PDA

צפייה בגרסה מלאה : עזרה בהרכבת מוט הפעלה בהגה



בני58
12-03-07, 18:39
אז טופל החופש בהגה הוחלפו הכדוריות בפעמון הגומיה הקפיץ ונעלם החופש בפעמון.
בהמשך ההרכבה אני ניתקל בבעיה.
מוט ההפעלה מתחבר בצידו העליון לפס השינים ואין בעיה השאלה היא לאן מתחבר החלק התחתון של המוט אני לא יודע לאן בבקשה עזרה.
בני

six 4 life
12-03-07, 21:56
לא מצליח לדובב אותך.

בוא נפשט את זה

יש מוט בקיר אש
ויש מוט במגשר בינו לתיבה, המוט הארוך בתא המנוע

למוט בקיר האש- יש שיניים בקצה שעליהן מתלבש המחבר העליון של מוט ההגה (המחבר עם הצלב)

עכשיו- איפה הסתבכת?

בני58
12-03-07, 23:16
לא הבנת
המוט פורק והורכב אחריי השיפוץ מחדש ואין בעיות!!!
שרטוט 7.3 דף 7.7 בספרות (אחזקה א-ב )
ובמילים פשוטות- כאשר מחזירים את מנגנון המפתח יש פס שינים שסיבוב המפתח מעלה ומוריד אותו בקצה התחתון מתחבר מוט ההפעלה (מוט ברזל עם כיפוף משני הצדדים )הצד עם הכיפוף הקטן מתחבר לפס השינים ולהיכן מתחבר הצד השני שאורכו בארך כאורך הצמה של מתג האיתות.
מקווה שאני ברור
בני

asi
12-03-07, 23:24
אני גם לא הצלחתי להבין כל כך
אולי התמונה תעזור

אסי

בני58
12-03-07, 23:41
לא מבין למה אתם לא מבינים ?
בספרות הטכנית אחזקה בדרג א-ב פרק 7.7 ציור 7.3 חלק מספר 25 שנקרא מוט הפעלה ומתחבר לחלק מספר 24 שנקרא פס השיניים
החלק נראה מוט ברזל בקוטר 3 ממ" באורך כ20 ס"מ בשני הצדדים יש כיפוף של 90 מעלות צד אחד נכנס לפס השיניים והשני אמור להתפס יותר למטה באיזור המכסה של מוט ההגה
בני

אריק
13-03-07, 08:10
רוצים להבין ואולי לעזור,תמונה אחת קטנה תעשה פלאים

atlas
13-03-07, 09:00
המוט אמור להפעיל מתג מכאני שיושב לך על ה"בזוקה" בהמשך למטה,
המתג הזה תפוס עליה ונראה כמו קופסה לבנה מלבנית שאליה צריך להגיע המוט.

בני58
13-03-07, 17:47
סוף סוף
מה תפקידו של המוט והאם ניתן לותר עליו מבלי ליצר בעיה אחרת?

lizard
13-03-07, 17:55
אתה מדבר על החלק שמתחבר מצד אחד לסוויץ' ומצד שני למתג מלבני שאליו מתחברים החוטים של הצמה??? בחלק הפנימי של קיר האש? בתוך הקבינה?

בלי זה לא תוכל להניע את הרכב. הסוויץ' הוא רכיב מכאני לחלוטין, בלי טיפת חשמל. הוא מזיז את המוט הזה קדימה ואחורה ועל פי זה יש מגעים בתוך המתג.

איך הגעת לחלק הזה? למה פירקת אותו?

atlas
13-03-07, 19:42
סוף סוף
מה תפקידו של המוט והאם ניתן לותר עליו מבלי ליצר בעיה אחרת?
שלילי, כמו שמיכה כתב אתה חייב אותו כי הוא המקשר בין הסוויצ' אל אותו מתג הנעה

lizard
13-03-07, 21:52
בתאוריה אפשר להסיראת כל המנגנון ולבנות משהו אחר לגמרי אבל אין שום סיבה לעשות את זה.

אם יש לך בעיות אז צור קשר. כשהחלפתי את הסוויץ' אצלי גם סדרתי את המנגנון אצלי.

אבל אני חוזר לשאלה הראשונה שלי, למה בכלל פירקת את זה?

בני58
17-03-07, 20:09
המוט פורק כי כאשר פירקתי את כל ההגה לצורך שיפוץ הפעמון והחלפת האיתות גם המוט יוצא שלא במתכוון
בני

lizard
17-03-07, 23:43
אוקי. זו לדעתי האישית כבר בעיה שלא צריך להתעלם ממנה.
כי אם המוט הפנימי יוצא בקלות, לא שהוא לא צריך לזוז, זה מוט קורס, צריך לבדוק למה. אולי יש חופש איפשהו שלא צריך להיות (או מצד שני, אולי זה מצב תקין וזה שזה לא יוצא זה לא בסדר, לא יודע)

בכל מקרה, אם אתה צריך עזרה אז צור קשר.

shmil
18-03-07, 10:48
בני

אתה מבלבל כאן מונחים ומושגים, וממש לא ניתן להבין אותך.
שים שרטוט של מה פורק, איך פורק, ואז יוכלו לעזור לך גם אנשים שמצד אחד ומצד שני בטוחים במה שהם אומרים.:twisted:

AvigdorAharon
19-03-07, 06:30
בני

אתה מבלבל כאן מונחים ומושגים, וממש לא ניתן להבין אותך.
שים שרטוט של מה פורק, איך פורק, ואז יוכלו לעזור לך גם אנשים שמצד אחד ומצד שני בטוחים במה שהם אומרים.:twisted:

ואלה שבינתיים לא עוזרים, יושבים על הגדר...

אביגדור

-->