שמתי לב שיש רכבים 4X4 שהם ללא נועלים בגלגלים הקדמיים (לטבור)
ורציתי לשאול האם זה גורם ליותר תקלות או פחות
האם זה משפיע על העבירות
רכב ספציפי שראיתי זה היה בפאלו של מיצובישי
קראת את המדריך הזה (http://www.jeepolog.com/205.html)?
בכל מקרה - אין השפעה על העבירות.
הכי אמין - בלי שום ניתוק, חיבור קבוע. כמו בסופה למשל. אחרי זה - לוקר ידני טוב, והלוקרים המקוריים של הכלים היפאניים, מתוצרת Aisin הם מצויינים. אחרי זה יש לוקרים אוטומטיים מסוגים שונים, ניתוקי ציריות עם ואקום-בלי ואקום, בכל מיני מכוניות יש כל מיני דברים. בכתבה של חנן הדברים מוסברים יפה.
ומה עם בחינת בלוי לטרנספר
שהוא במצב 2 על 4 כמו בנסיעת כביש רגילה
עם כולכך השקיעו על מחשבה של לוקרים בגלגלים
יש משהוא שמפריע בנעילה קבועה של כול הארבע גלגלים
לא??????