PDA

צפייה בגרסה מלאה : שאלה לגבי CJ-8 מודל 90



samif
20-03-07, 07:51
אני בשלבי סגירה מתקדמים לרכישת CJ-8 מודל 90, הג'יפ נראה מצוין גם מבחינה מכנית וגם מבחינת בודי, למרות שבשנה האחרונה לא עבר שום טיפולים מיוחדים למנוע או לסרנים , אבל בכל זאת נראה שמור , למרות שלא עבר שום שיפורים חוץ מצמיגי שטח מלא ונעילה אוטומטית, ושאלתי:
כמה יעלה לי להגביהה אותו עם הגבהה מקצועית?????
והבחור טוען שנאמר לו ע"י ארנון מפרדס חנה שהוא יוכל להתקין בממקום צמיג "31 ,צמיג "33.
אם זה נכון האם זה מעיד שיש לו סרן אחורי חזק יותר מהסטנרט ( דנה 60 ), אם כן איך אני יכול לזהות את זה ????????
*** פשוט אין לי מכרים שמתמצאים בג'יפים האלה ואני חולה על ה-CJ/ סופה, ואני נאלץ להעזר בכם על מנת שאגיע להחלטה הנכונה *********
תודה

ערן המסוקס
20-03-07, 08:24
אתה יכול להתקין צמיגי 33" בכל פאנצ'ריה. אין כל קשר למוסך. אולי במוסך אפשרי להכניס אותם לרשיון.
סביר להניח שלרכב אין דנה 60 מאחור, וגם אין ממש צורך. הסרן בדרך כלל מומלץ לחזק הוא דווקא הסרן הקדמי, הרגיש והקטן יותר (דנה 30 במקור).

עיין במדריך ג'יפולוג לזיהוי סרנים:
http://www.jeepolog.com/12.html

ותוכל לזהות באיזה סרנים מדובר בג'יפ הנ"ל.

לגבי הגבהה "מקצועית" יש קיטים שונים להגבהה. השאלה היא כמה כסף אתה מוכן לשלם.

אם אפשר לעזור לך מעט בהחלטות. לדעתי אם אתה בוחר שזה הרכב שאתה קונה, אל תרוץ לשפר אותו. תכיר אותו היטב לפני ותבין מה אתה צריך, ואם העסק הזה מתאים לך. לשפוך כסף לכל הכוונים זאת טעות שקוראת לרבים וטובים, שנכנסים לתחום החדש הזה.

כמו לאחרים, גם לך מומלץ למצוא מישהו באיזורך שמבין היטב ברכב הזה, שיבוא איתך לבדוק אותו ואולי אפילו לעזור לך בשלבים הראשונים.

נמרוד
20-03-07, 08:50
אפשר לשים לCJ צמיגים 33. אין צורך בסרנים מחוזקים. אם יש לאוטו צמיגי שטח 31 ונעילה אחורית - אתה במצב מצויין. יש לך בסיס טוב, אתה תשפר אותו הלאה עם הזמן, אל תמהר ואל תילחץ.

-->