צפייה בגרסה מלאה : זקוק לבודי קומפלט ל-cj5
שלום. אני מחפש בודי קומפלט ל- cj 5. (אורגינל או מותאם).
חשוב מאוד שהוא יהיה במצב טוב, ללא רקבונות וחורים בריצפה! שהפרופילים ברצפה מלמטה יהיו שלמים ולא רקובים.
מי שיש לו בודי כזה למכירה מוזמן לשלוח לי ה"פ, או להשאיר תגובה כאן ואני אחזור אליו, או לשלוח לי מייל עם פרטים וטלפון ל-
[email protected]
חלקים נוספים ל-cj5 במחירים סימליים יתקבלו בברכה. (או ג'יפ שלם לחלקים במחיר סביר) תודה, עומר
אני מעריך שהסיכוי שתמצא את מבוקשך הוא אפסי....כבר לפני 7-8 שנים היה כמעט בלתי אפשרי להשיג בארץ מרכב ללא רקבונות. אמל ינוביץ היו בזמנו (אני שמעתי שהוא השמיד את זה) במחסן חלקי מרכב, כלומר צד ימין, צד שמאל ולוח מחוונים חדשים.
בכל מקרה מרכב של גיפ' קל באופן יחסי לתקן - אין דלתות, אין גג וגם אין כל כך קימורים - אני שיקמתי לפני כ-8 שנים CJ-5 ופשוט חתכנו את כל הרקבונות (לא ביצעתי ניקוי חול) וריתכנו פחים חדשים. לעניין הרצפה הוחלפו חלקים לרבות ברזלי ה-U ("ריפים") שנוטים להקרב גם כן.
הנקודה הכי "כואבת" הן הכנפיים הקידמיות - הן מורכבות מפח כפול ולחות שחודרת בין הפחים גורמת לריקבון מהיר. אני החלפתי את הפחים הללו לפי המקור בפחים מגולוונים.
בכל מקרה בהצלחה.
יש לחבר שלי CJ5 רקוב שאני חושב לשפץ. שמתי לב שהכנפונים והגריל מאוד דומים לזה של CJ6.
מישהו יודע אם אפשר להחליף בניהם?
הגריל- כן (צריך התאמות קלות). הכנפיים- לא, אם מדובר בדגם ה4 צילינדרים. ב6 צילינדרים, הכנפיים התארכו, והן כמו של הסיקס. שים לב, בנוסף, שיש בארץ לא מעט M38 שיש בו הבדלים לעומת הCJ5 האזרחי.
אסף.
יש לחבר שלי CJ5 רקוב שאני חושב לשפץ. שמתי לב שהכנפונים והגריל מאוד דומים לזה של CJ6.
מישהו יודע אם אפשר להחליף בניהם?
הכל אפשרי!
מקסימום עושים התאמה, או מחליפים את כל החזית
אסף על הרכב כתוב CJ5, אני מניח שזה CJ5.
אני חושב שאחרי ניקוי חול (שאולי ישאיר משהו מהבודי) אני אדע טוב יותר אם יש בכלל על מה לדבר. אבל זה לא יקרה בקרוב.
במקרה הכי גרוע, ננסה לסדר אותו ככה שהוא יראה כמו 6 צילינדר. ואם לא יהיו רשיונות....הוא יהיה 6 צילנדר :-D
אני חושב שאחרי ניקוי חול (שאולי ישאיר משהו מהבודי)
האם לבודי עם הרבה חלודה והמון חומר פחחים זה הרע במיעוטו או הרוע המוחלט ;-)
לרבים מאיתנו אותה בעייה הן בסופות והן ב CJ , הבודי מרקיב . . . האם ניקוי חול כה גרוע ? אם אני מתבונן אצלי הרי גם אצלי נדרש פתרון לבודי המרקיב, יש להסיר את שכבות הצבע, ואת שכבות מרק הפחחים ואז לטפל בבעייה. לעבור על כל הבודי עם משייפת זה פרוייקט ... לכן אני תוהה האם ניקוי חול כה בעייתי (אינני מתייחס לעת עתה לרכיב הכספי שכן גם ארנקי נראה כמי שעבר ניקוי חול עמוק במיוחד :smile: )
תראה, אני קניתי לאחרונה אקדח ניקוי חול,
חשבתי לעשות את העבודה הזאת לבד, אך אני יכול לומר לך שעם אקדח פשוט כמו שלי, וקומפרסור 3 כ"ס 100 ליטר, זה לא מציאותי לנקות כמו שצריך את כל הבודי.
אז בחלטתי לעשות איתו את השלדה ולמצוא פתרון אחר לבודי, שגם כך הוא נראה לי בעייתי מידי (הרקבונות מהרצפה התפשטו לדפנות - כך שכמעט ואין מקומות טובים לתפוס אליהם את ההלחמות).
ניקוי חול אכן פותר באופן מיידי את בעיית החלודה...אבל...צצות בעיות חדשות - ראשית איזורים שלמים עלולים להעלם וייקשו על השיחזור באותה הנקודה, כמו כן ניקוי חול עלול לעוות את הפח, במיוחד באיזור שמעל ללוח המחוונים (נמצא בחלק שלפני מכסה המנוע) שהינו מעוגל וקשה לתיקון.
