התחברות

צפייה בגרסה מלאה : Road Warrior Truck Bed Liner-ציפוי אפוקסי לרצפה.



coas
18-03-07, 17:19
אחרי הרבה חיפושים נמצא יבואן לצבע/ציפוי רצפה אפוקסי.
החומר המורכב מדבק אפוקסי ושבבי צמיגים, יוצר ציפוי קשיח ואטום לחלוטין על רצפת הרכב. התוצאה הסופית היא ציפוי קשיח מאוד ועמיד לחבטות ושריטות, מונע היווצרות חלודה כתוצאה משבירה של הצבע.
מוצר מקביל של יצרן אחר נקרא Durabak או Herculiner.
בנוסף לנ"ל מבודד מחום ורעש, מונע החלקה ועמיד לכימקלים שונים כמו נוזל בלמים.
הצבע מגיע כקיט עם כל הנדרש כדיי לצבוע רצפת רכב אחד בצביעה עצמית באמצעות רולר, מברשת או ריסוס.
היבואן מעריך את עלות הקיט במעט פחות מ1000 ש"ח, תלוי במספר המעוניינים.
זה המוצר הספציפי. (http://www.rustoleum.com/product.asp?frm_product_id=190&SBL=1)


מטרת ההודעה היא לבדוק מה מספר המעוניינים.


הבהרה- אין לי כל רווח כספי או אחר מהעניין, להוציא מניעת חלודה בג'יפ הפרטי שלי....

http://www.4x4xplor.com/images/herculiner/herc05.jpg

לפני:
http://www.4x4xplor.com/images/herculiner/herc000.jpg

אחרי:
http://www.4x4xplor.com/images/herculiner/herc02.jpg


http://www.4x4xplor.com/images/herculiner/herc09.jpg


http://www.4x4xplor.com/images/herculiner/herc08.jpg

Gilad
18-03-07, 18:42
החומר תופס על אלומיניום? יש צורך בהכנות מיוחדות ?



בעקרון אני מעוניין



גלעד

coas
18-03-07, 18:59
על כל מתכת בתנאי ששכבת הצבע גורדה כדיי להסיר את הוואקס.

רצפת הג'יפ צריכה להיות ריקה לחליוטין מכל אביזר או בורג.
כל בורג שמתכננים להבריג החוצה מתיי שהוא צריך לפרק ולכסות את ההברגה. הברגה שנצבעה קשה מאוד לחדש ובורג שנצבע יהיה קשה עד בלתי אפשרי להסיר.
לא פחות חשוב, כפפות (יש בקיט) בזמן הצביעה. החומר לא יורד מהידיים/בגדים.

http://users.adelphia.net/%7Egrvolk/prep3.jpg


http://users.adelphia.net/%7Egrvolk/prep1.jpg

Gilad
18-03-07, 19:15
לא מעט עבודה...


יש מצב להגיע לביצוע סביר בלי פיסטולט אלא עם רולר בלבד?


לצבוע בזה גם את הכלוב נשמע הגיוני או שזה חסר טעם (בהנחה שהצבע שיש לי היום הוא לא משהו ונוטה לרדת על כל דבר שבא אתו במגע)?



גלעד

coas
18-03-07, 19:19
בקיט יש גם רולר, התוצאה מן הסתם פחות טובה מאשר בריסוס אבל בהחלט מספקת.

אם יש לך דיי חומר אפשר לצבוע מה שנראה לך נחוץ.

six 4 life
18-03-07, 19:33
אשר כמה ליטר חומר יש בערכה?
יספיק לדעתך גם לפנים וגם לתחתית הרצפה חיצונית?

coas
18-03-07, 19:49
הכמות אמורה להספיק לארגז של טנדר ממוצע, השימוש המקורי, מכך לא נראה לי שהכמות תספיק גם לצביעת התחתית.

אולי תישאר דיי כמות לצביעת בתי הגלגלים או אזורים מצומצמים אחרים.
http://img108.imageshack.us/img108/2151/roadwarrioroa7.jpg

jonesy
18-03-07, 20:12
גם אני בעניין

מוטי

ד ו ר ו ן
18-03-07, 21:44
אני מעוניין בהחלט לארגז של הטנדר.

ERAN NO 1
18-03-07, 23:08
חברה! עם הנסיון שלי בחומר דומה שהשתמשתי בו לציפוי הרצפה בבלייזר אל תשתמשו ברולר
רק בהתזה. יש אקדח מיוחד לזה אבל אני השתמשתי בראש של אקדח נפט פשוט (לא יודע מה הסמיכות של החומר הספציפי ואם הוא מתאים)אבל כדאי להשקיע באקדח כי גם ככה תצתרכו אותו לפינות.

אבו שפם
19-03-07, 09:25
בוקר טוב,
לעניין החומר... משנת 91 ועד שנת 94 הייתי הזכיין של http://www.rhinolinings.com/
בארץ, זהו החלוץ במוצרים הפולימרים לרכבים ואפליקציות שונות .

הקיטים האלה הרבה יותר קשים להשמה מאשר זה נראה על גבי הפרוספקטים ואתרי האינטרנט.

הברשה בחיים לא תיתן פיניש כמו שזה נראה בתמונות... השמה בהתזה זו הדרך היחידה לקבלת פיניש נורמלי גם לעין, סתם לידיעה כמה רוצים על קיט כזה??? כאן בארץ...???

לפני בערך שנתיים היה מישהו באזור חיפה ממש על יד פרוגיפ, שהביא מכונה להתזת חומר דומה, שהכנתי את הרוקרים של מאיר לסופה, הכנתי כבר את כל הסופה להתזה אבל מסיבה שעד היום לא ידועה לי...הם לא הצליחו לבצע את ההתזה, בזמנו הוא דיבר על משהו כמו 1700 שקל לפנים שלם של הסופה... אין לי את הכרטיס ביקור שלהם אבל במידה ומישהו כאן ירצה ...אנסה לאתר אותם...

השמת החומר בהתזה שונה לגמרי מהשמה בהברשה, בהתזה החומר נכנס לכל חור ואוטם כמו שצריך, להבדיל מהברשה... גם גישה לכל מקום קשה עד בלתי אפשרית לכל מקום בהברשה...

כל המשפחה של החומרים הפולימרים האלה הם מבודדי חום ורעש מהטובים ביותר שיש...וניתן גם ליישם על חלקי פח ופיבר חיצוניים בלי שום בעיה...

בהצלחה

מאיר רוטברג
19-03-07, 21:59
שאול ,היה עוד קשקשן אחד שניפגשנו עימו ברעננה,

קטע הזוי בא בן אדם מתיימר להיות יבואן לא רק שלא מבין דבר וחצי דבא אלא ממציא
על גבי החומר יתרונות שהייצרן לא חלם עליהם ,

בדקנו נושא זה לעומק יש בו הרבה יתרונות ,
אלא מה ,
שלא יהיו אי הבנות , הרולרים בחיים, בחיים לא יתנו אפקט התזה .
חברים בארהב הם מתיזים את החומר ולא שמים שטיחים בכלל גם בתוך הרכב ,
החומרים כמו ריינו ודומיו מעולים,
מאוד יקרים

asafk
19-03-07, 22:06
שאול, הנסיון שלך משמעותי וחשוב, אבל למרות זה- יש חוות דעת על המוצר בארה"ב - בסה"כ בניגוד למוצרי הפרימיום שאתה ואני מכירים, את המוצרים הזולים מיישמים חובבים- עם רולר.
ללא ספק- פחות טוב, ואין סיכוי לכיסוי כמו בהתזה. אבל האם זה כל כך גרוע? לא בטוח.

אסף.

אבו שפם
20-03-07, 00:54
שאול, הנסיון שלך משמעותי וחשוב, אבל למרות זה- יש חוות דעת על המוצר בארה"ב - בסה"כ בניגוד למוצרי הפרימיום שאתה ואני מכירים, את המוצרים הזולים מיישמים חובבים- עם רולר.
ללא ספק- פחות טוב, ואין סיכוי לכיסוי כמו בהתזה. אבל האם זה כל כך גרוע? לא בטוח.

אסף.

אסף,
נהפוך הוא, זהו המוצר הטוב ביותר למניעת חלודה עתידית, בידוד מחום ורעשים...הגנה מפני פגיעות אבנים וסלעים...אינו מחליק, רוב המוצרים עמידים לרוב הכימיקלים....נקודה.

העניין הוא שרוב המשתמשים בכל העולם מיישמים על ידי רולר ... ארגזים של טנדרים ושאר ירקות בסגנון דומה...

כל משטח שהוא ישר ובעל דפנות ישרות ניתן על ידי יד טובה להגיע לתוצאות די טובות....

אך לא כמו בתמונות שצורפו למעלה.... חלקי פנים של JEEPS, כל החלקים מתחת ללוח שעונים כמעט בלתי ניתן ליישם על ידי רולר ...אלה אם מפרקים את האמא של הגיפ...וגם אז אתה לא תגיע לכל מקום והגימור במקומות קשים ...יהיה בשפה עדינה ...על הפנים...

כל הקיטים המוצעים היום בשוק הוא מוצר טוב שתהליך המקשה שבו הוארך לפרק זמן המתאים להשמה על ידי הברשה... ולכן גם ניתן להבריש עד שמתקשה החומר....

בהתזה למשל החומר מתייבש תוך 20 שניות לערך.... וכשהוא יבש....הוא ממש יבש....

האחידות שמופיעה בצילומים המצורפים מעלה בוצעו על ידי מערכת לחץ נמוך, הנותן להגיע שלכבה אחידה הן בעובי והן בטקסטורה של הגימור אותו רוצה הלקוח....מחלק ועד מחוספס מאוד...

על ידי רולר קשה מאוד להגיע לאחידות בעובי ...אבל שוב זה ניתן...רק צריך להכיר טוב את החומר ...את היתרונות והחסרונות שלו...

