PDA

צפייה בגרסה מלאה : לחץ שמן, טמפרטורה, החלפת רדיאטור ומאורר



vardi
04-04-07, 17:19
אהלן טוב אז אתמול החלפתי רדיאטור והוספתי מאוורר לקירור.
הרדיאטור לא חדש אבל הוא במצב טוב. אין נזילות, עכשיו הבעיה היא שטמפ' גבוהה
היא יושבת על 80 ולפעמים עוברת את ה80, זה נורמלי? (הרדיאטור הוא מקורי של ג'יפ)

ועכשיו בלי קשר, האם זה תקין כשאני בהילוך 3 ומצמיד גז הלחץ שמן עומד על 60
מה קורה שם?!
תודה
אור

six 4 life
04-04-07, 21:49
לגבי חום המנוע-
בין 70 ל 90 מעלות זה תקין (או לחילופין בין 170 ל195 פרנהייט)

לגבי הלחץ שמן- תקין.

איציק - 4X6ZH
05-04-07, 05:49
לגבי הרדיאטור יש עוד כמה בדיקות ועוד כמה נתונים על רדיאטור לפני שפוסקים שהוא תקין רק בגלל שהוא לא נוזל .
אחת הבדיקות המאד מאד חשובות זה מצב צלעות הקירור ואיך הם מחוברות לצינורות הקירור של הרדיאטור .
או בקיצור מה יכולת הרדיאטור להחליף חום .( להעביר את החום מהמים החמים הזורמים בתוכו לאויר
הזורם על צלעות הקירור . )
*****
איציק

vardi
05-04-07, 06:41
תודה רבה...
את הרדיאטור אני אבדוק יותר ביסודיות כמו שאמרת
תודה
אור

vardi
05-04-07, 23:49
טוב הג'יפ עדיין מתחמם נורא...והוא עובר את ה80, במהירות רבה. גם תוך כדי נסיעה
מה הם השלבים לבדיקת תקינות הרדיאטור? מה אני צריך לעשות ולבדוק?
תודה
אור

נמרוד
08-04-07, 10:05
לחץ השמן - תקין ובריא כאמור.

הטמפרטורה - 80 מעלות זה טמפרטורה תקינה לחלוטין ואף נמוכה. נראה שכרגע הכל בסדר אצלך. מערכת הקירור בסיקס לא מסובכת, אם אין נזילות, משאבת המים עובדת, הטרמוסטט תקין, הצינורות במצב תקין (במקרה שלך חדשים) אז גם אם הרדיאטור לא במצב מושלם אתה אמור להיות בבעיות.

הדבר החשוב הוא שהשעון מתייצב תמיד על אותו התחום. סמן לך את מיקום המחוג בעין, או בטיפקס אם אתה רוצה, ושים לב שהוא נשאר שם! אם וכאשר הוא חורג מהתחום הרגיל, אז עצור ותבדוק מה קורה.

אל תתיחס למספרים עצמם שעל השעון - אין להם משמעות, השעון לא מדייק בטמפרטורה אבל הוא כן מראה שינויים וזה כאמור מה שחשוב.

vardi
08-04-07, 23:07
ההא אוקיי נמרוד הבנתי, תודה רבה.

-->