צפייה בגרסה מלאה : ג'אנטים ייחודיים
האם קיימים ג'אנטים 16 אינץ' בעלי סידור ברגים זהה לסיקס?
יכול להיות שג'אנטים של נ"נ ישן (מהדגם עם בלמי תוף מקדימה) יתאימו, אם אני זוכר נכון היו להם 5 ברגים
עומר
לא. לא יתאימו. מעגל החלוקה שלהם יותר רחב.
ג'נט 16' שמתאים הוא של ג'פ"ס. אבל הוא צר מאוד ובלי אופסט.
תנסה גם ג'נט 16' של גרנד ויטארה. יש ארבעה אצל ד"ר ג'יפ בחולון.
ג'אנטים של מרכבה סימן 3 יתאימו לך בול. :twisted: :twisted: :twisted:
http://www.jeepolog.com/jp_forum/viewtopic.php?t=2014
http://www.moto4x4.co.il/bin/news_items/2708_12_12-11-2003-17-07-29.jpg
תסתכל על הג'אנט הזה:
שם לב שהחלק הפנימי מחובר לחלק החיצוני וזה לא יחידה אחת ?
יש כאלו של אמריקן-רייסינג, שהחיבור הוא באמצעות המון ברגים בהיקף (כמו אצל שרון על הדיפנדר).
יכול להיות שאתה יכול לעשות הכלאה בין שני ג'אנטים כאלו.
מעגל חלוקה (פנימי) של סיקס, וחלק חיצוני של 16".
http://www.jeepolog.com/ext_images/dubon6.jpg
חיים רכס לקח ג'נטים של היילקס (6 חורים) והתאים את מעגל החלוקה לוואז שלו (5 ברגים, שונה מסיקס). אתה יכול לנסות לעשות את זה עם סתם ג'נט 16.
אדי
כמו שציין אדי אין שום בעיה לעשות הסבה כזו במחיר של 250 שקל לג'אנט. תביא כל ג'אנט שנראה לך , יסירו את הליבה הלא תואמת , ולפי החורים של ג'אנט מקורי ,ישתילו לך ליבה חדשה. תדע למצוא אותי במידה ואתה הולך על-זה. באותה הזדמנות תשקול לקחת ג'אנט 17" וצמיג עם חתך 60% והכל יראה אחרת.
כמו שציין אדי אין שום בעיה לעשות הסבה כזו במחיר של 250 שקל לג'אנט. תביא כל ג'אנט שנראה לך , יסירו את הליבה הלא תואמת , ולפי החורים של ג'אנט מקורי ,ישתילו לך ליבה חדשה. תדע למצוא אותי במידה ואתה הולך על-זה. באותה הזדמנות תשקול לקחת ג'אנט 17" וצמיג עם חתך 60% והכל יראה אחרת.
כן חיים, הכל יראה אחרת - הרבה יותר גרוע.
יצא לי לנהוג על כמה רכבי שטח חדשים, עם ג'אנטים 17-18 אינץ', וזה זבל פוזאיסטי. צמיג שטח צריך להיות בחתך של לפחות 75% לדעתי. אין מה לחשוב בכלל על ג'אנט 17 עבור מידת צמיג של פחות מ37. למה זה רע? קשים, דופן חשופה וחלשה, ואין בהם אויר! הבדל של עשרות אחוזים בנפח האויר! חרא. ואין מצאי נורמלי של צמיגים.
אני עם נמרוד,אין מלאי צמיגים
חתך נמוך מידי,מתאים יותר לשימוש ספורטיבי על הכביש,בשטח צריך כמה שיותר גומי.
אבל חיים הרעיון שלך מוצא חן בעיני,אני רוצה גאנט 16.5(צמיגים של המר,גדולים-37,רוחב לא מוגזם-12.5 וזולים מאוד-180 ש"ח לצמיג)
איפה אני יכול לעשות כזו התאמה?
אז נמרוד , אתה מסכים שיש לזה פוזה?? אם כן דבר אחד השגנו. ואם נעלה את החתך ל-70% או 75% ,אז הכל הסתדר? כולל מרווח גחון בשרני? אז בסדר, לא רוצה לריב על 10% אוויר שאפילו לא דחוס.
אם יש לך ג'אנטים להתאמה ואחד מקורי , צלצל אלי לתיאום פגישה עם החרט שלי. 054354505.
עומר, נזכרתי שראיתי באיזה קטלוג ג'נטים 16" ל-CJ. בארה"ב. אם זה מעניין אותך תגיד ואני אחפש את הקטלוג.
אדי עזוב, אם אין בנמצא הקרוב, אני אמצא כאלה.
אם לא, אני אייצר.
עומר, להשכלה כללית, למה זה טוב? (או רוצה לומר, לאיזה גודל צמיגים אתה מכוון??)
עומר, אל תמהר כל כך. הסיבה היחידה לחשוב על מעבר מ15 ל16 היא שארז מצא מגרש עם צמיגי זבל 9.00X16 מתקופת הפרה-פלמ"ח. אז תקנה עכשיו סט, אחרי זה עוד אחד... זבל. העלות של הבסת ג'אנטים לא שווה את זה. לצמיגים בקוטר 35 הג'אנט האידיאלי הוא בקוטר 15, מבחר הצמיגים הכי גדול, המחירים הכי נורמליים... אם כבר אתה רוצה צמיג גדול עם עתיד, אז כמו ארז, לך לכיוון של ג'אנט 16.5. צמיגי 37/12.5/16.5 של האמר יש ויהיו עוד הרבה הרבה שנים, ולפי השמועות הם הולכים להיות MTR בעתיד... כולם... או אלוהים!
חיים אתה כבר נוסע על הגאנטים שיצרת?
הם מאוזנים?
אני נוסע גם ביום יום עם הרכב שלי...בכל מקרה האפשרות ליצר 16.5 שמתאים לי עלתה כבר מזמן(יותר נכון ליבא לארץ מUS),זו בהחלט אופציה מדליקה,מעניין עם הסרנים יחזיקו את זה
נמרוד, אל תדאג, העלויות שלי אפסיות.
יש לי כבר שלושה חודשים 16" שאוזנו לאחר הרכבת 5 צמיגים חדשים. העבירות שופרה עקב מרווח גחון גדול יותר - 27 ס'מ מתחת לביצה - ו-35 ס'מ בצדדים. צד הנהג עם מרווח 35 ס'מ גם בסרן הקדמי.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.