חישוב עלויות.... 1000 שקל לקיט...זה יקר... כשאתה לוקח בשבון את כל עבודות ההכנה...
פירוקים, הכנת משטח, והרכבה בסופו של תהליך....

בארה"ב הקיטים האלה עולים:
94 דולר http://www.autosupermart.com/store/shop/herculiner00001.html?id=4fSh7BuJ
94 דולר https://www.durabakcompany.com/secure/order.htm
150 דולר כולל אקדח התזה http://cgi.ebay.com/ebaymotors/SPRAY-ON-IN-LARGE-BLACK-BEDLINER-BED-LINER-GUN_W0QQitemZ170090665959QQcategoryZ3365 5QQcmdZViewItem

ואני יכול להמשיך...כך שלא מוצא שום סיבה בעולם לשלם על קיט 1000 שקל....מה אתה חושב ???

מה עוד שמנסיון שלי ...ללא פריימר נכון ...שום דבר לא נשאר לנצח.... אבל שוב איני מומחה שקנה מידה אמריקאי....

לילה טוב

Bulldog
20-03-07, 01:01
שאול, עוד לא למדת ש100 דולר בארה"ב הם בדיוק 1000 ש"ח בארץ?

תוסיף 0 מאחורה, תשנה לשקלים.

אל תישכח שהדולר מטבע חזק יותר, יש עלויות של משלוח, מכס, מס קנייה, מס הכנסה, מס שלום אחותך וגם הסוכן צריך להביא פרנסה הבייתה.

אתה עובד בחינם?

אם זה היה 2000 ש"ח לקיט זה היה מוגזם, 1000 ש"ח למוצר של 100 דולר, סביר.

מאיר רוטברג
20-03-07, 08:55
נהפוך הוא

100 דולר זה 1000 ש"ח
עוד שבוע עבודה לשייף ולהכין את הגיפ
כסף קטן שבוע חופש זה לא כסף,

עכשיו ברצינות , זה המון ,המון עבודת הכנה , אם ההכנה לא נכונה והפריימר לא נכון החומר
לא "יתפוס"
בכל מקרה ב1000 ש"ח כולל עבודה אני קופץ על המציאה , אבל זה סתם באוויר ולא ריאלי

אבו שפם
20-03-07, 09:23
עומר....

לו היה רק 1000 שקל אולי מסכים איתך....

לו אני הייתי עומד על הפרוייקט הזה היום.... מעדיף לשלם 2000 שקל למישהו שיעשה את העבודה ...

יקח אחריות....יפרק וינקה...יכין את הרכב.... יעשה כמו שצריך....

זה עדיין כמו שמאיר אומר...

בוא נראה את התוצאה הסופית של הביצוע של הקיט...

אולי ...אולי אני באמת טועה....טועה ובגדול....

ד ו ר ו ן
20-03-07, 18:28
ת'כלס,
אתה טוען שזה ישים עם רולר למשטחים ישרים כמו ארגזי טנדרים ופחות ישים לציפוי משטחים לא ישרים כמו ציפוי פנימי?

GodsFather
20-03-07, 19:24
2 שאלות

1. האם יש מישהו בארץ שמספיק מקצועי ועבור 2000 ש"ח כולל חומר, יהיה מוכן לעשות זאת ? (אבו שפם , אתה נכלל בהגדרה של בעל מקצוע - האם אתה היית מוכן?)

2. האם הדבר יהיה פרקטי גם עבור הצד החיצוני של הבודי , כמובן רק הרצפה ולא כל הרכב - ציפוי חיצוני שיאטום חיצונית ?

ERAN NO 1
20-03-07, 20:09
שאול, הנסיון שלך משמעותי וחשוב, אבל למרות זה- יש חוות דעת על המוצר בארה"ב - בסה"כ בניגוד למוצרי הפרימיום שאתה ואני מכירים, את המוצרים הזולים מיישמים חובבים- עם רולר.
ללא ספק- פחות טוב, ואין סיכוי לכיסוי כמו בהתזה. אבל האם זה כל כך גרוע? לא בטוח.

אסף.

לאסף וכל מי ששאל על יישום עם רולר.
קשה להסביר את זה במילים אבל אני התכוונתי להשתמש גם ברולר ולאחר שניה של ניסוי זרקתי את הרולר ועברתי להתזה.זה פשוט לא זה, החומר סמיך הרבה יותר מצבע רגיל ולכן לא נמרח באחידות מה שמצריך אותך לעבור כמה פעמים על אותו מקום.הרולר גם לא סופג מספיק (שוב בגלל הסמיכות)ובניגוד לצבע כל קטע פצפון אתה צריך שוב לטבול אותו ובפצפון הכוונה לפצפון.
בסך הכול יש הרגשה של בזבוז חומר על מקום קטן שלא לצורך ועבודה כפולה ומשולשת לכיסוי מקום כלשהו.
מי שעדיין רוצה לנסות, רולר לא אמור לעלות הרבה אך אני מציע להכין את אקדח האויר ליד.

אבו שפם
20-03-07, 21:05
ת'כלס,
אתה טוען שזה ישים עם רולר למשטחים ישרים כמו ארגזי טנדרים ופחות ישים לציפוי משטחים לא ישרים כמו ציפוי פנימי?

דורון,
בתכלס, אני טוען שיותר קל ביד בלתי מקצועית ליישם על משטחים ישרים כמו ארגים של טנדרים...
לעומת פנים רכב שזה כבר סיפור אחר...

אבל עדיין להתזה מקצועית אין תחליף... יש לנו במושב GMC דבל גנט בן שנה וקצת... הוא ביצע את ההתזה בחיפה והיום הלכתי לראות איך נראה...

הרכב עובד קשה בהעמסה ...שמנים, סולר, חלקים של קומבינים...בעל הרכב הוא קבלן קציר של חיטה ....החומר מחזיק מעמד ולאחר שטיפה במים נראה כמעט חדש...


2 שאלות

1. האם יש מישהו בארץ שמספיק מקצועי ועבור 2000 ש"ח כולל חומר, יהיה מוכן לעשות זאת ? (אבו שפם , אתה נכלל בהגדרה של בעל מקצוע - האם אתה היית מוכן?)

2. האם הדבר יהיה פרקטי גם עבור הצד החיצוני של הבודי , כמובן רק הרצפה ולא כל הרכב - ציפוי חיצוני שיאטום חיצונית ?

גודפאדר,
1. אני לא מתעסק בחומרים האלה יותר, גם בזמנו שרציתי לעשות את הסופה של מאיר, זה היה דרך הזכיין של אחד החומרים, תודה על המחמאה אבל לא...זה לא בשבילי...
2. החומר הזה פרקטי הן לפנים הרכב, הן לחוץ הרכב יעני הבודי החיצוני, למניעת מכות מאבנים וכו', וישים גם לתחתית יעני למתחת של הבודי ...אבל כאן אתה חייב לפרק הכל ולתת להם רק את הבודי ...

אנשים, שתבינו, החומרים האלה כל כך חזקים....שלו היה באמצע הריצפה חור בגודל של כדור רגל, מספיק לסגור את החור בנייר דבק מסוג מסקינג טייפ...להתיז אליו את ה 2-3 מ"מ עובי ...ובחיים לא יהיה צורך בתיקון החור הזה שוב...

החומר הזה שמתייבש..... לא יורד מכלום למעט פלסטיק, וניילון וזכוכית...(עד כמה שאני זוכר...)


לאסף וכל מי ששאל על יישום עם רולר.
קשה להסביר את זה במילים אבל אני התכוונתי להשתמש גם ברולר ולאחר שניה של ניסוי זרקתי את הרולר ועברתי להתזה.זה פשוט לא זה, החומר סמיך הרבה יותר מצבע רגיל ולכן לא נמרח באחידות מה שמצריך אותך לעבור כמה פעמים על אותו מקום.הרולר גם לא סופג מספיק (שוב בגלל הסמיכות)ובניגוד לצבע כל קטע פצפון אתה צריך שוב לטבול אותו ובפצפון הכוונה לפצפון.
בסך הכול יש הרגשה של בזבוז חומר על מקום קטן שלא לצורך ועבודה כפולה ומשולשת לכיסוי מקום כלשהו.
מי שעדיין רוצה לנסות, רולר לא אמור לעלות הרבה אך אני מציע להכין את אקדח האויר ליד.

ערן,
רק לספק את הסקרנות שלי...תוכל לשים תמונה של מה שציפת בחומר הזה???
ואתה אומר את מה שאני טוען רק שאתה ניסית ברולר... תודה

עכשיו לכל מי ששאל לגבי זכיינים בארץ, לאחר כמה בירורים אלה התוצאות

בבאר שבע היה את הזכיין של ריינו לייניגס, לא זוכר את שמו אבל זה ממש מול המכון טסטים בעמק שרה, הוא גם הבעלים של מכון הטסטים... שווה בדיקה

באזור הצק פוסט של חיפה יש את הזכיין של פוליאורה, הרגע דיברתי עם הבחור משם, שמו עובדיה, הוא טוען שהעלות לטנדר דבל קבינה חדש, מכל סוג עולה היום בסביבות 1800 שקל פלוס מע"מ...

הנייד שלו הוא: 0526411503

עכשיו מה שנשאר לכם זה לעשות את השיקולים שלכם בעניין....

גילוי נאות: אני לא עובד איתם, לא מכיר אותם, לא מקבל כלום מהם, הם שאני הייתי צריך לבצע אצלם עבודה דפקו לי ברז...

אבל אין תחליף למוצר הזה...נקודה... וזה מנסיון של מאות רכבים, בריכות שחיה, בריכות תנינים, איטום של גגות, מיכלים מיוחדים בים המלח.... שום דבר לא מצליח לאכול את החומר הזה...

כל היצרנים ...ויש לא מעט כאלה...כולם מתבססים על אותם חומרים...רק בנוסחאות טיפה שונות...

