צפייה בגרסה מלאה : מידת גלגל ספייר
אני נוסע על צמיגים 31' בצ'ירוקי (סוף סוף גם רשומים חוקי על הרשיון ) אבל הספייר נשאר 235.75R15 .כפי שאתם יודעים אין מצב להכניס 31' למקום של הספייר, וגם לא בא לי להרים אותו על הגג.אני נוסע 6 שנים על BRIGESTONE MT ואף פעם לא היה לי תקר אבל במיקרה שזה יקרה, ניתן להרכיב ספייר קטן יותר ולהמשיך לנסוע עד לפנצ'ריה הקרובה? הדיפרנציאל שלי פתוח כך שלא צריך להיות בעיה.
מה לחץ האויר מומלץ לצמיגים 31' ?
תודה.
עדי
אני נוסע על 26 בערך.
עמי הצליח לדחוף צמיג 31 על ג'אנט מקורי לתא המטען. אצלי הספייר על הגג, עד שנמצא את הזמן והמזומן למתקן איכותי על הפגוש.
הגבהה + 26 PSI זה לא רך מידי על האספלט?
אבל מה קורה אם נוסיעים עם צמיג אחד קטן בהרבה !? אפשר... או... לא מומלץ !?
לא מומלץ , לאורך זמן אתה תהרוס את הדפרנציאל
ביום-יום ספייר קטן זה בסדר גמור, עד הפאנצ'ריה הקרובה. אבל כשאתה בטיול בנגב בשבת, הפאנצ'ריה הקרובה היחידה נמצאת בבאר-שבע. לסוע עם גלגל קטן את המשך הטיול זה לא כיף, אבל אפשרי.
ביום-יום ספייר קטן זה בסדר גמור, עד הפאנצ'ריה הקרובה. אבל כשאתה בטיול בנגב בשבת, הפאנצ'ריה הקרובה היחידה נמצאת בבאר-שבע. לסוע עם גלגל קטן את המשך הטיול זה לא כיף, אבל אפשרי.
נשאלת השאלה מה רמת הבלאי שעלולה להגרם לדיפרנציאל כתוצה מנסיעה של כ 200 ק"מ כאשר יש הבדל של 7-10% בין הקטרים החיצוניים בין שני הצמיגים שעל אותו הסרן במצב של 4x4 קבוע בכביש??
למה שתסע 4X4 קבוע על הכביש אם אתה לא חייב? זה צ'רוקי. אם יש לך נסיעה ארוכה מאד, שים את הגלגל הקטן על הסרן הקדמי. וגם אם תשאיר אותו על האחורי, הבלאי זניח. אבל בכל מקרה זה לא נעים לסוע כך מרחקים ארוכים על הכביש, ולכן אנחנו משתדלים כן לעבור כמה שיותר מהר לספייר בגודל מלא.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.