צפייה בגרסה מלאה : צ'יפ שיפור למנוע ההיילקס :
האם נכתב כאן בעבר על כך?
אשמח לשמוע מידע מיד ראשונה על עלויות ,איכויות ותחזוקה לאחר הרכבת הצ'יפ .
האם לא מעמיס יותר מדי על מנוע הרכב? וכו וכו
בברכת חג שמח
דודו
נ.ב
תמיר : לא הבנתי כלום ...חח. אפשר אולי לבוא ולראות בעיניים את מה שעשית ?!
(יצירת הספק לינארי יותר בהיילקס טורבו ) או בשפתנו (הבורים) : משהו פשוט יותר.... תודה !! ויישר כוח על הביצוע ~~!!
דודו
איפה בדיוק אתה רוצה להחליף צ'יפ?
במחשב השקיה?
זה המחשב היחיד שתמצא בהיילקס שלך.
למזלך,יש לך מנוע טיפש,אבל פשוט ואמין.
איך איציק קרא לזה? "המפלצת המוצצת"? אתה לא ממש רוצה מנוע ממוחשב.
המשך חג כשר
טושי
הי טושי
מאיזו שנה מרכיבים צ'יפ שכזה ?
פגשתי לא מזמן בחור עם היילקס שנת 2000 שעומד להרכיב אחד שכזה ..
וזה לאו דווקא מסוג הצ'פים המורכבים על מחשב אלא יחידה בפני עצמה ..עזוב...הכל עדות שמיעה קלושה ואני אנסה לברר עוד פרטים אחרי החג
דודו
נ.ב
האינטרקולר עובד מצויין
דודו
ואני כבר חשבתי שהתקנת מחשב השקיה באוטו....
צי'פ ניתן להתקין כשיש מחשב ניהול מנוע,בארץ מדגמי 02 עם מנוע D4D.
אני לא מכיר צ'יפ שמתקינים על מנוע לא ממוחשב.
בארה"ב,לרכבים האמריקאים עם המנועים הגדולים,שוק הצ'יפים/מפות תכנות חליפיות,לטובת שיפורי ביצועים,פורח ומשגשג.
ניתן להוסיף הרבה הספק ומומנט רק ע"י תכנות מחדש.
חפש ברשת אודות BANKS וחברות נוספות.
גם טויוטה עצמם מוכרים צ'יפ משופר למחשבים שלהם,במסגרת קיט TRD,אבל רק למנועי בנזין 3 ליטר V6.
אשמח לראות את הדיגומים החדשים שלך.בינתיים,אתה חש איזה שינוי לטובה?
בברכה,טושי
דודו
ואני כבר חשבתי שהתקנת מחשב השקיה באוטו....
צי'פ ניתן להתקין כשיש מחשב ניהול מנוע,בארץ מדגמי 02 עם מנוע D4D.
אני לא מכיר צ'יפ שמתקינים על מנוע לא ממוחשב.
בארה"ב,לרכבים האמריקאים עם המנועים הגדולים,שוק הצ'יפים/מפות תכנות חליפיות,לטובת שיפורי ביצועים,פורח ומשגשג.
ניתן להוסיף הרבה הספק ומומנט רק ע"י תכנות מחדש.
חפש ברשת אודות BANKS וחברות נוספות.
גם טויוטה עצמם מוכרים צ'יפ משופר למחשבים שלהם,במסגרת קיט TRD,אבל רק למנועי בנזין 3 ליטר V6.
אשמח לראות את הדיגומים החדשים שלך.בינתיים,אתה חש איזה שינוי לטובה?
בברכה,טושי
בוקר טוב וחג שמח
חיפשתי מחשב השקיה קטן אבל כולם באים בקופסאות די גדולות ומחייבים קדיחה ותליה אז ירדתי מהסיפור...
בכל אופן אעשה בירור לגבי ה צ'יפ (כך שמעתי שקוראים לו במוסך) כי זה מעניין !
לגבי הרכב : מגיב מצויין ושומר על מהירות כמעט אחידה בעליות חזקות בכביש
מה שכן ולא שאני מחפש את זה אבל הוא לא עובר את ה 130 קמ"ש בדיוק כמו לפני הרכבתו
אבל מגיע ל130 קמ"ש הרבה יותר מהר !
ד"א לאחר הטסט האחרון נאלצתי להרכיב כנפונים והרכב פשוט ניראה מכוער כך לדעתי.
דבר איתי כשאתה באזור ואקפוץ לכיוון שלך
להתראות
דודו
כנראה הוא מפסיק ב130, כי מפסיקה הזרימה המוגברת של הסולר למנוע, בגלל המשאבה,
אצלי בלי אינטרקולר מגיע ל140.
תמיר
כנראה הוא מפסיק ב130, כי מפסיקה הזרימה המוגברת של הסולר למנוע, בגלל המשאבה,
אצלי בלי אינטרקולר מגיע ל140.
תמיר
הי תמיר
האמת היא ששמתי לב שלדוושת הגאז יש מהלך קצר כלשהו.. וגם הבנתי שלעמוד על הדוושה לא גורם בהכרח שהרכב ייסע מהר יותר (:
ניראה לי שאתה צודק מחד ושצריך גם לעשות משהו בקשר למהלך דוושת הגאז ,מאידך .
שוב...לא כ"כ מעניינת אותיח המהירות הסופית (כבר היו לי מספר רכבי אלפא..) אבל כשכתבת שהגעת למהירות מסויימת התעורר העניין במיוחד לאחר שהרכבתי אינטרקולר
תודה
דודו
אתה לא מבין אותי, המהירות הסופית היא ביטוי של כוח של המנוע,
אתה מסכים איתי שאם תוריד את הטורבו במנוע שלך המהירות הסופית תפחת ?!, למה? כי ההספק נמוך יותר, אנחנו לא מדברים בהספקים כי זה לא נכון לזרוק הספק אף אחד לא מדד.
המהירות הסופית זה עוד נתון שאפשר לדבר עליו איך שהוא, גם צריך לעשות השוואה של גודל גלגלים ואבזורים שונים.
אני רוכב על צמיגים 31,10.5,15, טמבון דומה של אספיר, אמבטיה, מדרגות צד. ומגיע לכ140.
והמהלך של הדוושת הגז גם אצלי קצרה, ניסיתי לשנות זה לא נותן כמעט כלום.
תמיר
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.