PDA

צפייה בגרסה מלאה : חשיבות האטם בהרכבת tbi ?



ybar
21-03-07, 12:51
יש ברשותי קיט tbi כמו שמופיע בתמונה המצורפת http://cgi.ebay.com/ebaymotors/GM-TBI-Throttle-Body-Kit-covers-2-8-4-3-5-0-5-7-eng_W0QQitemZ8024000500QQcategoryZ33558Q QrdZ1QQcmdZViewItem#ebayphotohosting
רציתי לדעת מה יכול לקרות במידה ואני לא משתמש באטם העגול הגדול והיכן הוא אמור להיות בכלל?
האטם הזה ממש חיוני למערכת וחסרונו יכול להביא לזיוף רציני במנוע עד כדיי כיבוי בסרק?
אשמח מאוד אם מישהו יוכל להעלות תמונה ברורה היכן הוא אמור להיות?
בהחלפת כל האטמים החדשים אין צורך בכלל למרוח שרלק/סיליקון אלא רק לנקות את האטם הישן ושטח הפנים בצורה יסודית ופשוט להניח את האטם החדש ולהדקו ע"י הברגים נכון או שאני טועה?

Bulldog
21-03-07, 23:14
זה האטם לפילטר אויר.

נימי
21-03-07, 23:38
בתמונה ניתן לראות להיכן הוא שייך
אני נוסע עם כזאת מערכת ללא האטם המדובר ללא שום בעיות

ybar
22-03-07, 10:26
תגיד ובין הבית פילטר אוויר עצמו לטבעת הזאת גם אין צורך באטם כזה?

נימי
22-03-07, 11:06
גם שם במקור יש אטם כזה, אני בזמן פירוק מערכת ההזרקה מהרכב המקורי (הרכבתי אותה על CJ) קרעתי את שני האטמים (כנראה שהם היו כבר גמורים), עד היום שזה כבר קרוב לחודשיים מההתקנה אני נוסע ברכב כרכב יומיומי ללא שום בעיות

ניר ל
22-03-07, 12:10
נמרוד, התשובה שלך ממש לא במקום.

באותה מידה אתה יכול גם להציע לבחור לנסוע ללא פילטר אוויר בכלל, כי אתה נוסע ככה חדשיים ועדיין לא קרה כלום. השימוש באטם נועד כדי למנוע כניסת אבק למנוע, הנזק שנגרם כתוצאה מכניסת אבק/חול וחולירע למנוע הוא נזק מצטבר ולא מיידי.

נימי
22-03-07, 12:50
ניר אתה צודק!
כנראה שלא הסברתי את התשובה שלי בצורה טובה, אני מתייחס לשאלה:
"האטם הזה ממש חיוני למערכת וחסרונו יכול להביא לזיוף רציני במנוע עד כדיי כיבוי בסרק?"
והתשובה שלי היא שגם ללא אטם אין זיוף במנוע, בטח ובטח לא דבר שיגרום לכיבוי בסרק, כל זה מניסיון שלי

נימי
22-03-07, 12:59
אין עריכה,

אני לא מתייחס לשאלה אם האטם חיוני או לא

ybar
22-03-07, 13:01
לגביי האטם בין המצערת לסעפת יניקה יש צורך למרוח שרלק/סיליקון או שפשוט להניח אותו על סעפת היניקה לפי חוריי הברגים ועליו לשים את בית המצערת ולהדק?

ניר ל
22-03-07, 22:16
לא מורחים שום דבר על האטמים.

-->