opl
12-04-07, 10:43
הרכב המדובר הוא אופל 88'
שאלה ראשונה:
האם יכול להיגרם נזק לצריה סרן IFS כאשר הניעו אותה באוויר למשך דקה או שתיים? המד מהירות הגיע ל160 בהנעה ישרה ו40 בסיבוב הגה מלא.
האם יש חשיבות להאם הגלגל היה מורכב או לא? (בכל מקרה זה הופעל בשני המקרים)
הדבר בוצע לצורך מציאת מקור רעש שלא נמצא בסופו של דבר...
שאלה שניה:
כשאני מרים גלגל שמאל (הצרייה הקטנה מבין השניים) והרכב ב-N (ידני) הגלגל מסתובב. איך זה יכול להיות? הסיבוב הוא חלש מאוד ואני יכול לעצור אותו עם היד בקלות. ככה זה כבר מאז שאני זוכר...
שאלה שלישית:
מאז ומתמיד כשגלגלי הרכב היו מופנים קדימה בצורה ישרה גלגל ההגה היה מופנה מעט שמאלה. זה לא מפריע יותר מדי... האם יש דרך פשוטה לתקן את הדבר? (ברכב יש מסרק הגה פשוט )
שאלה ראשונה:
האם יכול להיגרם נזק לצריה סרן IFS כאשר הניעו אותה באוויר למשך דקה או שתיים? המד מהירות הגיע ל160 בהנעה ישרה ו40 בסיבוב הגה מלא.
האם יש חשיבות להאם הגלגל היה מורכב או לא? (בכל מקרה זה הופעל בשני המקרים)
הדבר בוצע לצורך מציאת מקור רעש שלא נמצא בסופו של דבר...
שאלה שניה:
כשאני מרים גלגל שמאל (הצרייה הקטנה מבין השניים) והרכב ב-N (ידני) הגלגל מסתובב. איך זה יכול להיות? הסיבוב הוא חלש מאוד ואני יכול לעצור אותו עם היד בקלות. ככה זה כבר מאז שאני זוכר...
שאלה שלישית:
מאז ומתמיד כשגלגלי הרכב היו מופנים קדימה בצורה ישרה גלגל ההגה היה מופנה מעט שמאלה. זה לא מפריע יותר מדי... האם יש דרך פשוטה לתקן את הדבר? (ברכב יש מסרק הגה פשוט )