בהצלחה לכולם בעניין

מקווה שלא עברתי על חוקי האתר כשהכנסתי את הנייד של החברה האלה לכאן....זה רק לטובת כולם או אלה שמעונינים בזה...

GodsFather
20-03-07, 21:32
ממה שאני מבין ממך אבו שפם , על מנת לבצע צביעה של פנים הרכב , צריך שהרכב יהיה מפורק מכל חלקיו הפנימיים ,האם זה כולל הגה, ידיות גיר וכד' או רק דשבורד ?
אמרת שזה יורד מפלסטיק ולכן השאלה.

יותר מכך , אם אכן זה מכסה ומחפה על חורים בבודי, נפתרו בעיות הפחחות שחלודה יצרה ונפערו עם הזמן- מכסים בחומר וגמרנו ,אני צודק או מפריז ?

אני אבקש הצעת מחיר מהבחורים בצפון ואעדכן פה, בשביל 2079 ש"ח (1800+מע"מ) זה עסק לא יקר כל כך בהשוואה לתיקוני טלאים אצל פחחים (מקצוענים , לא חאפרים מהשטחים) שלאחר כמה שנים יחזרו ואולי אף באופן חמור משהיו.

אבו שפם
20-03-07, 22:10
ממה שאני מבין ממך אבו שפם , על מנת לבצע צביעה של פנים הרכב , צריך שהרכב יהיה מפורק מכל חלקיו הפנימיים ,האם זה כולל הגה, ידיות גיר וכד' או רק דשבורד ?
אמרת שזה יורד מפלסטיק ולכן השאלה.

יותר מכך , אם אכן זה מכסה ומחפה על חורים בבודי, נפתרו בעיות הפחחות שחלודה יצרה ונפערו עם הזמן- מכסים בחומר וגמרנו ,אני צודק או מפריז ?

אני אבקש הצעת מחיר מהבחורים בצפון ואעדכן פה, בשביל 2079 ש"ח (1800+מע"מ) זה עסק לא יקר כל כך בהשוואה לתיקוני טלאים אצל פחחים (מקצוענים , לא חאפרים מהשטחים) שלאחר כמה שנים יחזרו ואולי אף באופן חמור משהיו.

על מנת לבצע התזה בתוך הרכב יש לבצע את הדברים הבאים:
1. לפרק את כל מה שניתן להוציא כך שתקבל רצפת רכב ללא שום דבר עליו, שזה כולל פירוק כסאות, מיתקונים וכל דבר אחר שאינך רוצה שיקבל שכבה של חומר שלא יורד...
2. אין צורך לפרק לוח שעונים אלה שאתה חושב שאתה רוצה להתיז מתחתיו...כל מה שנשאר בתוך הרכב ואינו מקבל שכבה של חומר...מכוסה על ידי ניירלון או נייר...ומסקינג טייפב
3. כל מה שאתה הולך להתיז עליו חייב לעבור שיוף גס...לא להוריד לגמרי את הצבע אלה לייצר משטח מחוספס מאוד והחומר יוכל להיתפס עליו.... יש לנקות את השטח ממש טוב
ובסוף עוד משתמשים באציטון או דומה להורדת כל השומנים שנשארו בלי כוונה, במיוחד ברכבים חדשים שיש שכבה של שעווה...
4. בכל חור שאת צריך להשתמש שוב לברגים או כל שימוש אחר...תסגור אותו בגליל שתוכל לחתוך אותו לאחר יבוש החומר...אחרת הוא פשוט סותם וחומר שנכנס לתוך חור שיש בו הברגה...יהיה לך ממש בעיה להכניס שוב את הבורג...
במקומות שיש חורים גדולים...כאלה שהחלודה עושה...צריך לנקות טוב מחלודה...קצת ממיר חלודה...ועל זה תדביק מסקינג טייפ... תתיז עליו את השכבה ...וחביבי...אין יותר דאגות...

יכול להיות שאף אחד לא ירצה לכסות לך חור בגודל 50 על 50 ס"מ.... כי זה לא נכון לעשות כך...אבל החומר יחזיק מעמד כמו שד...גם עם תניח במקום החור משקולת של 50 קילו באופן קבוע...וההתזה נעשתה כמו שצריך...

שתבין את החוזק של החומרים הפולימריים האלה...

כך קיר של בית...נניח שיש בקיר סדק גדול...תן לו שכבה של 3-5 מ"מ.... כמובן אחרי הכנה נכונה...פריימר לבטון... החומר הזה יחזיק את הקיר שלם גם עם הסדק יגדל ויווצר מרווח של 3-5 ס"מ... החומר לא יקרע...בגרמניה...מתיזים מובילי טנקים שהטנקים לא יחליקו כשיש קרח על המובילים... בארץ יש עוד במושב בצרה ...נדמה לי עגלה להובלת סוסים... שביצעתי אליו עבוד בשנת 92... העגלה נראית כמו חדשה מבפנים למרות כל החומצות שיש בחרא ובשתן של הסוסים... שלא לדבר על הפרסות של הסוסים והכוח שיש למה שהם מורידים רגל על עץ.... זו העגלה היחידה שהחזיקה יותר מכמה שנים מבלי שהיו צריכים להחליף את הרצפה...

חומר חבל על הזמן...

במידה ואתה כן מזמין עבודה אצלם...תודיע לי הייתי מאוד רוצה לבוא ולראות אותם עובדים...רק למען העלאת זכרונות עבר שלי...

ERAN NO 1
20-03-07, 23:18
,

ערן,
רק לספק את הסקרנות שלי...תוכל לשים תמונה של מה שציפת בחומר הזה???
ואתה אומר את מה שאני טוען רק שאתה ניסית ברולר... תודה

...

אני מניח שעוד לא נכנסת לפורום Readers Rides לתת מבט בבלייזר שלי אז זה הזמן
בכל אופן התמונות לא באיכות טובה ולא חשבתי לצלם בקירוב את הטקסטורה אבל עוד דבר שעלה בראשי הוא שרצפת רכב ובמיוחד הארגז בנויה בגלים או יותר נכון מין כיפופים לחוזק והרולר מתאים רק למשטחים
חלקים\ישרים
http://memimage.cardomain.net/member_images/4/web/1624000-1624999/1624394_7_full.jpg

אבו שפם
02-04-07, 08:59
בוקר טוב,

רק למען הסקרנות שלי...מישהו יצר איתם קשר לביצוע או קיבל הצעת מחיר ו/או הזמין אצלם עבודה???

החומר בבליזר הכחול אינו החומר הפולימרי שמותז או מגיע בקיט... אלה חומר שהרבה פחחים משתמשים בו... גם בסופה של מאיר כל הריצפה קיבלה את החומר הזה בהברשה...ומעל הנחנו ספוג אוטם רעשים ומבוב קצת מחום

יאלה חג שמח לכולם

ד ו ר ו ן
16-04-07, 20:00
יש משהו?

coas
10-07-07, 19:19
יש משהו?


היבואן הביא 10 קיטים בסה"כ במחיר 1140ש"ח לקיט.

לקניה לפנות למאיר קלוגמן 054-2197021 בשעות הבוקר.
או 03-9632620

http://mbmi.co.il/

כאמור, רק 10 קיטים, כל הקודם זוכה.

הבהרה- אני לא צד בעניין בשום צורה או דרך, הודעה זאת היא רק שירות לציבור.

GodsFather
16-07-07, 01:25
נניח וקנינו, יש מישהו שיכול לעשות את זה באיזור המרכז?

או שעדיף לעלות לחיפה ושהבחור שאבו-שפם המליץ עליו יסגור את כל החבילה כולל החומר ?

מאז תחילת השרשור אני מתחבט בנושא והיום יותר מתמיד אני רוצה לעשות את הצביעה הזו על פנים הרכב שלי שלעניות דעתי לא גדול יותר מאמבטיה של GMC...

מישהו יודע עוד פרטים?

אבו שפם
16-07-07, 01:38
בוקר טוב
לגבי האיש ההוא שהמצלתי כאן על העסק שלהם...הם עושים רק עיסקת חבילה הכוללת הכל...
לא תוכל לקנות חומר ולהביא להם...להם יש בכל הצבעים ולכל אפליקציה...

2 המוצרים שונים אחד מהשני...

GodsFather
16-07-07, 02:42
שפם, את זה הבנתי ולמעשה הוא היחיד שאני מכיר ומהמלצתך אני באמת רוצה לפנות אליו, פשוט מהפרסום שהעלו כאן לפני כמה ימים , רציתי לדעת אם מישהו מכיר בעל מקצוע מהמרכז שיכול לבצע את העבודה, במקום שאעלה את הרכב לצפון וכל העיכובים שבנושא.

לא נורא, אני אבדוק מחר בצהריים עם הבחור שלך ואם לא יהיה חדש מאחרים , הוא יהיה הזוכה המאושר , אלא אם המחיר לא יהיה כפי שצוין בעבר.

אבו שפם
16-07-07, 08:48
בוקר טוב
לא מאמין שיש מי שהוא שמבצע עבודות כאלה במרכז... למרות שתשאל את האיש ההוא ששמתי את השם שלו כאן... גם לגבי המחיר זה בזמן שהכנסתי את ההודעה ...היה נכון...המחיר לא יכול להשתנות דרסטית בכמה חודשים...

אישית מאמין ששוה את זה...

יום טוב ובהצחה...רק במידה ועושה ...צלם לפני וצלם אחרי...

GodsFather
17-07-07, 08:07
עדכון -

דיברתי עם עובדיה , נשמע מאד שירותי בטלפון.

קבענו שביום ראשון אקפוץ אליו לחוו"ד והצעת מחיר בהתאם למצב הרכב.

דרך אגב , מר שפם , מה שמך האמיתי , הוא התעניין לדעת מי שלח אותי ולא ממש ידעתי לומר לו...

