צפייה בגרסה מלאה : צמיגי שטח מלא 245 75 16 לא מתאים לגראנד 6 צילינדר.
רימון מצפון
15-03-07, 22:27
לפני תקופה רכשתי גראנד מנוע 6 צילינדר (נוסע בד"כ על גפ"מ)בכל אופן הרכב היה נוסע כמו עגלה .אדיש מאוד בין 40 קמ"ש ל 80קמ"ש ולדברי אחי הקטן הרכב גם לא נוסע יותר מ140 קמ"ש מחוץ לעיר .למרות שהצמיגים מאוד יפים לרכב. לאחר חשיבה קצרה הוחלט לשפר קצת את הרכב מבחינת איכות הנסיעה .כצעד ראשון הוחלפה תיבת העברה לתיבה של 5 מצבים מסוג 292j עדין לא הספיק למרות שהיה שווה למרות כל התאוריה שזה אמור להיות אותו דבר עדין מרגישים שהרכב אומר תודה בכל הנעה בנסיע השל 2wd .בשלב השני הוחלפו צמיגי השטח של מקסוס בקשופ 245 75 16 לצמיג 50% שטח גם מקסוס בקשופ במידה235 70 16 הרכבהשתפר בצורה משמעותית הרכב נעים הרבה יותר לנסיעה מגיב יותר טוב .כבר לא צריך ללחוץ את הדוושה במצב קבוע כמעט עד לשטיח.הגיר נשמע מזמר בקלילות רבה יותר וגם אחי הקטן טוען שהרכב מגיע גם למהיריות הרבה יותר גבוהות. בהצלחה .
תמשיך לתת לאחיך הקטן את הרכב כדי לבדוק לכמה הוא מגיע !?
ויש סיכוי טוב שבמקרה הטוב תשאר ללא רכב ובמקרה הגרוע גם ללא אחיך הקטן.
ZJ - זה בפירוש לא הרכב למהירויות .
תמשיך לתת לאחיך הקטן את הרכב כדי לבדוק לכמה הוא מגיע !?
ויש סיכוי טוב שבמקרה הטוב תשאר ללא רכב ובמקרה הגרוע גם ללא אחיך הקטן.
ZJ - זה בפירוש לא הרכב למהירויות .
אבל ZJ 5200 בהחלט כן.אבל לא לאחים קטנים.
למה, בעצם, צמיגי השטח הגדולים יותר (ולא בהרבה) "עיגלו" (מלשון עגלה) את הרכב ?
אני מבין שתוצאה דומה לא מתרחשת ב- ZJ V8 ויעידו כל הנעולים ב- 31". מה ההסבר ?
שבת שלום
זה יפה.
אנשים עושים להטוטים כדי להעלות מידת צמיג, ואתה מוריד את הגודל למידה סטנדרטית ואולי פחות מזה, אני מבין שהשטח שלך זה הכביש, אם כן אז עשית חכם.
יותר חכם היה לשנות יחסי העברה ולהשאר עם המידה הגדולה, אבל מדוע לשאול אותנו לפני, אם אפשר ללמד אותנו לאחר מעשה מה מתאים ומה לא.
למה, בעצם, צמיגי השטח הגדולים יותר (ולא בהרבה) "עיגלו" (מלשון עגלה) את הרכב ?
אני מבין שתוצאה דומה לא מתרחשת ב- ZJ V8 ויעידו כל הנעולים ב- 31". מה ההסבר ?
שבת שלום
התשובה לא קשורה לרכב, היא קשורה לנהגים ולמושגים. כל אחד מאיתנו הוא אחר, והעגלה של אחד היא מכונית מרוץ של השני. לקרוא לגראנד 6 צילינדר עם צמיג קצת יותר גדול עגלה - זה תלוי בבסיס ההשוואה. תעשה סיבוב על היילקס מקורי... הכל יחסי.
לכביש, בדרך כלל הצמיג המקורי הוא הטוב ביותר, המתאים, האידיאלי בגודל. ברור מאליו שהגדלת הצמיג מאריכה את יחסי ההעברה ופוגמת בביצועים, זה עובדה פיזיקלית שאין מה להתווכח איתה. ברור באותה מידה שהגדלת הצמיג מגדילה את הביצועים בשטח. איפה נקודת הכדאיות במשוואה הזאת? זה עניין אישי לגמרי, כנראה שלמי שפתח את השרשור הביצועים בכביש חשובים יותר כמו שכתב רמי, אז הוא עשה בשכל מבחינתו.
רימון מצפון
10-04-07, 20:59
ללא ספק יש כאן תגובות מצחיקות יותר ומצחיקות פחות.בכל אופן לענין עד שהצמיג התפוצץ לאף אחד לא היתה דעה מגובשת כמו שנכתבות בתשובות .כולם יכולים להיות חכמים אחרי מעשה ומקרה החוכמה היתה להראות ידע בטרם הגענו למעלה זיק .אך מהסיפור ניתן להבין את המחיר החטא ועונשו .
מסקנה אישית מהענין להקטין את המידה היה רצוי. לגבי 50% לא מתאים לשטח כמעט בכלל.
:oops: (לכל אלה שמדברים על החלפת יחסים תנסו לחשב את זה בתפוזים זה די כבד)
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.