צפייה בגרסה מלאה : DROP PITMAN ARM "2.5
למוגבהים:
הזמנתי היום zj 2.5” drop pitman arm ב$39 + משלוח מ: rock krawler.
אני אמור לקבל תשובה בהמשך היום לגבי עלות המשלוח .
הפרטים להתקשרות למי שמעוניין:
Rockkrawler.com
0015182709822
Matt
[email protected]
יואב
עדכון.
עלות המשלוח בUSPS למשלוח מהיר היא 38$ (34$ למשלוח רגיל)
שבוע הבא נראה אם זה באמת זה.
יואב
קבלו ביטול
האידיוט שדיבר איתי אתמול לא הבין שיש הבדל בין הZJ לשאר.
למזלי העיסקה בוטלה בזמן.
יואב :-(
הי יואב
מעל איזו הגבהה מומלץ להנמיך את זרוע הפיתמן?
אורן.
מ-3.5 אינץ
סליחה על ההתפרצות יואב :roll:
____________________________________
אין האמור לעיל להתקבל בתור המלצה או הרשאה לבצע זאת.
כל שינוי ברכב מחייב תקינה של משרד הרישוי ומכון התקנים-לידיעה.
יש לי זרוע פיטמן מונמכת שפורקה מסופה לאחר חודשיים מחוסר התאמה,
אם אתה מעוניין צור קשר.
יובל 0522577280
הפיטמן המונמך של סופה/צ'רוקי/רנגלר הוא בידיוק הפיטמן המקורי של הגראנד מבחינת אורך.
לאחר קצת מחקר.
כיוון שהפיטמן המקורי כבר ארוך, לא מנמיכים את הפיטמן למעט הגבהות מטורפות של 7"+ , אז יש פיטמן ארוך ב 2.5" של חברות כמו סקייג'אקר.
מה שקורה אצלנו זה שלאחר הגבהה ההיגוי הופך קצת מעורפל ופחות "בשרני".
אז איך פותרים את הבעיה בכל זאת?
קיט מוטות היגוי חדש - הכי המומלץ בארה"ב הוא של חברה בשם currie
הסט הוא קרוס-אובר ,מחליף את הדראג-לינק ואת מוט ההגה במשופרים,חזקים ובעלי זוויות וגאומטריה המחזירה את המצב לקדמותו.
כמו שאפשר לראות בתמונה, הזוויות של תפוחי ההגה ושל תפוח הפיטמן טובות ולא מתוחות כמו אצלנו.
עלות - 290$ בארה"ב.
http://www.mallcrawlin.com/wheelinpics/tierodswap/Image00015.jpg
http://www.kevinsjeepparts.com/images/steeringupgrades/currie1.jpg
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.