צפייה בגרסה מלאה : XJ \ZJ מידות ומשקולות
אם מישהו יוכל לכתוב מה המשקל (הריק) והבסיס גלגלים של כל אחד מאלה (דגם ספציפי לא משנה) זה יהיה יותר ממצויין.
בתודה מראש
עומר
XJ צ'רוקי - 101.4 אינץ' בסיס גלגלים, משקל - תמצא נתונים רשמיים מ1380 ק"ג עבור המודלים הראשונים ויותר עם התקדמות הדגם, בגדול 1500 ק"ג. רכב קל מאד.
ZJ גראנד צ'רוקי - 105.9 בסיס גלגלים, משקל סביבות 1850 ק"ג.
נימרוד, יש לך תמונת פרופיל טובה של הרכב שלך?
מעניין אותי לראות כמה אפשר לקצץ בכנפיים, בעיקר האחוריות.
למה אני לא יוצא החוצה לחפש אחד? כי יורד פה גשם.
עומר
שאתה תבקש מאיתנו בישראל תמונה של צ'רוקי??? :lol:
אפשר לקצץ המון.
http://www.jeepolog.com/forums/attachment.php?attachmentid=4388&stc=1
מעניין איך זה יראה עם flat fender's וצמיגים במידה נורמלית.
באמת מעניין.
תגיד שאבו לך את המוח בטקסס? שכחת איך לגלוש באינטרנט? כשהיית בארץ ידעת טוב טוב למצוא תמונות באתרים אמריקאים כדי להזיל (לא רק) ריר... :twisted:
יפה מאד. האמת שעושים משהו דומה, כל הקטע שאצלי בדגם הוא עם פס הקישוט, ריק מאחורה. אצלכם חותכים אותו ומקפלים אותו פנימה. זה חצי מהגובה שאתה ציירת.
חסר לכם קצת?
http://www.fototime.com/{FB57C4A9-CC81-4908-BCC7-B308374C66F8}/picture.JPG
למרות הכל.. מדוע לחתוך כל כך הרבה? גלגלים גדולים נכנסים גם ככה.
http://www.fototime.com/{45830105-2616-4867-B99A-459D44F009E1}/picture.JPG
http://www.fototime.com/57971F85DBDAAE9/standard.jpg
לחתוך הרבה כי כל זה עם בסיס מקורי של 101.4 עולה על שילדת סולם של סקאוט עם בסיס של 105 +- עם נטייה לכיוון הפלוס.
אבל איך אומרים, כל עוד יש דיסק, אין בעיות.
רגע לא הבנתי.
אתה מלביש מרכב של XJ ( או ZJ לפי המידות שציינת) על שילדת סולם??
למה דאאא??
יש להם שילדות אחודות. איך בידיוק?
זה אומר שאי אפשר?
אז יש לו שילדה אחודה. לא הכל בחיים מגיע כמו שאתה רוצה. יש לו גם 5 דלתות, חלונות חשמל ומזגן. וזה מתאים לטיולי מישפחה.
השילדת סולם והסרנים והצמיגים הגדולים זה כבר הדרישות שלי.
אני שם לב שג'ו יושב בשקט ;)
מה אני אגיד לך, נשב בצד וניתן לך להשתתף בניסוי.
ג'ו לשם שינוי בעבודה.
הוא יודע לאן אני הולך, הרעיון הוא גם להלביש את הרישיון של הג'יפ על כל אסופת החלקים הזאת ואז אני גם יכול לעבור בדיקה שנתית ולנסוע על הכביש (אם ממש בא לי)
הוא מעדיף פוראנר בגלל איכות הרכבה, אני מעדיף את הג'יפ בגלל זמינות החלקים והמחיר הזול.
והסמל. אל תשכח את הסמל.
בודי של צירוקי, מונח על מכלולים של הכל חוץ מצירוקי, עובר טסט :confused:
סמל?
תיכף אני אעלה אחד.
המנוע יהיה גם שונה, אז?
עם האוטו לא מזהם, ובולם, אין בעייה.
עם 4 דיסקים והידרובוסט, הוא יבלום
הנה סמל, מי שרוצה שידחוף ג'יפ פנימה, זה היה 5 דקות יותר מדי בשבילי
באמת מעניין.
תגיד שאבו לך את המוח בטקסס? שכחת איך לגלוש באינטרנט? כשהיית בארץ ידעת טוב טוב למצוא תמונות באתרים אמריקאים כדי להזיל (לא רק) ריר... :twisted:
הוא עצלן וביישן
אני שם לב שג'ו יושב בשקט ;)
זה רק בגלל שהיתי בעבודה, אחרת הייתי שולף את הקלאצניקוב.
בודי של צירוקי, מונח על מכלולים של הכל חוץ מצירוקי, עובר טסט :confused:
מה יש לא להבין?
מה קשר בין מכלולים שונים לטסט?
עם הרכב עובד, הוא עובר.
למה זה צריך לעניין מאיפה הסרנים או המנוע באו?
חוץ מזה, נראה לך שהטסטרים יודעים אך הסרנים המקוריים נראים? ואם כן זה מעניין אותם?
מה שמעניין שההגה מסובב את הרכב וכשלוחצים על הפאדל השמאלי הרכב עוצר
זה הכל.
ד"א
אני נגד כל השרשור הזה
זה סתם דרכו של עומר להוציא(עוד) עינים
סרן אחורי מפורד, סרן קדמי מבלייזר, שלדה של סקאוט, בודי של איזה גרוטאה......
בלה בלה בלה
שחכת עוד כמה חלקים ברכבת כח.
בקרוב תמונות של XJ לפני ואחרי.... הניתוח עם הדיסק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.