PDA

צפייה בגרסה מלאה : ממה עשי מגן חזירים?



DooM3
12-04-07, 07:35
שלום לכולם.

רציתי לשאול מאיזה סוג מתכת עשי מגן חזירים
האם הוא חייב להיות מפלדה חזקה או אלומיניום מספיק
ומה עובי פח הגליל (לא הקוטר)
אני יודע שזה לא קבוע אבל הסטנדרתי

תודה מראש

lizard
12-04-07, 08:29
דבר ראשון, זה לא מגן חזירים. אם חזיר יכנס בך כשיש לך את זה אז כל מה שזה יעשה זה להכנס למנוע ולשבור את כל מה שהחזיר לא ישבור. מנסיון עם מערבל בטון ונזק פי 3 יותר ממה שהיה צריך להיות.

ה"מגן" או יותר נכון אביזר הקישוט הזה, עשוי לדעתי מהמתכת הדקה ביותר שתוכל לעבוד איתה.
כלומר, אם יש לך רתכת CO2 אז זה יכול גם להיות מ1 וחצי מ"מ עובי.
זה שזה רק 1 וחצי מ"מ זה לא משנה לך כי בכל מקרה זה רק אביזר קישוט. בדר"כ זה מצופה בניקל או עשוי מנירוסטה.

נמרוד
12-04-07, 10:16
הוא יכול להיות עשוי גם מפלסטיק.

מגן החזירים בתצורה המקובלת שלו הוא אביזר קוסמטי לחלוטין. אין לו שום תפקיד ומטרה. ולכן הרבה פעמים עשוי מנירוסטה שנראית טוב. אין חשיבות אמיתית לעובי או קוטר, רק למה שנראה טוב בעיני המתבונן.

דרור ברלי
12-04-07, 12:10
גם מגן חזירים ממתכת בעובי חצי מ"מ זה משהו קטלני להולכי רגל.

אז נכון שבמקרה של סיקס/סופה/דיפנדר ודומיהם זה כבר לא משנה לקורבן מה יהרוג אותו - פגוש הברזל המקורי, קורת השילדה, הרולר של הכננת, מגן החזירים... בכל מקרה הוא ימות, המסכן.

אבל ב-SUV מודרניים, בוודאי במכוניות כביש, פגושי הפלסטיק מתוכננים לספוג אנרגיה, ובעיצוב הכללי יש התחשבות בסיטואציה הזו - המטרה היא לגרום להולך רגל שנפגע להתגלגל מעל למכסה המנוע. כל התקנה של אבזר כמו מגן חזירים משבשת את התכנון המקורי וקטלנית לגמרי, שלא לדבר על הנזק המובטח למצנן ולתא המנוע בכל תאונה.

Bulldog
12-04-07, 16:19
בבקשה
דוגמא מצויינת למגן חזירים
http://www.neatorama.com/images/2006-08/muscle-car-grill-6.jpg

בכל מקרה, בנוסף לעובדה שמדובר בקישוט (הייתי יכול לשים גריל פשוט יותר) הוא "כנראה" בדרכו החוצה למה "כנראה" כי כבר לפחות שנתיים אני יודע שמדברים על זה שרכבים יצטרכו להסיר את המגיני חזירים שלהם בשביל לעבור טסט.
כנראה שלעצור הונדה על הכביש ולהוריד לה את הלדים מהוישרים זה יותר קל מלעצור דיסקברי ולהוריד לו חלק מקורי מהחברה.

asafa
12-04-07, 18:24
הוא "כנראה" בדרכו החוצה למה "כנראה" כי כבר לפחות שנתיים אני יודע שמדברים על זה שרכבים יצטרכו להסיר את המגיני חזירים שלהם בשביל לעבור טסט.
כנראה שלעצור הונדה על הכביש ולהוריד לה את הלדים מהוישרים זה יותר קל מלעצור דיסקברי ולהוריד לו חלק מקורי מהחברה.

לפי העיתונות, מי שמורכב אצלו המגן לא יאלץ לפרק אותו, אבל אסור להתקין מגן חזירים על רכבים חדשים (מודל 2008 וכו')

asafk
12-04-07, 23:39
תשובה רצינית, אם תרשו לי:
זה תלוי.
באיזה חיות אתה צפוי להיתקל, ובאילו מהירויות.
אם מדובר בקנגרואים, כיוון שהבוגרים שוקלים עשרות רבות של קילוגרמים, והם נפוצים למדי על הכבישים המהירים של האאוטבק בשעות הלילה- אתה צפוי להיתקל בהם במהירות גבוהה ומומלץ להשתמש בצינורות חזקים מאוד, בסדר גודל של 40 מ"מ עם עובי דופן של 3 מ"מ לכל הפחות. כדי שהפגיעה תהיה הדרגתית, מקובל להוסיף מעין "משולשים" שבולטים קדימה ומפלחים את בשרה של החיה לפני שהיא מגיעה למגן, ובכך קטנה המסה הפוגעת. חשוב גם לחבר אותו ישירות לשלדה, עם תמיכות אלכסוניות מחלקו העליון של המגן לכיוון חלקו התחתון של קיר האש.
אם מדובר בחיות בר קטנות יותר, לא נדרש חיזוק אלכסוני, ולא משולשים שבולטים לפנים.
אם מדובר בפרים/ פרות בשטחי מרעה, מהירות הפגיעה תהיה קטנה יותר, ובנוסף- אתה לא רוצה להרוג את הבקר. לכן מוותרים על המשולשים, אבל מקפידים שהמגן יעטוף את פינת המרכב הקדמית, על מנת למנוע מהקרן של הפר להתפס בין המגן לכנף.
אם מדובר בהולכי רגל (על שתי רגליים)- גם צינור נירוסטה דק דופן יקטול אותם בקלות, רק קח בחשבון שכאשר מדובר במיעוטים אתניים מסויימים, אתה עלול לפגוע בכמה ביחד, מה שמחייב אותך בנסיעה איטית כדי להינע ממכה חזקה, ובמיעוטים אחרים, משקלו הקל של הולך הרגל עלול להעיף אותו לכיוון השמשה הקדמית, מה שמחייב גם כבלי הגנה שימתחו מהגגון לפינה העליונה של המגן.

בהצלחה.


אסף.

אמיר חסידים
13-04-07, 00:45
לא הבנתי מפני מה הוא מגן על החזירים ?
8-)

DooM3
19-04-07, 19:30
תודה רבה על התשובות
בישראל כמו בישראל הכול פוזה

-->