צפייה בגרסה מלאה : אחה"צ של התפרעות ביום שישי
יום שישי
נוסעים לאזור בית שמש , נאמר לנו שקיים מעלה בתול כמעט ( רק פטרול וטויטה מאבזרים ניסו והצליחו ) ואם אנו לא חוששים אז להגיע.
הגענו ונהנינו וחוץ מהמשתתפים אני מזמין את כל קהל הפורום לצפות בתמונות מהשטח.
צביקה
http://www.jeeptrip.com/page.aspx?div=Albums&group=3&item=1959
פגשתי את אמנון בדרך לשם יושב בכיסא הימני של סיקס כחול. מי היה הנהג, סתם לידע כללי?
יש נ.צ. ?
אפשר לקבל פרטים איך מגיעים למקום?.
תודה שרון.
הי חנן
אמנון ישב בסיקס ירוק לא כחול השייך לניסים דניאל שקנה אותו רק בשבוע האחרון.
שרון
הגעה למקום :
אחרי צומת שמשון לכיוון בית שמש פניה ראשונה ימינה .
מטפסים עם הכביש ולאחר הכיכר נכנסים שמאלה לשביל כורכר.
באנדרטה שנמצאת קדימה פונים ימינה ואז פעמיים שמאלה והעליה מתגלה בצד שמאל.
נראה מפחיד מרחוק , בהצלחה
צביקה
איציק - 4X6ZH
03-01-04, 17:25
לאיזה צומת אתה קורא שמשון ?
אני מכיר את הצומת שאחרי כרמי יוסף פניה ימינה לכיוון טל שחר כצומת שמשון אז הראשון ימינה זה מושב צלפון .
תסביר בבקשה יותר מפורט .
****
איציק
איציק, כשאתה בא מכרמי יוסף ומגיע לצומת מרומזרת שימינה זה טל שחר, שמאלה ללטרון, זו צומת נחשון.
אם תמשיך ישר בצומת נחשון עוד כעשרה ק"מ, תגיע לצומת T מרומזרת, ימינה לבית-שמש, שמאלה לשער הגיא, זוהי צומת שמשון.
נדמה לי שצריך לשנות את כל מה שכתבתי על צמתים, מנקבות לזכרים, אז מי שזה חשוב לו, שיקרא את זה כאילו תיקנתי.
נדמה לי שצריך לשנות את כל מה שכתבתי על צמתים, מנקבות לזכרים, אז מי שזה חשוב לו, שיקרא את זה כאילו תיקנתי.
חנן,
אם כבר נכנסת לזה- צומת יכול להיות זכר או נקבה.
http://www.topspeed.co.il/forum/forum_posts.asp?TID=24393&KW=%E6%EB%F8+% F0%F7%E1%E4#29593
מצטער אבל זה לא המעלה שהפטרול חנך אגב קראו לו מעלה הצבי
המעלה למעשה נמצא מאחורי מה שנקרא אזור התעשיה הר טוב.
אריה, הפטרול + הטיוטה כן חנכו אותו ורואים מייד שהמעלה בתול ,
זה כנראה לא מעלה הצבי שאתה מתכוון אליו.
זהו מעלה שמעון (הבחור בפטרול שעלה אותו בקלילות כצבי המדלג לתומו)
מדהים מה שהפטרול הזה עשה שם !!!!!
שחר
מעלה הצבי (ע"ש צביקה שכוון את הפטרול),מעלה הר טוב , המעלה שעליתם ,ועוד כמה שבילי אש,כולם נמצאים מאחרי אזור התעשיה בית שמש,ויתכן שהפטרול(גדעון) עבר שם במקרה ,
אבל כפי שאמרתי המעלה הבעייתי נקרא מעלה הצבי והוא האתגר האמיתי :lol:
למרות שהוא עלה אותו לאחר יום גשום ,קשה לי להאמין שגם ביום יפה כמו יום שישי האחרון מישהו בלי רכב משופר בטירוף יעלה אותו
סילחו לי על הקפיצה הזו, אך עפ"י התמונות לא נראה לי שכל כך קשה שם...ואני יודע, תמונות משקרות.
אולם אם את המעלות שתיארתם עלו כלי רכב לא נעולים אז זה לא יכול להיות קשה מדי...
מצטער שפג'ארו או פטרול לא עושים לי את הקיק כשהם עוברים משהו וכמובן, ללא צורך ב"הדלקתו" של חבר זה או אחר.
אריק הי
דבר ראשון למה לא להדליק? :lol:
דבר שני לגבי הפג'רו אני מסכים איתך ,אבל לראות פטרול משופר עובר איפה שאנחנו לא עוברים זה דווקא עושה את הקיק
הפטרול נעול ק+א לא?
עם פאגרו עלה אותו ,אז כנראה באמת הוא לא יותר מידי קשה....
ארז זה בדיוק העיניין שלא מדובר על המעלה שהפטרול פרץ,את מה שנקרא מעלה צביקה פאג'רו לא עולה ,תאמין לי שאני מחכה לרכב שיתן לפטרול בראש,אבל אם נהיה מציאותיים אני לא מכיר אחד כזה
עם איזה צמיגים הפטרול?265/75/16 לא?
לא יודע מה זה אומר לתת בראש...אבל רכב עם גודל כזה של צמיג +2 נעילות אמור להיות ברמה של כל רכב אחר אם אותם ניתונים,אל תשכח שהמנוע שם קטן על המשקל של הרכב ,הוא מוגבה אגב?
הוא עם 285/75/16 MTR נעול ק+ א מוגבה,ניתוק מוט מייצב ארוך מהסטנדרטי,פגושי מתכת.ממוגן,אולי עוד דברים ששכחתי ,הקיצר כמעט הכל
לתת בראש הכוונה היא לעמוד בתחילת מעלה ולראות מי יגיע לסופו,
זה לא רכב שלי ולכן אין לי את העניין של להוכיח למי יש יותר גדול , אבל אני נהנה מהענין,אני נוסע ונוהג עליו לא מעט,ויש לו יכולות מרשימות גם ללא הנעילות,לגבי המנוע נכון שבאוסטרליה הוא נמכר גם עם מנוע 4.2 ולא 3 כמו בארץ,אבל עדיין להגיד שאין לו מספיק כח זה לא מדוייק, למרות שתמיד עדיף יותר כח אבל..............,
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.