אעדכן בשבוע הבא.

נמרוד
17-07-07, 08:27
השם המקורי של אבו לפני שהוא עברת אותו היה אל-מוסטש.

אם אתה עושה את זה אז אני מצטרף לעוד הרבה שמחכים לתמונות וההתרשמות שלך מהתהליך...

GodsFather
17-07-07, 08:29
אעדכן בכיף, אבל אני מסייג פה , כשם שעובדיה סייג- צריך לבדוק את מצב הרכב והפח, לראות אם בכלל שווה להשקיע. יש לי מעט כתמי חלודה אך יש מקומות בהם הבודי מעט קרוע ושם הבחינה האמיתית של החומר.

כמו שאמרתי , ביום ראשון נדע , אני ואתם :-)

אבו שפם
17-07-07, 09:04
בוקר טוב
אתה יכול להגיד לעובדיה שמי ששלח אותך זה ....שאול, ממושב אילניה...זה שהיה לא לפני קצת מעשור הזיכיון של RHINO LININGS בישראל....

בהצלחה

GodsFather
23-07-07, 19:43
אמנם לא יום ראשון , אלא שני , אבל בכל זאת...עדכון!

הייתי היום אצל עובדיה באיזור התעשיה של חיפה. מפעל פוליאוריאה זה השם.

עובדיה בחן את מצב הפח , יש לא מעט חורים ולא מעט חלודות , מסתבר שמתחת לשטיח יש הרבה יותר גועל ממה שנראה לעין וממה שציפינו.

המחיר שצוין בעבר התעדכן, עובדיה סגר איתי מחיר שהוא נותן לטנדר שיוצא מהיבואן ומגיע אליו לצביעה,כלומר טנדר חדש ונקי - 2500 ש"ח (ולא 1800 כמו שנרשם , ברור לי שזו הייתה השערה בלבד, אין טענות).
המחיר כולל את ההכנה לצביעה , גירוד הפח, סתימת חורים וכל הנחוץ וכמובן הצביעה.

מדבריו - אילולא מצב הריקבון של הרכב שלי , היה אפשר לגמור את זה ביום אחד , לחומר לוקח כ10 שניות להתייבש, אבל בגלל ההכנות הנחוצות , הוא מעדיף עוד יום על מנת לא לעבוד בלחץ ולבצע תיקונים מקדימים.
הוא די התפלא לגמישות שלי לנושא ולמוכנות שלי לעזור ולהסכמתי להשאיר את הרכב, בדר"כ אנשים הרבה יותר לחוצים על הנושא...

מבחינת סוג החומר , עובדיה הראה לי כמה דוגמאות כי יש כמה דרגות , מהרכה והגמישה ביותר ועד קשה מאד וכמעט אינה גמישה, ההבדל בעובי הוא כ2 מ"מ מהרכה לקשה ביותר (כמובן בנוגע לצבע לרכב , למבנים וכד' יש חומרים אפילו יותר קשה אם רוצים).
את דרגת הגמישות/חוזק נקבע ביום העבודה עצמו , לאחר שכל הרכב יהיה מקולף והחורים סתומים.

לגבי צביעה מבחוץ או ליתר דיוק בתחתית הרכב , עובדיה אמר שהוא מבצע דברים כאלו ,יש לו ליפט לנושא וזה לא בעיה , כבר ביצע זאת לבאגי בעבר , אך עדיין לא סגרנו את הנושא הזה לגבי הרכב שלי בשל המצב הנוכחי שלו.

עוד לא סגרתי תאריך , אך ככל הנראה זה יקרה בשבוע הבא. אדאג לצלם ולעדכן בהתאם.

אבו-שפם , תודה רבה לך על העזרה בנושא, אעדכן אותך כשאסגור את העסקה ותוכל לבוא לראות. דרך אגב, רשמת פה בתחילה שהם דפקו לך ברז פעם אחת... זה קצת מעלה בי חששות , למרות שכשביקרתי שם היום לא היה שום דבר חשוד ועובדיה התייחס אליי באופן מספק ביותר, עדיין אני מפרק את פנים הרכב עד רמת הבורג ואני מקווה שלא יהיו פשלות...

אבו שפם
23-07-07, 20:20
אמנם לא יום ראשון , אלא שני , אבל בכל זאת...עדכון!

הייתי היום אצל עובדיה באיזור התעשיה של חיפה. מפעל פוליאוריאה זה השם.

עובדיה בחן את מצב הפח , יש לא מעט חורים ולא מעט חלודות , מסתבר שמתחת לשטיח יש הרבה יותר גועל ממה שנראה לעין וממה שציפינו. ****חכה שיתחילו לעבוד על הרכב תגלו עוד הרבה דברים שלא חשבת שקיימים בכלל...*************

המחיר שצוין בעבר התעדכן, עובדיה סגר איתי מחיר שהוא נותן לטנדר שיוצא מהיבואן ומגיע אליו לצביעה,כלומר טנדר חדש ונקי - 2500 ש"ח (ולא 1800 כמו שנרשם , ברור לי שזו הייתה השערה בלבד, אין טענות).
המחיר כולל את ההכנה לצביעה , גירוד הפח, סתימת חורים וכל הנחוץ וכמובן הצביעה.
**** על פי דעתי...שווה כל שקל...את האיטום , בידוד, מונע חלודה, הזה ...זה לכל החיים...הרכב ימות לפני שהחומר הזה ימות...*********

מדבריו - אילולא מצב הריקבון של הרכב שלי , היה אפשר לגמור את זה ביום אחד , לחומר לוקח כ10 שניות להתייבש, אבל בגלל ההכנות הנחוצות , הוא מעדיף עוד יום על מנת לא לעבוד בלחץ ולבצע תיקונים מקדימים.
החלטה נבונה שלו ומראה שהם למדו ....זה עבוד ה של יומיים ללא ספק...
הוא די התפלא לגמישות שלי לנושא ולמוכנות שלי לעזור ולהסכמתי להשאיר את הרכב, בדר"כ אנשים הרבה יותר לחוצים על הנושא...

מבחינת סוג החומר , עובדיה הראה לי כמה דוגמאות כי יש כמה דרגות , מהרכה והגמישה ביותר ועד קשה מאד וכמעט אינה גמישה, ההבדל בעובי הוא כ2 מ"מ מהרכה לקשה ביותר (כמובן בנוגע לצבע לרכב , למבנים וכד' יש חומרים אפילו יותר קשה אם רוצים).
את דרגת הגמישות/חוזק נקבע ביום העבודה עצמו , לאחר שכל הרכב יהיה מקולף והחורים סתומים.

אתה צריך להשיג כמה דברים מהחומר הזה...קודם כל איטום מלא נגד חלודה... שנית בידוד מצויין לחום וקור.... בידוד מעולה לרעשים.... אתה משקיע כאן לתווך ארוך... אישית הייתי הולך על עובי 3 מ"מ... ובמרקם או גימור גמיש קצת...לא על החומר הקשה שלהם...הגמישות תיתן לך תוצאה סופית טובה יותר מהקשה...

לגבי צביעה מבחוץ או ליתר דיוק בתחתית הרכב , עובדיה אמר שהוא מבצע דברים כאלו ,יש לו ליפט לנושא וזה לא בעיה , כבר ביצע זאת לבאגי בעבר , אך עדיין לא סגרנו את הנושא הזה לגבי הרכב שלי בשל המצב הנוכחי שלו.

בעניין החומר לתחתית הרכב...בזמנו הוא אמר לי שיש לו משהו מיוחד ...אך לצערי לא מכיר אותו לכן לא יכול להביע דיעה כאן...

עוד לא סגרתי תאריך , אך ככל הנראה זה יקרה בשבוע הבא. אדאג לצלם ולעדכן בהתאם.

אבו-שפם , תודה רבה לך על העזרה בנושא, אעדכן אותך כשאסגור את העסקה ותוכל לבוא לראות. דרך אגב, רשמת פה בתחילה שהם דפקו לך ברז פעם אחת... זה קצת מעלה בי חששות , למרות שכשביקרתי שם היום לא היה שום דבר חשוד ועובדיה התייחס אליי באופן מספק ביותר, עדיין אני מפרק את פנים הרכב עד רמת הבורג ואני מקווה שלא יהיו פשלות...

אכן רשמתי שדפקו לי ברז...אבל זה היה לפני שנתיים בערך.... את המפלצת של מאיר הכנתי בדיוק לאותו דבר...כל הסופה פורקה לגורמים... ובסוף מסיבה זו או אחרת...לא הצלחתי להשיג אותם...קיבלנו קריזה הרכבנו הכל...ושלום על ישראל...

אבל מה כן הייתי ממליץ לך לעשות מחוץ לרכב זה ...מאין פס מגן מאבנים בוץ לכל אורך הרכב מבחוץ...עד גובה הדלתות וכו...זה שמור חבל על הזמן

בהצלחה....

בשמחה אנסה להגיע לראות מה הולך

GodsFather
31-07-07, 10:17
הגיע הזמן לעדכן לא..?

אז הנה.

תמונות של לפני

GodsFather
31-07-07, 10:20
עוד כמה.

GodsFather
31-07-07, 10:21
עכשיו גם תקריבים של הרקבון

GodsFather
31-07-07, 10:26
ועוד קצת מההזנחה...

גיליתי על הדרך ,שאפשר להעלות יותר מ4 בפעם... :mrgreen:

GodsFather
31-07-07, 10:27
ועכשיו התוצאות

GodsFather
31-07-07, 10:28
ועוד כמה

GodsFather
31-07-07, 10:56
ועכשיו לסיכום -

הרכב היה רקוב מהיסוד כפי שנראה בתמונות ויש עוד כמה שלא צולמי.

