PDA

צפייה בגרסה מלאה : מנוע זז לאחור!!??



הקרנף
09-03-07, 20:46
ערב טוב לכולם.
תופעה מוזרה בCJ8. המנוע זז לאחור וכמעט נוגע בקיר אש כמו כן ירד קצת למטה בחלקו האחורי.
בדקתי תושבות מנוע וגיר - תקין
גשר גיר נראה תקין וצמוד לשלדה ברמ"ח אבריו.

היש מושיע?

תודה

יובל

shmil
09-03-07, 20:54
תבדוק שלא השתחררו לך הברגים המחברים בין ההאזינג לבלוק, או בין הגיר להאוזינג.

קל מאד לראות את זה, רק צריך להסתכל לשם....

הקרנף
09-03-07, 20:56
נבדקו חופשים לאורך כל הדרך - תקין.

פשוט לא מובן לי כל העסק....

איפון
09-03-07, 21:58
תושבות של הבודי לשלדה, מה מצבם???

הקרנף
09-03-07, 22:54
לא בדקתי עדיין תושבות בודי אבל לא נראה לי הגיוני

מדובר על כמעט 10 סמ' לאחור!!!

מחר בבוקר אפרק גשר גיר ואבדוק דבר דבר.

אם יש למישהו רעיון אני יותר מאשמח

תודה

יובל

six 4 life
09-03-07, 23:17
מה זה זז לאחור
אחרי מה זז לאחור?
יום אחד פתחת מכסה מנוע וראית שהמנוע 10 ס"מ אחורה יותר?

או שעשית משהו, קפיצה למשל, או התקלות בבור כלשהו במהירות גבוה? משהו?

lizard
09-03-07, 23:17
אתה יכול לעלות תמונות? כי התופעה ממש משונה.

יכול להיות שהתושבת גיר מתה? והתופעה היא לא שהמנוע זז אחורה אלא נהיה באלכסון? זה נראה כאילו הראש קרוב יותר לקיר אש אבל בעצם זה עניין של זוויות.
כלומר, אני מנסה לחשוב איך מנוע יכול להכנס 10 ס"מ לכיוון הקיר אש בצורה מאוזנת וזה לא נראה לי אפשרי בכלל. הוא היה נופל הרבה לפני כן. מה גם שבנוסף לתושבות מנוע וגיר יש גם את האגזוז, מכלול המהפך של המצמד והדרייבשאפטים.
אפשרות אחרת, שגם היא לא נראת סבירה בעליל (כי כנראה שהיית עולה על זה עוד לפני) היא שכל הבודי זז קדימה. אבל בשביל זה כל התושבות צריכות להיות גמורות עם ברגים שבורים. מה שלא נראה לי אפשרי על רכב שנוסעים איתו (למרות שאצל כלב מסויים זה היה ממש קרוב לזה, אבל אצלו צפרדע מסויימת ריתכה תושבת גלגל שכנראה החזיקה את הכול במקום :mrgreen: )

הקרנף
09-03-07, 23:28
כפי שהסברתי בתחילת השרשור כמובן שזה אלכסון אבל משולב - נסיגה לאחור וירידת החלק האחורי בכל מקרה הגזמתי קצת כשכתבתי 10 סמ' - קשה להעריך מהראש, עמכם הסליחה.

מצד שני אם הבודי זז זה מרווח של אולי 2 סמ' אם כל התושבות קרועות לגמרי אז קשה לי להאמין

מחר אעלה תמונות.

מנגנון המהפך של הקלאץ' מוטה בזוית לאחור, כל השאר(אגזוז דריישפטים) אין בעיה כי יש מקום לתנועה.

הבחנתי בזה לראשונה אחרי טיול בוץ שלא זכורה לי קפיצה מיוחדת או מכה, פשוט בבדיקה כללית כשהגעתי הביתה הבחנתי שהמנוע לא במקום!!

ניסיתי לנסוע כמה מטרים אבל הרכב לא מגיב טוב.

אין ברירה לדעתי אלא לפרק ולבדוק דבר דבר.

בתור התחלה אחליף תושבת גיר ונראה

ד"א - כשהרמתי את הגיר עם ג'ק הכל עלה ביחד והמנוע לא חזר למקום

six 4 life
09-03-07, 23:37
שמע
בשורה התחתונה- מנוע לא יכול לזוז 5-10 ס"מ אחורה ולהשאיר את תושבות המנוע תקינות.

בדוק אותן טוב טוב.

כל זאת, בהנחה שהרמת את הטרנספר עם ג'ק, כשגשר הגיר מחובר, וראית פיזית בעיניים שתושבת הגיר המרכזית- המלבנית, שלמה.

lizard
09-03-07, 23:44
תבדוק שלא כל התושבת גיר שלך נפלה ומה שמחזיק אותה במקום זה החיבור לגיר ושמה שמחזיק את הגיר והטרנספר במקום אלו הדרייבשאפטים.

בכל מקרה, קשה להבין בהתכתבות מה קורה. תצלם המון תמונות מכל מיני זוויות. תצלם מקרוב את התושבות מנוע וגיר. ותתין גם מבט כללי לא רק תצלומי תקריב.
בכל מקרה, אל תזיז ובטח שלא תניע את הרכב, כי אם המנוע לא במקום אז בכלל הוא יכול לעשות לך פורפרות בתוך התא מנוע והנזק מזה יכול להיות כזה שלא יהיה שווה לשפץ בכלל.

shmil
10-03-07, 09:25
מציע לך לבדוק שוב חיבורי האוזינג בשני הצדדים, יש לברגים לעיתים נטייה להשתחרר, ואם השתחררו התחתונים, זה יהיה הסימפטום.

lizard
10-03-07, 09:34
שמיל, הברגים העליונים וההילוך הישיר לא יחזיקו את הבלהאוזינג במקום? אני מבין איך זה יכול לקרות עם כל הברגים משוחררים אבל לא מבין איך זה יכול לקרות עם רק התחתונים משוחררים.

-->