התחברות

צפייה בגרסה מלאה : שאלת תם : מהם הגורמים למהלך מתלה גבוהה ?



ronen118
19-02-07, 21:40
zj-v8-96 - רונן
מבקש את חברי הפורום להסבר על שיפור מהלכי מתלה :

- מה תפקידם של מטות הרדיוס (עליונות ותחתונות, קדמיות ואחוריות) לשיפור מהלך מתלה ?

- האם ניתן להגביה בלבד ללא החלפת מוטות רדיוס ומה המשמעות ?

- מהם היתרונות והחסרונות בהורדת מייצבים אחוריים ?

grand
19-02-07, 22:17
zj-v8-96 - רונן
מבקש את חברי הפורום להסבר על שיפור מהלכי מתלה :

- מה תפקידם של מטות הרדיוס (עליונות ותחתונות, קדמיות ואחוריות) לשיפור מהלך מתלה ?

- האם ניתן להגביה בלבד ללא החלפת מוטות רדיוס ומה המשמעות ?

- מהם היתרונות והחסרונות בהורדת מייצבים אחוריים ?

1- קטן מאוד. ( למעט קיט LONG ARMS )

2- כן , מוטות הרדיוס אחראים על מיקום מחדש נכון של הסרנים שלך לאחר הגבהה.

3 - יותר מהלכי מיתלים.

כל זאת בתנאי - שהחלפת בולמים, קפיצים וצינורות בלמים קדמיים לארוכים יותר.
וכמובן שניתקת את המוט המייצב.

tsvikac
20-02-07, 01:12
ארחיב במעט את תשובתו של רמי.

באופן עקרוני עד 2-2.5 אינצ' אין צורך ממשי להחליף זרועות.

2.5-3.5 החלפת התחתונות.
4.5 -5.5 עליונות ותחתונות.
5.5 ----> long armes

בסרן האחורי תפקיד הזרועות התחתונות שהן ארוכות יותר הוא לפצות על היתקרבות הגלגל לבודי
כתוצאה מההגבהה וכמובן שתרצה ליגדול גם לצמיג של 31 ללא זרועות זה יהיה קשה ללא
נגיעות בכנפים ובבודי.
בסרן הקידמי אותו כנ"ל + שמירה על זויות היגוי.

בהגבהות הגבוהות (4.5) ויותר זרועות גם עליונות כדי לאפשר כיוון זויות של הדריבשאפטים וזויות היגוי.

ronen118
21-02-07, 17:20
האם ניתן לדעתכם לפרק את המייצב האחורי ? האם יהיה שינוי משמעותי ביציבות הרכב בכביש ?

נמרוד
21-02-07, 21:59
פירוק מייצב אחורי ישפיע על התנהגות הכביש, לא משהו דרמטי, אם תרגיש או לא זה תלוי בך. מייצב אחורי פחות משמעותי מקדמי במכוניות כאלו. זה גם לא יתן לך יותר מדי.

tsvikac
22-02-07, 11:38
ב ZJ אם אתה משאיר קפיצים מקוריים ממש לא מומלץ לפרק את המיצב האחורי
אם החלפת לקיט הגבהה (pro-comp ,RE ,SKYJACKER)
שבו הקפיצים קשים יותר - אז יש אפשרות (זאת אינה המלצה ! ).

-->