חורים בגודל השמיים, קרעים בבודי במקומות מסוכנים כמו המושבים וגם במקומות אחרים.
לא יודע מי האהבל שמרח זפת מבפנים , אבל בגלל זה גם השיוף עם הדיסק לא בוצע כהלכה מחשש לשריפה והחבר'ה עבדו עם משייף ידני ומוטיבציה ירודה...
הכנף השמאלית למשל, נפרדה כולה מצד הרכב (אין תמונה של זה משום מה)
הכל היה מוסתר תחת השטיח השחור שתחתיו היה עוד שטיח גומי שהודבק לגוף הרכב, לא על ידי.
מצאתי על הפח שקלים ועשרות אגורות וכן חרקים מהסוג שרואים בדרך כלל בנשיונל ג'יאוגרפיק במסעותיהם באפריקה או ביערות בברזיל... את הפח הזה אני רואה בפעם הראשונה מזה שנתיים וחצי של בעלות...

בגלל הבעיות הקשות של הפח והיעדר הידע בפחחות מקצועית ואו ב"קומבינות חיוביות" לפתרון , בהתחלה היה חשש שמא נצטרך רתך או בעל מקצוע נוסף כי החומר עצמו לא מכסה חורים וצריך למצוא דרך לאחות את הקרעים.
למזלי החשש הזה התבדה עם הצטרפותו של אחד העובדים בשלב יותר מאוחר וככל הנראה היה יותר מנוסה ונעזר בחתיכות פח ועוד מיני חומרים (לא הייתי בתהליך ההתזה , רק בניקוי).
ללא ספק , אם הפח היה יותר תקין , גם העבודה הייתה נראית יותר טוב בשאר חלקי הרכב כפי שהיא נראית בחלקו האחורי.

בסה"כ אני מרוצה. הרכב נראה הרבה יותר טוב ומרגיש קצת יותר בטוח לשבת על הכסא בידיעה שלא אפול , אני לא מתכוון להשאיר את הרצפה חשופה, אבל התבקשתי לתת לחומר כשבוע להסתגל, לפני שאני שוטף אותו ומכסה בשטיח (הפעם זה יהיה שטיח שליף). החול שאתם רואים בתמונות זה ג'יפה שירדה מהפח , בעזרת שואב אבק הכל נוקה צ'יקצ'ק.

הזמן יגיד אם אכן ההשקעה הייתה שווה. בגלל שאני סומך על אבו-שפם (שאול), אני רגוע ברכישה זו.

וכאן גם המקום להודות לשאול שדאג לשמור איתי על קשר במהלך הימים הללו והרגיע אותי מחששותי ושאל אודות המצב.

שאול - תודה רבה לך! תודה על שהכרת לי את החומר ואת עובדיה, תודה על הדאגה במהלך ימי העבודה. תודה רבה!

לשאלות ופרטים נוספים , תרגישו חופשי, אני פה!

yoav21
31-07-07, 16:42
יצא יפה מאוד, מסקרן אותי מאוד לדעת מה רמת הבידוד (חום ורעש) של החומר הנ"ל האם יש לך כבר מסקנות בנושא לאחר נסיעה באוטו.
בברכה יואב

GodsFather
31-07-07, 20:14
מבחינת בידוד רעשים , יש בידוד אך יש לי עוד כמה בדיקות לבצע. כרגע הרכב ריק לחלוטין , כפי שהיה כשעליתי לחיפה ולכן ההשוואה היא רק זו.

כשאתחיל להעמיס ציוד (עניין של שבוע) אז אדע כמה ההשפעה גדולה.

בגדול - יש בידוד.

לגבי החום, החלק העליון של הגיר נשאר חשוף ולכן מורגש חום מהאיזור ההוא, מעבר לכך , אין הרגשה של חום משאר חלקי הרכב, אני צריך גם פה לבדוק עוד דברים. סה"כ גם כאן - בגדול יש בידוד מסוים.

צריך לזכור שיש עוד רמות של החומר הזה , והחומר שיש אצלי הוא משיקולי מצב הפח והצורך בגמישות נוכח הפערים שיש בו. יכול להיות שחומר קצת יותר קשיח היה אוטם יותר.

בל נשכח , מדובר בסמוראי ערום עם צינור אגזוז קצת יותר רחב מהרגיל (לא חסר דוד , פשוט צנרת יותר גדולה), זה לא בדיוק מכונית מנהלים מלכתחילה , אבל יש הבדל.

Gilad
31-07-07, 20:21
נראה יפה מאד


למה באמתלא כיסית את התעלה של הגיר עד למעלה?


גלעד

GodsFather
31-07-07, 20:37
כשהגעתי, הרכב כבר היה מוכן והיו רק כמה פינישים קטנים עם חומר ידנית (חורים שהחומר פספס בריסוס).

האמת גם אני הופתעתי כי ביום ההכנות דובר על ציפוי החלק הזה, אולי הם לא רצו להתעסק עם הידיות של הגיר או לא יודע מה... אבל כבר היה מאוחר ולא רציתי להשאיר את הרכב שוב שם (עד שידליקו המכונות וכד').

לא נורא. אני מחפש עכשיו כיסוי בד לעסק הזה , יש כאלה מיוצרים בחו"ל במיוחד לחלק הזה, אני אדליק כבר איזה שרשור בפורום המתאים.

asafk
31-07-07, 21:39
נראה מצויין, אמיר. תתחדש.. לטובת העצלנים, תוכל לסכם- פרטי התקשרות, מחיר (בערך), זמן עבודה וכו' ??

אסף.

אבו שפם
31-07-07, 22:37
הערות שלי לגבי הנעשה, ברשותך אמיר...

על פנין לפי התמונות של הרכב לפני ההתזה... המצב הכללי היה בכי רע...וזה עוד נאמר בעדינות... אבל על הכל ניתן להתגבר כמו שאתם רואים.

אתה שמת את התמונה הזאת של לפני..http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=5512

הייתי רוצה לראות את אותו דבר רק אחרי...ובמידת האפשר צילום של המקום מלמטה...

החומר הזה הוא חומר חזק בטירוף, אין לי ספק שאמיר ירגיש את הבידוד מום וקור ורעשים...

החברה שביצעו את העבודה, כנראה שרגילים לרכבים חדשים ששם אין שום בעיה ואין צורך בכל כך הרבה אילתורים ותיקונים בשלב של הכנת הרכב... למרות שהתוצאה הסופית נראית פיקס... במקביל באחד הטיולים שלך לצפון ..תעצור לקפה...אין כמו מבט עין...

לגבי האזור של ההילוכים...את זה לא כל כך הבנתי...אבל תמיד ניתן לעשות תיקונים במקום...

אני למשל הייתי עוש כמה דברים נוספים בזמן ההתזה...במיוחד במקומות שהיו מאוד רקובים... או הכנף שנפרדה מהגוף... בזמן ההתזה הייתי מוסיף עוד איזה 2-3 מ"מ של חומר על הדופן, החיבור והרצפה... רק על מנת לחזק את המקום עוד קצת...אלה רק דברים קטנים שאני רואה רק בתמונות.. ולא את המוצר הסופי...

סתם הערת ביניים שלי...בסיקסים ובסופות...שקיימת בעיית חום גדולה... אין כמעט חומר שיבודד טוב מהחומר הזה... אין לכם מושג על אמת כמה זה מורגש הבידוד...גם הדיפנדרים שאתה מבשל את הביצים בנסיעה... התזה במקום היה פותר את הבעיה ...

שמח שיכולתי לעזור בקצת...מקווה שאתה באמת תהנה מהמוצר...

תודה

yoav21
01-08-07, 10:43
מעניין מאוד מה שאתם כותבים, אני בדיוק חושב באיזה דרך לבודד את הסופה שלי וביחוד את איזור הגיר שמחמם לי את הביצ...
שוב אשמח מאוד אם מדי פעם תכתוב את ההתרשמות שלך לאחר שתסדר את הרכב.
בברכה
יואב

kd2
01-08-07, 11:52
נראה ממש טוב , במיוחד לאור המצב של שטח העבודה.
מעניין מה יהיו תנאי הסינון של עובדיה לאחר שסבל כל כך מהגיפאי שנפל עליו.
שפם , הפסדת פה חתיכת זיכיון, נראה על פניו שמדובר על חומר ממש מעולה!

GodsFather
01-08-07, 13:21
שמח לראות תגובות, הנה כמה פרטים.

המפעל נקרא פוליאוריאה. ממוקם בצומת הצ'ק-פוסט, ממש מול קניון לב המפרץ, בית "דפי זהב".

הטלפון של עובדיה, כפי שנרשם מעלה, 0526411503

המחיר לארגז טנדר חדש מהחנות הוא 2500 פלוס מע"מ. זה המחיר שהוא היה מוכן לעשות לי , לא כולל בעלי מקצוע נוספים אם היה צורך בהם , לא היה צורך במקרה שלי אבל רק לאחר התעקשות ממני ולאחר שנתתי כמה עצות וטיפים שקיבלתי מאבו-שפם, עובדיה חשש מאיכות הביצוע והסתייג לא מעט פעמים.

זמן עבודה של רכב חדש ונקי, כלומר שיוף הפח והתזה הוא יום , לטענתו.

אצלי , בגלל המצב החרבנה (בלשון המעטה) , הוא ביקש אישור לעוד יום כדי לכסות את החורים והקרעים.

אני אעלה עוד תמונות מכמה כיוונים. למרות שמה שביקשת ,אבו, כבר נמצא פה, פשוט מזוית אחרת. כמו כן, יש מקומות שהוסף בהם חומר בשכבה שניה, אני אצלם גם שם. המצלמה עושה עוול למצב האמיתי שנראה הרבה הרבה יותר טוב , במיוחד גם אחרי שרואים כמה המצב היה רע.

לגבי הבידוד מחום, מסתבר שיש כמה חורי ברגים בפח הלא צבוע שמהם נכנס החום , כשאסתום אותם , אדע כמה זה מבודד באמת. כמו כן , אני צריך לבדוק את חום הרצפה שעוד לא יצא לי לבצע כראוי.

