mixael
12-03-07, 23:54
במהלך הוספת מזגן והגה כח התעוררו מספר שאלות:
המשאבה ההידראולית נלקחה במקור ממנוע מדגם מעט אחר, בעל רצועת אביזרים רחבה ומחורצת לאורך (מה השם הנכון לחגורה הזו ?), רוחב 19 מ"מ. משא' המים, ההגה, והאלטרנטור היו מונעים ע"י חגורה אחת, ועל כולם הופעלה אותה מידת מתיחה. בהתקנה הנוכחית אני הולך להשתמש בחגורת V משוננת, ולהניע באמצעותה את אותם האביזרים, כנ"ל חגורה יחידה, מטעמי נוחות ביצוע וחסכון מקום. המזגן יופעל ע"י חגורה שטוחה נפרדת.
מתעורר החשש, שעלול להגרם נזק למיסבי האלטרנטור ממתיחת יתר של הרצועה, ואם שטח המגע של רצועה כזו יספיק ע"מ להפעיל את המשאבה ההידראולית (מידת הגלגלים דומה לזו של הרכב שתרם את המשאבה, לא אמור להיות הבדל משמעותי בעומסים שיופעלו עליה)
המשאבה ההידראולית נלקחה במקור ממנוע מדגם מעט אחר, בעל רצועת אביזרים רחבה ומחורצת לאורך (מה השם הנכון לחגורה הזו ?), רוחב 19 מ"מ. משא' המים, ההגה, והאלטרנטור היו מונעים ע"י חגורה אחת, ועל כולם הופעלה אותה מידת מתיחה. בהתקנה הנוכחית אני הולך להשתמש בחגורת V משוננת, ולהניע באמצעותה את אותם האביזרים, כנ"ל חגורה יחידה, מטעמי נוחות ביצוע וחסכון מקום. המזגן יופעל ע"י חגורה שטוחה נפרדת.
מתעורר החשש, שעלול להגרם נזק למיסבי האלטרנטור ממתיחת יתר של הרצועה, ואם שטח המגע של רצועה כזו יספיק ע"מ להפעיל את המשאבה ההידראולית (מידת הגלגלים דומה לזו של הרכב שתרם את המשאבה, לא אמור להיות הבדל משמעותי בעומסים שיופעלו עליה)