפשר מק"ט מדויק ושנתון כדי שנדע מה מתאים למה. (המק"ט היחידי שכרגע יש הוא של המקורי ממכשילי תנועה ומחירו 221 ש"ח לצד)
GodsFather
15-02-07, 18:04
לשפץ = להחליף לחדשות כמובן
I bought in General breaks in Hamasger st.. a year ago.. and no problames until now!
cost something like 60 shekel each..
Idan
אני קניתי את שתי המשאבות מקורי ממכשירי תנועה (מקט+מחיר נמצאים במקומם הטבעי)
הרכבה פשוטה יחסית ולא דורשת הרבה ידע(ולי אין הרבה ידע ועובדה שהצלחתי)
אני פשוט קניתי ממכשירי תנועה את המשאבת אופן שמתאימה לסמוראי שנת 93 ואני לא יודע איזה דגם או יצרן זה
בהצלחה
אדר
יש דגם אחד שקצר מעט מהשני, אם תבלבלו בינהם זה פשוט לא ינעל את הסנדל למקום. חשוב לשים לב שהמשאבות החדשות באותה מידה של הישנות.
GodsFather
15-02-07, 19:25
אלון , זה בדיוק מה שאני מנסה למנוע - פירוק והרכבה לא מתאימה
מועיל מאד יהיה אם מישהו יכול לרשום כאן את המידות הנכונות.
אלון , זה בדיוק מה שאני מנסה למנוע - פירוק והרכבה לא מתאימה
מועיל מאד יהיה אם מישהו יכול לרשום כאן את המידות הנכונות.
אני פשות עשיתי את העבודה בקרבת מקום שמשפץ בלמים, כך שמלאי החלקים היה לרשותי.
ממולץ לפרק ולקנות לפי דוגמא .(גם שמאלית וגם ימנית)
GodsFather
17-02-07, 22:49
יש טיפים בנוגע לפירוק והרכבה ?
ראיתי (מאחת מפורקת) שמדובר בסה"כ שני ברגים , יש משהו שאני צריך לדעת לפני שאני מתחיל ?
שחרורם קל? קשה ?
אני מתכוון לגשת לנושא הזה השבוע כי כבר אין ברירה, התפוצצה אחת המשאבות...
אשמח לעצות
שני ברגים קטנים ומאוד קלים לפתיחה!
כמו שאתה כבר יודע... בזהירות עם צינור השמן.. הוא עדין, חשוב להבריג אותו ישר, ולהשתמש במפתח מתאים!
GodsFather
18-02-07, 16:33
קניתי היום זוג משאבות של CIFM - 78 ש"ח לאחת
צילומים ופירוט על כל הטיפול , עוד כמה ימים , כשאסיים את הסיפור.
שאלה לבנתיים - כל הדראם על חלקיו, מלא בוץ , ג'יפה וכמובן שמן ברקס - איך לטפל בזה ?
האם לשים את החלקים בקערה מלאה בספריי קרבורטורים ? האם לנקות עם מים ?
חלילה!!
יש ספרי יעודי לחלקי הברקס!
אחרת אתה תמצא את עצמך ללא ברקס בכביש מהר, עם רפידות אסבסט מפוררות!!
מניסיון!
GodsFather
18-02-07, 18:15
יש שם לספריי הזה ?
יש באיזור המרכז ? (בחנות בכפ"ס?)
GodsFather
20-02-07, 19:35
תם הטקס , הותקן , מאד פשוט. תמונות והסבר בהמשך השבוע.
כמה שאלות על הדרך - הוצאתי אויר כראוי אך עדיין בלחיצה ראשונית הרכב בולם אבל הרגלית כמעט בסוף, לעומת זאת פמפום אחד על הדוושה והרגלית מתקשה כבר בחצי הדרך.
אם אני מרים בלם-יד, שתיים שלוש שיניים - הרגלית בולמת הרבה לפני הקיר אש - בוא נאמר שזו הרמה שאני שואף להגיע אליה.
שתי אפשרויות לי כרגע :
1. להחליף דראמים, לטענת חבר מומחה, הם בסוף חייהם , אך אני לא יודע מה המידה שאמורה להיות בדראם כדי לחרוץ את הדין. וזו הוצאה מכובדת מאד.
2. למתוח את הכבל בלם-יד עוד , כפיצוי על שלוש השיניים. (אני כבר בסוף אפשרות המתיחה ולכן עליי למצוא תחלופה לאום הנוכחי באחד ארוך יותר , על מנת שיהיה לי עוד מקום להבריג)
3. לחדש רפידות ברקס , למרות שיש עליהן בשר דיו.
1. להחליף דראמים, לטענת חבר מומחה, הם בסוף חייהם , אך אני לא יודע מה המידה שאמורה להיות בדראם כדי לחרוץ את הדין. וזו הוצאה מכובדת מאד.
2.
אמיר,לפי ספר רכב,222 מ"מ קוטר הדראם (פנימי) ,ומעלה,זה הזמן להחליף.
בצע את המדידה ותחכים...
אם אתה מחליף דראמים ואין לך מה לעשות עם הישנים אני אשמח לאמץ אותם
אם יש מישהו שיש לו דראמים פסולים של סמו אני מעוניין......
קובי
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.