לגבי שכבות נוספות ושיפצורים - אני הגעתי למקום לקראת סוף היום השני, לאחר שכבר כל העסק היה מוכן, למעט תיקונים קטנים של חור פה וחור שם שביקשתי למלא , לא היה לי הרבה מה לומר ולא יכולתי להשאיר את הרכב לעוד יום, מה גם שלא ראיתי כיצד כיסו את החלקים החשופים ולכן אני לא יודע את אופן העבודה שלהם ולא יכולתי להעיר להם בהתאם, לדעתי אם הייתי מביא רכב ערום וללא דשבורד וכד', היה להם יותר קל, אך את זאת לעולם לא אדע.

אני לא יודע אם הוא הפסיד זכיון או לא , זה לא חומר זול ולא פשוט לעבוד איתו , מצריך הרבה זהירות ובטיחות וגם המכונות לא זולות. חוצמזה , המפעל הזה עובד בעיקר עם מוסדות ומקומות גדולים (מפעלים, הסכר בפלמחים למשל וכד'), בעלי רכבים אצלו הם "כסף לגרעינים". כרגע הם קצת בשפל ממה שהבנתי מהעובדים אז הם יעשו מה שאפשר, בסה"כ אני מעריך שהוא לא היה מתעסק עם רכב כמו שלי אם היה לו לחץ עבודה או שלא היה מגדיל ראש לנסות לחפות על תיקונים אלא היה מזמין פחח וסוגר את העניין. אבל משאלתי אליו הוא אמר שהוא מוכן לעשות רכבים , טנדרים וגם ג'יפים ואף ביקש ממני שאמליץ אם אכן אני מרוצה (שם גם מדבקה על הרכב, בהתלהבות משהו...).
מהנסיון שלי אני ממליץ לבוא לשם עם רכב כמה שיותר מוכן וכמה שיותר נקי ולא לסמוך על העובדים שלו שיעשו את העבודה ואם אפשר להשאר בזמן הצביעה וההכנות (שזה אומר בין יום ליומיים חופש) אז בכלל זה מעולה. אותה המלצה תופסת על נושא הדשבורד ושאר דברים מפריעים. ככל שהצביעה תהיה יותר קלה לביצוע, כך ייטב לבעל הרכב ולצבעי.

אני הגעתי מרמת גן תוך שילוב ימי עבודה ,לא היה לי עוד רכב ואו יכולתי להטריח חבר שיקח אותי , אחרת אולי הדברים היו נראים אף יותר טוב ואולי גם את נושא הגיר היו צובעים, זה מה יש ועם זה אנצח.

מי שרוצה לראות את הרכב, תאמו איתי ונשב על קפה.

אבו, כשאהיה בצפון אודיע לך, מצטער שלא יצא לי להגיע באותו היום.


ועוד הערה - לגבי התחתית, מכוון שהמצב היה נורא ומכיוון שהדבר הצריך עבודה הרבה יותר מורכבת , כמו פירוק מכלולים , מעבר להכנת הפח וכמובן תוספת כסף ועוד יום עבודה , לא יכולתי לבצע זאת באותה הזדמנות, אבל אני מאמין שלא רחוק היום ואבצע זאת, עניין של כמה חודשים.

אבו שפם
01-08-07, 14:24
נראה ממש טוב , במיוחד לאור המצב של שטח העבודה.
מעניין מה יהיו תנאי הסינון של עובדיה לאחר שסבל כל כך מהגיפאי שנפל עליו.
שפם , הפסדת פה חתיכת זיכיון, נראה על פניו שמדובר על חומר ממש מעולה!

הפסתדי....ממש לא...היה לי את הזיכיון משנת 1991-94...
ומאחר והיו כל מיני בעיות אז עם החומרים... רק הפסדתי כסף בסופו של יום
למרות שעשיתי כמה עבודות מאוד נחמדות...הן לתעשיה והן לשוק הרכבים.
תודה אבל ממש לא תודה... רק שתביני על מה מדובר כאן בכסף... מכונה מהסוג הנ"ל שמסוגלת להתיז כמה צבעים...ובקלות יחסית של תפעול...עולה היום +- 30 אלף דולר...תוסיף עוד קצת צינור ועוד זה ועוד זה...אתה יושב בקלות על 50 אלף דולר לפני הכל... צריך קומפרסור של לפחות 11 כ"ס... ועוד כל מיני כלי עבודה...מקום לעבוד בו... מייבשי לחות...מחממים .... אתה לא תתחיל לפני ששמת 10 אלף דולר... ועוד צריך לקנות חומרי גלם... עוד איזה כמה עשרות אלפי דולר רק להתחיל...

הציעו לי לעבוד אצלם ...אבל החלטתי שלא מתאים לי...

במידה ומישהו רוצה להיכנס לזה כאן בארץ... שווה שיחה עם עובדיה... ושיקח את השוק של הרכבים...יתמחה בו...וזה לפי דעתי יהיה עסק לא רע בכלל...

מאז שהיה לי את הזיכיון בארץ...עברו הרבה שינויים בחומרים... במכונות...והיום הרבה יותר קל ונוח לשימוש...

החומרים האלה הם מצויינים ומשמשים להמון ישומיים... בארצות הברית למשל...סוכנות מהסוג הזה שעושה רכבים...עושה רק רכבים ויש דילר כזה בכל חור...

המותג שבזמנו היה לי את הזיכיון שלו...היום מבצע התזה כמעט לכל הרכבים הקרביים של ארה"ב... זה מונע נתזים... והשימושים בהם הם לבניה, סירות ואוניות, רכבים, בריכות שחיה...ועוד אלף אפליקציות... רק צריך לחשוב ולהיות יצירתי...

זהו זה ... לגבי החומר והדיעה האישית שלי בעניין

אין לי שום קשר עיסקי או אחר עם החברה המדוברת...

MY 2 CENTS

במידה ומישהו צריך עזרה מוזמן לפנות לנייד או למייל שלי

שאול

kd2
01-08-07, 19:19
שפם , לא חשבתי אחרת , ברור שמדובר על עסק לא פשוט בכלל ועוד לפני עשור פי כמה.
אבל כזה יתפוס ( וזה יתפוס ) בארץ בתחום הרכב כמו שאמרת , זה יחזיר את ההשקעה מהר מאוד!
אם זה מצליח להחזיק פרק זמן גדול על רכב במצב כזה זה בהחלט חומר מעולה.
נחיה ונראה.

six 4 life
01-08-07, 19:41
עלה לי רעיון קצת יותר קיצוני...
ציפוי של המרכב גם פנים, וגם חוץ... בהנחה שמדובר על בודי של CJ או סופה, יש הערכה למחיר?

GodsFather
01-08-07, 19:49
זה לא רעיון קיצוני, תקרא מה רשמתי וגם מה שאבו רשם - זה מצריך הכנה ועוד כמה ג'ובות וזמן שלא היו לי.

בגלל שלא מדובר ברכבים חדשים ,כל רכב מצריך הצעת מחיר משלו ואין מחיר קבוע.

אבו שפם
01-08-07, 21:55
עלה לי רעיון קצת יותר קיצוני...
ציפוי של המרכב גם פנים, וגם חוץ... בהנחה שמדובר על בודי של CJ או סופה, יש הערכה למחיר?

ערב טוב...
שיגיעו לרמה של עבודה כמו התמונות כאן...יש בהחלט על מה לדבר...http://www.rhinolinings.com/_images/large/0222171647teep-dooropen.jpg

http://www.rhinolinings.com/_images/large/0222170947Rocker-Panel.jpg

http://www.rhinolinings.com/_images/large/0222170902_-IMG_0024.jpg

http://www.rhinolinings.com/_images/large/0222171349Tuffgrip-Image03.jpg

הסוד בכל העניין כאן זה לחשוב על מה שמציק היום...כמו להתיז על המכסה מנוע מבפנים...במקום כל הבידודים למיניהם...
להתיז כמו בתמונה ...פס הגנה מאבנים...

כאן האפליקציות הכל הולך ולכל דבר יש פתרון... בזמנו קיבלתי פניה מחמת גדר - חוות התנינים...הרי בזמנו גידלו תנינים לעורות...אבל מאחר ובריכות התנינים עשויים מבטון...והחלק התחתון של התנין הוא עדין כמו העור שיש לתינוק על הטוסיק... ביקשו שאני אבצע ניסוי לבריכה של תנינים מאוד צעירים ...ותוך שנתיים נראה מה התוצאות...כי שהתנין היה זוחל לאכול הוא היה שורט את העוד מלמטה...וכהה היו פוסלים להם עורות בהרבה מאוד כסף... בקיצור לאחר שסגרתי את העסק... פנו עלי בבקשה לבוא להתיז עוד בריכות...האחוז של עורות פסולים ירד לכמעט אפס...

או קחו אחד שרוצה לבנות בריכה פרטית בחצר...כל שעליו לעשות...לחפור בור...חגורות ובלוקים...להכין את כל הניקוזים וצנרת למשאבות וחשמל...להזמין התזה...וזהו זה...נגמר לא תהיה ירוקת יותר...אין נזילות או סדקים...ובסופו של יום יעלה גם פחות מבניית בריכה רגילה...

אני לא עושה להם פרסום כאן רק שתבינו מה ניתן לעשות עם החומרים כאן... במידה ותקישו את bed lining בגוגל...תקבלו את כל החברות שקיימות ...תמונות אין סוף...ושאר פרטים...

לילה טוב

yoni 110
02-08-07, 15:37
שפם. יש אפשרות להתיז בצבעים שונים? לצבוע אחר כך?
פשוט השחור/ אפור הזה עושה לי רע בעינים.
אני חושב על פרויקט בידוד ואיטום ל110 ואולי זה הפיתרון אבל כמו שאתם יודעים בדיפנדר יש הרבה אלומיניום חשוף והאסטתיקה כן חשובה.

