צפייה בגרסה מלאה : שאלת תם : מהם הגורמים למהלך מתלה גבוהה ?
zj-v8-96 - רונן
מבקש את חברי הפורום להסבר על שיפור מהלכי מתלה :
- מה תפקידם של מטות הרדיוס (עליונות ותחתונות, קדמיות ואחוריות) לשיפור מהלך מתלה ?
- האם ניתן להגביה בלבד ללא החלפת מוטות רדיוס ומה המשמעות ?
- מהם היתרונות והחסרונות בהורדת מייצבים אחוריים ?
zj-v8-96 - רונן
מבקש את חברי הפורום להסבר על שיפור מהלכי מתלה :
- מה תפקידם של מטות הרדיוס (עליונות ותחתונות, קדמיות ואחוריות) לשיפור מהלך מתלה ?
- האם ניתן להגביה בלבד ללא החלפת מוטות רדיוס ומה המשמעות ?
- מהם היתרונות והחסרונות בהורדת מייצבים אחוריים ?
1- קטן מאוד. ( למעט קיט LONG ARMS )
2- כן , מוטות הרדיוס אחראים על מיקום מחדש נכון של הסרנים שלך לאחר הגבהה.
3 - יותר מהלכי מיתלים.
כל זאת בתנאי - שהחלפת בולמים, קפיצים וצינורות בלמים קדמיים לארוכים יותר.
וכמובן שניתקת את המוט המייצב.
ארחיב במעט את תשובתו של רמי.
באופן עקרוני עד 2-2.5 אינצ' אין צורך ממשי להחליף זרועות.
2.5-3.5 החלפת התחתונות.
4.5 -5.5 עליונות ותחתונות.
5.5 ----> long armes
בסרן האחורי תפקיד הזרועות התחתונות שהן ארוכות יותר הוא לפצות על היתקרבות הגלגל לבודי
כתוצאה מההגבהה וכמובן שתרצה ליגדול גם לצמיג של 31 ללא זרועות זה יהיה קשה ללא
נגיעות בכנפים ובבודי.
בסרן הקידמי אותו כנ"ל + שמירה על זויות היגוי.
בהגבהות הגבוהות (4.5) ויותר זרועות גם עליונות כדי לאפשר כיוון זויות של הדריבשאפטים וזויות היגוי.
האם ניתן לדעתכם לפרק את המייצב האחורי ? האם יהיה שינוי משמעותי ביציבות הרכב בכביש ?
פירוק מייצב אחורי ישפיע על התנהגות הכביש, לא משהו דרמטי, אם תרגיש או לא זה תלוי בך. מייצב אחורי פחות משמעותי מקדמי במכוניות כאלו. זה גם לא יתן לך יותר מדי.
ב ZJ אם אתה משאיר קפיצים מקוריים ממש לא מומלץ לפרק את המיצב האחורי
אם החלפת לקיט הגבהה (pro-comp ,RE ,SKYJACKER)
שבו הקפיצים קשים יותר - אז יש אפשרות (זאת אינה המלצה ! ).
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.