:evil:מה אתה שובר את הראש?
פתרון אחד הוא לתקן בעצמך. אם אתה לא בעל מקצוע, לא תקבל תוצאות יפות ועבודה פרטצ' שווה תוצאה פרטצ'.
פתרון שני הוא ללכת לפחח מקצוען שיפרק את הבודי מהשאסי, יחתוך רקבונות וירתך פח חדש. גם את המסגרת שבתחתית הבודי ניתן לשחזר יפה עם פרופיל ברזל. החיסרון הוא שזו בדרך כלל עבודה מרובה
והכסף שתשלם הוא בהתאם.
עבודה טובה לבודי רקוב תחזיק מעמד 15 שנה לפחות לפני שיעלו חלודות.
פתרון שלישי הוא למצוא בודי במצב יותר טוב ולשקם אותו. אצל רועי ביהוד אמורים להיות כאלה. החיסרון הוא שלמעשה החלפת את החרא שלך בחרא אחר וזה עוד עלה לך כסף.
פתרון רביעי והסביר ביותר הוא להזמין בודי קומפלט באינטרנט, המחיר הוא 2200 דולר לבודי מושלם וחדש.תכפיל את הסכום בערך להובלה ומיסים . היתרון הגדול הוא שיש לך בודי לחמישים שנה. את ההרכבה תעשה לבד, תוסיף עוד 6000 ש"ח לעבודת צבע מעולה .
בסופו של דבר זוהי האופציה הזולה ביותר.
שיפצתי וויליס לפני 12 שנה והוא במצב מעולה. לקח המון זמן ואם הייתי צריך לעשות למישהו עבודה כזאת הייתי לוקח בסביבות 40000 ש"ח.
אם תרצה המלצות לגבי בעלי מקצוע מעולים תפנה אלי או בפורום.
שיהיה בהצלחה.
:evil:מה אתה שובר את הראש?
פתרון אחד הוא לתקן בעצמך. אם אתה לא בעל מקצוע, לא תקבל תוצאות יפות ועבודה פרטצ' שווה תוצאה פרטצ'.
פתרון שני הוא ללכת לפחח מקצוען שיפרק את הבודי מהשאסי, יחתוך רקבונות וירתך פח חדש. גם את המסגרת שבתחתית הבודי ניתן לשחזר יפה עם פרופיל ברזל. החיסרון הוא שזו בדרך כלל עבודה מרובה
והכסף שתשלם הוא בהתאם.
עבודה טובה לבודי רקוב תחזיק מעמד 15 שנה לפחות לפני שיעלו חלודות.
פתרון שלישי הוא למצוא בודי במצב יותר טוב ולשקם אותו. אצל רועי ביהוד אמורים להיות כאלה. החיסרון הוא שלמעשה החלפת את החרא שלך בחרא אחר וזה עוד עלה לך כסף.
או קיי, אז ככה:
ראשית, אני לא שובר את הראש, אלא מחפש את הפתרון האידאלי ביותר ובמחיר שיהיה ראלי מבחינתי.
ולגבי הפתרונות שהצעת:
1. אני אכן שוקל את האפשרות לתקן בעצמי, אך זה יהיה המוצא האחרון מכמה סיבות:
א. אין לי כלי עבודה מתאימים (רתכת 2co / ברנר , קומפרסור חזק וכו...)
אם לא תהיה ברירה וזו תהיה האופציה האחרונה אני אקנה חלק ואשאיל חלק עלמנת להתקדם עם הפרוייקט הזה.
ב. חוסר מקצועיות - חוש טכני יש לי, ועשיתי ריתוכים קלים בחיים שלי, צבעתי עם פיסטולט וכו... אך אין לי כרגע את הנסיון והידע המקצועי שדרוש עלמנת לשחזר ברמה גבוהה את הבודי
ג. חוסר זמן - פשוט עם כלים מושאלים (לפחות את רתכת ה co2 אני אשאיל ולא אקנה) אני אהיה חייב להשקיע את כל הזמן שלי במרוכז, ואני לא יכול להרשות לעצמי לעשות כך.
2. פירקתי כבר את הג'יפ לחלקים, וראו אותו שלושה פחחים שונים, האבחנה של שלושתם: "סרטן".
3. למצוא בודי במצב יותר טוב ולשפץ אותו זו האפשרות הטובה ביותר מבחינתי, הן כי זה בגדר היכולת הטכנית שלי (אולי רק את הצבע החיצוני אקח לצבעי מקצוען) והן מבחינת ההוצאה הכספית.
4. להזמין מחול - נבדקה האפשרות = לא רלוונטי מבחינה כלכלית.
יש בתמרה בצפון בעל מיקצוע שמשחזר בודי.. העבודה שלו יוצאת מהכלל. פשוט הוא אומן. יש לו מסגרייה. . אני לא מאמין שתימצא בודי נקי ולא תיצטרך להשקיע עלו כסף. אני ינסה לאתר את המס טלפון שלו קח בחשבון שזה לא יהיה זול. אני קניתי מימנו בודי לויליס 42 ב10.000 שח.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.