שאול, רוצה עוד פרויקט כמו של מאיר, אבל הפעם על רכב אמיתי?:-)

חן צברי
02-08-07, 20:10
איך אפשר באמת לבצע התזה בתחתית עם כל המכלולים והחיבורים שנמצאים שם?
אמיר, אילו מכלולים אתה מתכנן לפרק? האם אחרי זה תצטרך להזמין גרירה?
מה שכן, זה נשמע פתרון מעולה לטיולי הבוץ שאתה כל כך אוהב. ;-)

האם ניתן לפרק חלק מהדברים במקום (לפחות את הכיסא אני משער)?

חן

GodsFather
02-08-07, 20:20
אפשר לפרק דברים שם , עדיף שתבוא אבל עם כמה שפחות (איפה שהוא שם נעלמה לי סכין יקרה, אין לי את מי להאשים חוץ מאת עצמי..). אני באתי עם כסא נהג בלבד מבחינת ציוד מוברג לרכב (משענת היד נשלפת). פירקנו שם את החגורות ואותו, אני העדפתי לעשות את רוב העבודה בעצמי , לא סומך על אחרים, במיוחד לא בבטיחות.

מבחינת מכלולים, הכוונה היא להתיז באיזור פנים הכנפיים ובתחתית (מתחת לכסאות). אבו שפם המליץ גם לעשות פס חיצוני, כמו שרואים על הטנדר האדום, אני עדיין מסתייג מזה.

צריך לכסות את הסרן כולו ואת הצנרת בסביבה, הבולמים , חלקי ההיגוי החשופים וכד'. לא חייבים להסיר מכלולים , אבל צריך לכסות אותם היטב ועדיף לעשות זאת בעצמך ולא שהם יעשו זאת (עניין של מחויבות לרכב). חשבתי גם להתיז על טנק הדלק ואולי שם עם חומר יותר קשיח (יש כאמור כמה סוגים). חזון למועד ,לא רץ להשקיע עכשיו עוד אלפים על זה , יש לי דברים יותר חשובים ספציפית לרכב.

GodsFather
19-08-07, 23:49
רשמים אחרי שלושה שבועות -

הרכב שקט יותר, לא ברמה של אולפן הקלטה, אבל יש הבדל ניכר וכך גם ברמת החום שנקלט מהכביש בנסיעה.

רצפת הרכב אטומה למים למעט החורים הייעודים שקדחתי לפינוי נוזלים. הצפתי את הרכב עם צינור עד כמעט גובה הקנט והמים החזיקו עד שפתחתי את הנקבים.

סה"כ אני מרוצה. מחר אני אעלה תמונות נוספות לבקשת אבו-שפם.

צביקה קרבורטור
19-08-07, 23:57
רשמים אחרי שלושה שבועות -

הרכב שקט יותר, לא ברמה של אולפן הקלטה, אבל יש הבדל ניכר וכך גם ברמת החום שנקלט מהכביש בנסיעה.

רצפת הרכב אטומה למים למעט החורים הייעודים שקדחתי לפינוי נוזלים. הצפתי את הרכב עם צינור עד כמעט גובה הקנט והמים החזיקו עד שפתחתי את הנקבים.

סה"כ אני מרוצה. מחר אני אעלה תמונות נוספות לבקשת אבו-שפם.
שלום רב!
היתה לי את הזכות לראות היום, את העבודה שבוצעה אצל אמיר, ואני חייב לציין שבוצעה עבודה מעולה, ושווה כל אגורה.
ואם אמיר מרוצה, כל אחד יהיה מרוצה.
בברכה
צביקה

ארז
12-04-10, 17:52
אהלן....
מישהו יודע פרטים עדכניים לגבי החברה שמבצעת את זה?
טלפון זמין?מיקום?
האם מישהו מכיר במרכז?

ד ו ר ו ן
12-04-10, 20:46
אני חושב שגתוס התחילו לעבוד עם החומרים האלו.

עמרי2
13-04-10, 09:49
יש גם את רוני, חבר כאן בפורום (Trex) שעושה עבודה עם חומרים דומים באיכות טובה.

אצלי הצבע מחזיק יופי יופי כבר כמה שנים כולל העמסות של כבדות ישירות על רצפת הפח של הסופה. זה לא יאמן כמה החומר הזה חזק.

יש שרשור בנושא על הסופה שלי...

עמרי

ארז
21-04-10, 14:02
מישהו יכול לרשום לי טל' של רוני(Trex) או דרך ליצור איתו קשר?

עמי-ו
27-06-10, 15:34
שלום לכולם,

אמנם מעלה נושא ישן אך יתכן ועדיין אקטואלי לכמה אנשים.
אתמול ציפיתי את הארגז של הטויוטה בחומר הנ"ל (ROAD WARRIOR) ולהל"ן רשמי:

1. עבודה עם רולר המסופק בערכה אפשרית בהחלט ואפילו רצויה, חצי מהשטח צבעתי עם מברשת (מתקבלת איכות צביעה ירודה) בעיקר בגלל המלצות של אנשים, בהמשך מתוך סקרנות עברתי לרולר וגיליתי שלא רק אפשרי אלא אפילו מומלץ לצבוע איתו מאחר והישום ידידותי יותר וטיב פני השטח המתקבל אחיד יותר.
2. החומר הוא דו רכיבי, מלוכלך יותר לעבוד איתו בגלל תהליך הערבוב אך מעבר לכך זהו יתרון (על פני חד רכיבי) מאחר והצבע אינו מתפלמר סתם לאחר פתיחת הקופסא (ללא ערבוב בין החומרים כמובן).
3. לפני תחילת העבודה יש להכין כמות כפפות גדולה, טרפנטין או אלכוהול ומטליות חדשות.
4. הכנת השטח הנצבע - במקרה שלי הארגז ממש חדש, אחרי צבע וללא חלודות קודמות לכן ההכנה כללה ניקוי יסודי בלבד.
5. מיסוך האיזורים הלא נצבעים - חשוב ביותר!! ללא מיסוך טוב העבודה תהפוך לסיוט, בזמן העבודה עם כפפות מלוכלכות בצבע לא ניתן להתחיל לנקות נזילות.
6. רצוי אדם נוסף לעזרה בדברים הקטנים, הכפפות ממש אבל ממש מתלכלכות וזה פשוט בלתי אפשרי כל הזמן להסיר אותן וללבוש חדשות.
7. הצבע יוצא מחוספס ומעט אגרסיבי אך יפה, מכאן גם ניתן להבין שניקוי נזילות או מריחות לא רצויות הוא דבר שלא כדאי לדחות לסיום העבודה אלא לנקות מיד כאשר קורה עם טרפנטין או אלכוהול (יש להכין מראש).
8. רצוי ליישם את הצבע בסביבה מאווררת מאד, אדי החומר חזקים מאד!

לסיכום, הישום כולל מיסוך לוקח כמה שעות טובות אך נראה לי ששווה את זה.

מצורפות תמונות של לפני ואחרי לסקרנים...

החומר משווק ע"י חברת M.B.M.i , טל: 08-8509595, פנו אל יוסי - איש נחמד מאד בעל תודעת שירות מצויינת.
למען הסר ספק, אין לי כל קשר לחברה ו/או לאנשיה וכל שנכתב כאן הוא חוות דעתי כלקוח בלבד.

יום טוב ובהצלחה
עמי

coas
27-06-10, 18:29
שייפת את שכבת הצבע העליונה לפני הצביעה?

http://farm1.static.flickr.com/91/270333478_df8de675c6.jpg

עמי-ו
29-06-10, 08:24
לפי ההוראות אין צורך לשייף אלא אם כן יש חלודה, צבע רופף, ווקס שמרוח וכו' (אלמנטים שמפריעים להצמדות הצבע למצע היציב). הארגז עבר נקיון יסודי מאד שכלל ניקוי מאבק עם מטלית יבשה ולאחר מכן ניקוי עם מטליות ספוגות באלכוהול תעשייתי (זמן יבוש של כשעה לאחר מכן ליתר בטחון). בזמן הסרת המיסוכים בקושי הצלחתי למשוך את הסלוטייפ מבלי לקרוע אותו באיזור המגע עם הצבע שטיפס עליו, הצבע תופס חזק בטירוף....
מנסיון של חבר שצבע ארגז עם כתמי חלודה (אותה שייף קלות) וצבע שחלקו הוא בעצם צבע ספריי לבן :rolleyes: והציפוי עד היום תופס ולא זז (כבר שנה כמעט והרכב הוא גם רכב עבודה...) ניתן להבין שאין צורך לעשות עבודת הכנה מטורפת אלא להסיר את האלמנטים הרופפים ולנקות את האיזור הנצבע.

עמי-ו
29-06-10, 08:35
שים לב להערה שבתמונה, לדעתי שיוף השכבה העליונה בטח לא יזיק אבל כנראה שגם לא יועיל כשמדובר בחלקים חדשים או צבועים כמו שצריך (צביעה אחידה ואדהסיה טובה אל שטח הבסיס - הפח) ללא ווקס.

coas
29-06-10, 12:47
תקרא את דף ההוראות המקורי (http://www.rustoleum.com/documents/techdocs/RW%20Instructions4.pdf), לא המתורגם:



ROUGHING UP SURFACE AND DEGLOSSING
-Using the supplied sanding pad, sand/abrade the entire area that is going to be coated.
-Give special attention to waxed areas; be sure to remove all wax. The Road Warrior Protective Truck Bed Coating will not adhere to waxy surfaces
ללא קשר לצבע הספציפי, כל צביעה על גבי צבע קיים מחייבת חספוס השכבה העליונה של הצבע הישן.

הנסיון של היבואן עם החומר הזה מוגבל, הם לא ידעו על קיומו עד שפניתי אליהם.

