Viper
25-04-07, 20:18
לפני מס' חודשים שיפצתי לבד את הקרב'.
היום כיוונתי את הקרבורטור במכון עם מכשיר גזים.
רמת ה-CO עמדה על 0.1% והמנוע קצת קירטע בסרק.
ע"פ העשן האפור/שחור שיצא מהאגזוז, הבנתי שהתערובת עשירה מידי.
אך הבחורצ'יק במכון כיוון את הקרב' וטען שדווקא התערובת היתה עניה מידי.
כעת רמת ה-CO עומדת על 1% והמנוע עובד כמו נמר.
שתי שאלות:
א. היתכן שבאמת התערובת היתה עניה מידי?
ב. אם התערובת היתה עניה, והרכב לגם ליטר דלק לכל 10 ק"מ, כעת, לאחר הכיוון הוא ילגום יותר?
היום כיוונתי את הקרבורטור במכון עם מכשיר גזים.
רמת ה-CO עמדה על 0.1% והמנוע קצת קירטע בסרק.
ע"פ העשן האפור/שחור שיצא מהאגזוז, הבנתי שהתערובת עשירה מידי.
אך הבחורצ'יק במכון כיוון את הקרב' וטען שדווקא התערובת היתה עניה מידי.
כעת רמת ה-CO עומדת על 1% והמנוע עובד כמו נמר.
שתי שאלות:
א. היתכן שבאמת התערובת היתה עניה מידי?
ב. אם התערובת היתה עניה, והרכב לגם ליטר דלק לכל 10 ק"מ, כעת, לאחר הכיוון הוא ילגום יותר?