סופת המדבר
29-06-10, 16:44
שים לב להערה שבתמונה, לדעתי שיוף השכבה העליונה בטח לא יזיק אבל כנראה שגם לא יועיל כשמדובר בחלקים חדשים או צבועים כמו שצריך (צביעה אחידה ואדהסיה טובה אל שטח הבסיס - הפח) ללא ווקס.

עמי כמה עלה לך הצבע? מאיפה קנית?
ואם אפשר לקנות כמות יותר קטנה?

גלדיאטור
29-06-10, 19:33
אולי כדאי לצבוע את כל הרכב בזה מבחוץ גם..?
יכול להיות יפה ובטח שלא רע

עמי-ו
30-06-10, 09:59
תקרא את דף ההוראות המקורי (http://www.rustoleum.com/documents/techdocs/RW%20Instructions4.pdf), לא המתורגם:
ללא קשר לצבע הספציפי, כל צביעה על גבי צבע קיים מחייבת חספוס השכבה העליונה של הצבע הישן.

הנסיון של היבואן עם החומר הזה מוגבל, הם לא ידעו על קיומו עד שפניתי אליהם.

בעקרון אתה צודק, היבואן תרגם לא במדויק את שרשום ע"י היצרן אבל... צביעה על צבע קיים לא מחייבת בהכרח שפשוף שכבה עליונה והחספוס כאן הוא לא זה שעושה את ההבדל הגדול אלא הורדת שכבה שהאדהסיה אליה עלולה להיות חלשה יותר במידה ואכן שכבה כזו קיימת (קשרים כימיים וכו') ו/או הורדת אלמנטים מפריעים כמו שאריות שמן, חלודה, לכלוך וכו', היצרן לעיתים מגזים בשביל כסת"ח ולא באמת לצורך. בסופו של דבר עם תוצאות לא ניתן להתווכח, במקרה הזה וגם במקרה של אותו חבר שצבע על חלקים עם שאריות חלודה וצבע חלש הציפוי הנ"ל תופס חזק בטירוף. מנסיון גירוד כושל של איזורים קטנטנים שנצבעו בטעות (לא נוקו וכמובן גם לא שויפו) אני יכול להגיד בוודאות שהצבע יציב וחזק מאד על המצע הקיים גם ללא שפשוף. שוב, אצלי הצבע חדש לגמרי ללא שכבת ווקס, חלודה או כל גורם אחר שהיה עלול להפריע.

לגבי מחיר, עלה 861 ש"ח כולל הכל, הכמות היא 3.8 ל' של חומר פעיל (לאחר ערבוב בסיס ומקשה). הערכה כוללת זוג כפפות (לא מספיק), מברשת, רולר וכרית ליטוש. למיטב ידיעתי לא ניתן לקנות כמות קטנה יותר.

ד ו ר ו ן
01-07-10, 14:29
עמי,
על המיכל רשום שהוא מיועד לכיסוי ארגז של טנדר אמריקאי סטנדרטי, מה שאורמ כמעט פי-2 מהארגז של יפני ממוצע.

בכמה חומר השתמשת לצביעה?

itay
03-07-10, 00:45
אהלן,

מישהו יכול לתת עלויות וכמה שטח זה מכסה (מידות) בערך....

איתי.

ד ו ר ו ן
03-07-10, 07:21
לא קראת כלום נכון?

עמי-ו
05-07-10, 09:15
עמי,
על המיכל רשום שהוא מיועד לכיסוי ארגז של טנדר אמריקאי סטנדרטי, מה שאורמ כמעט פי-2 מהארגז של יפני ממוצע.

בכמה חומר השתמשת לצביעה?

דורון,

לי נשאר כ-1/3 מיכל, מעט הגזמתי בכמה מקומות (בעובי הצבע) ובוודאי בזבזתי יותר חומר ממה שאדם בעל נסיון היה מבזבז לכן יתכן שהיצרן צודק. במקרה שלנו חסרי הנסיון עם הצבע הנ"ל כנראה שהכמות שתשאר מצביעת ארגז היא משהו כמו 1/3, אולי מעט יותר בצביעת שתי שכבות בלבד.

ד ו ר ו ן
05-07-10, 18:59
עמי,
אני מבין שהכנת בעצם את כל החומר בפעם אחת?
או שעדת במנות והיתרה לשימוש אח"כ?

(אתה המקרה מבחן שלי לפני היישום בארגז..)

עמי-ו
06-07-10, 08:41
דורון,

הכנתי מנה שהיא בערך 2/3 מהכמות, שאר החומר נשאר בצורתו המקורית - בסיס ומקשה בנפרד, ז"א נשאר לי 1/3 חומר לא מעורבב.
במקרה יצא שכמות החומר המעורבב הספיקה ואפילו נשאר מעט עודף שהשאיר אותי בדילמה פולנית קשה - מה עוד אפשר לצבוע בשביל לא לזרוק את החומר לפח....:???: מוכרת לך ההרגשה?

עמי

עמי-ו
06-07-10, 08:43
אגב, אתה מוזמן לקפוץ ולראות איך יצא לפני שתתחיל את העבודה.

ד ו ר ו ן
06-07-10, 20:10
מה עוד אפשר לצבוע בשביל לא לזרוק את החומר לפח....:???: מוכרת לך ההרגשה?
עמי
את הכנפיים של הרכב מלמטה- החומר הזה אמור להנחית רעשים, בטוח יגן על המתכת ואולי יפחית קצת רעש.
ראיתי כאלו שצבעו על מכסה המנוע.. בסגנון האלומיניום השחור ששמים בדיפנדרים.

גלדיאטור
02-09-10, 19:28
נו אז איך משיגים את החומר ליישום עצמי בארץ?

general lee
18-09-10, 12:07
אני צבעתי את הסאמוראי שלי בשתי שיכבות ומאוד מאוד מרוצה.
נשאר לי יותר מחצי מהצבע ואני מוכן למכור את זה ב400.00 ש"ח.
אני גר במושב שריגים 052-536-1600
אריה

GodsFather
18-09-10, 14:36
אריה, נראה יפה מאד, איך ביצעת את העבודה?

tomer s
18-09-10, 19:48
אתה לא רואה רולר ביד שלו?

עוזי5555
20-09-10, 10:38
שיפשפת את פח???

המריחה של החומר נעשתה אך ורק ע"י הרולר??

לא עדיף עם פיסטולט??? (עם לעשות עם פיסטולט האם כל פיסטולט צבע מתאים לחומר הזה?)

מה ההתרשמות שלך מהתוצאות לאחר סיום העבודה???
נ.ב
נראה חבל"ז , מאד רוצה גם לג'יפ שלי!!!

גלדיאטור
11-04-13, 19:24
היכן מוצאים את החומר הנ"ל??
אני רוצה לארגז של הטנדר שלי

פומפוי
11-04-13, 19:50
אפשר להשיג במודיעין אזור התעשיה ליגד סנטר

גלדיאטור
11-04-13, 19:52
יש שם של חנות ?

ד ו ר ו ן
11-04-13, 22:29
היבואן הביא 10 קיטים בסה"כ במחיר 1140ש"ח לקיט.

לקניה לפנות למאיר קלוגמן 054-2197021 בשעות הבוקר.
או 03-9632620

http://mbmi.co.il/

כאמור, רק 10 קיטים, כל הקודם זוכה.

הבהרה- אני לא צד בעניין בשום צורה או דרך, הודעה זאת היא רק שירות לציבור.

ניסית כאן?

גלדיאטור
11-04-13, 22:32
אצלצל מחר תודה רבה:) לא יודע איך לא ראיתי את זה

1140?!?! הולי פ**

ד ו ר ו ן
11-04-13, 22:47
ראית את התאריך? מההתעסקות עם הג'יפה הזו אני ממליץ בחום לעבוד עם קומפרסור ולא עם רולר. זה חתיכת חומר מגעיל לעבודה, דביק ומלכלך מאד. דורש הכנת שטח מוקפדת לפני ההתזה כדי לא לצפות דברים שאתה לא רוצה את החומר עליהם.

gmike
05-03-14, 09:19
מעלה מחדש..
אני עומד בפני דילמה אם להשתמש בחומר לצביעת פנים הבודי והתחתית, במקום הזפת קר להתזה שאפשר לקנות בארץ.
בדקתי עם המשווק של החומר בארץ, וערכה של גלון עולה היום כ1000 ש"ח, ומכסה 10 מ"ר ב2 שכבות.
מצאתי את זה http://www.summitracing.com/int/parts/rll-248916/overview/
זה אמנם חומר שונה(חד רכיבי) מהחומר שבערכה(דו רכיבי), אבל משמעותית זול יותר. השאלה אם אפשר לשלוח את זה במשלוח ימי, דרך BUY2USA וזה יגיע בשלום? מישהו ניסה לשלוח צבעים בדואר?

מיכאל.

בפאלו
03-05-17, 10:17
[QUOTE=gmike;562549]מעלה מחדש..
אני עומד בפני דילמה אם להשתמש בחומר לצביעת פנים הבודי והתחתית, במקום הזפת קר להתזה שאפשר לקנות בארץ.
בדקתי עם המשווק של החומר בארץ, וערכה של גלון עולה היום כ1000 ש"ח, ומכסה 10 מ"ר ב2 שכבות.
מצאתי את זה http://www.summitracing.com/int/parts/rll-248916/overview/
זה אמנם חומר שונה(חד רכיבי) מהחומר שבערכה(דו רכיבי), אבל משמעותית זול יותר. השאלה אם אפשר לשלוח את זה במשלוח ימי, דרך BUY2USA וזה יגיע בשלום? מישהו ניסה לשלוח צבעים בדואר?

מיכאל.[/QUOTEמיכאל,האם הבאת?
איך יצא?

asafk
03-05-17, 12:09
מישהו ניסה את החומר של טמבור?
(פוליקולד נדמה לי)

אסף.

-->