צפייה בגרסה מלאה : 3.5" RE -מה דעתכם?
המטרה שלי להכניס צמיגי 245/75/16 או 31/10.5/15, שיפור מהלכי מתלה והגבהת המרכב.
יש מבצע לקיט RE8003 ב-900$ כולל 4 בולמים OME מסוג LT-long travel
http://www.4x4groupbuy.com/store/rubicon-express-35in-superflex-re8003-free-shocks-p-47.html?=
האם אתם ממליצים על הקיט?
מה כדי לצרף או שחסר בקיט?
דעתכם חשובה לי
תודה מראש
לדעתי הקיט מושלם רק הייתי מוסיף מנתקים מהירים למוט מייצב קדמי של JKS.
לגבי הבולמים אין לי מושג, שווה להתייעץ לגבי איכותם.
לדעתי 3.5" זה הגובה הנכון לרכב הזה, יתן לך את האפשרות לביצועי שטח מצויינים עם צמיג 31" עם פגיעה מינימלית בגאומטריית המתלה, גלי ההינע וההיגוי. 4.5" זה OVERKILL לצמיג 31", היתרונות של ה1" הנוסף נמוכים מהחסרונות. אני באופן אישי שוקל לרדת באורך הקפיצים ל 3.5" במקום ה 4.5 הקיים.
ההבדלים בין הקיטים כוללים בעיקר זרועות עליונות, פנהרד קדמי וניתוק מהיר למייצב קדמי.
קח בחשבון שאתה תשלם יותר מ 1000$ על הובלה ומיסים, לכן אתה צריך לשקול לחיוב להביא בהזדמנות זו גם את שאר חלקי המתלה החסרים, שלא יעלו לך יותר מאשר חלק מקורי בארץ.
הזרועות המקוריות הן חלשות, כאשר הבושינגים נשחקים תאלץ לקנות זרוע שלמה (סביר שהבושינגים אצלך לא במצב טוב), מנתק מהיר למייצב הוא חיוני ע"מ להנות ממהלך המתלה שנותן הקיט הזה, בלעדיו הרכב מצליב על מדרכה.
האולד-מן נחשבים בולמים טובים ונוחים, אם זה חלק מהעיסקה אז אין טעם להוסיף סכומים גבוהים על משהו אחר.
מנתקים של JKS באמת עדיפים תבקש לשדרג את הקיימים.
ניר צודק בקשר למוטות הרדיוס והפנהרד. הגומיות והתפוח במקורי נגמרות מהר גם בגלל הזויות החדשות, רצוי להוסיף פנהרד מתכוונן ( לא HD במיקרה שלך)
וזרועות עליונות מתכווננות בלבד.
לדעתי 3.5" זה הגובה הנכון לרכב הזה, יתן לך את האפשרות לביצועי שטח מצויינים עם צמיג 31" עם פגיעה מינימלית בגאומטריית המתלה, גלי ההינע וההיגוי. 4.5" זה OVERKILL לצמיג 31", היתרונות של ה1" הנוסף נמוכים מהחסרונות. אני באופן אישי שוקל לרדת באורך הקפיצים ל 3.5" במקום ה 4.5 הקיים.
ניר.
לא בדיוק.
לטעמי קיט ה 4.5" הרבה יותר טוב, ואני די מצטער שלא רכשתי אותו קומפלט בעבר בגלל התוספות.
כמו כן לדעתי.. ואני לא בא כאן לפתוח דיון חדש מיתלים מול נעילות, עם קפיצי 4.5" אפשר לוותר על נעילות ולעבור בכל מסלול שיש בארץ, ולבצע מה שרכבים אחרים נעולים בלבד עושים.
אני מניח שמדובר על גראנד ZJ?
אני מניח שמדובר על גראנד ZJ?
ZJ 1998 V8
תודה לכולם!
עכשיו אני בשלב היישור קו(-טיפול מקיף ובעיית נעילה מרכזית) ולמידה של ה JEEP, ועוד מספר שבועות נבצע הזמנה תוך התייעצות פרטנית בעזרתכם לגבי כל חלק וחלק.
ענבר
אהלן
אני חושב גם על הגבהה של 3.5 והקיט שהצעתם פה נראה לי טוב.
יש אפשרות להזמין אותו בארץ ?
אולי אם נלך שנינו נצליח להוריד מחיר ....
ניסן
אשמח להצתרף לקניה ....
[email protected]
ההבדלים בין הקיטים כוללים בעיקר זרועות עליונות, פנהרד קדמי וניתוק מהיר למייצב קדמי
גם בסט של ה-3.5 יש ניתוק מהיר, אולי התכוונת שהם באורך שונה מה-4.5?
האם הניתוק מהיר דור 2 של רוביקון פחות מוצלח מה- JKS?
לגבי המשלוח,
מה היתרון בשימוש בעמיל מכס?
מה לרשום על החבילה? פיצול הקבלה?
בקיצור, כל טיפ שיוכל לחסוך הוצאות יתקבל בברכה!!!
ענבר
057-5222251
שלום
גם מעוניין להצטרף להזמנה משותפת
יש לי חבר שהרכיב 3.5 של פרוקום + שתי נעילות והוא יותר ממרוצה , אשמח לשמוע עוד דעות בעניין
שאולי
האם הניתוק מהיר דור 2 של רוביקון פחות מוצלח מה- JKS?
הטענה הרווחת היא שהמנתקים של JKS עמידים יותר. הדור הראשון של רוביקון היה בעייתי משהו מה שהביא אותם לביצוע שידרוג לדור השני הטוב יותר. לזכות הרוביקון עומד התפעול הפשוט עם וו לעיגון המוט.
אני ממליץ להוסיף לחבילה צינורות בלם קדמי מהקיט של ה 4.5" (פתיחה מלאה של האולדמן עלולה לגרום למתיחת המקוריים).
אני ממליץ להוסיף לחבילה צינורות בלם קדמי מהקיט של ה 4.5" (פתיחה מלאה של האולדמן עלולה לגרום למתיחת המקוריים).
גם בסט של 3.5 מקבלים צינורות בלם ארוכים בדיוק אותו מק"ט כמו בסט 4.5 - מק"ט RE1550 http://www.rubiconexpress.com/Products.aspx?Pn=1772&Vid=F6DD733398690
הזמנת סט שלם או בחלקים?
איך אתה מתרשם מהאולדמן בשילוב הקפיצים?
איזה צמיגים אתה נעול והאם יש נגיעות בכנפיים/בטמבון?
הטענה הרווחת היא שהמנתקים של JKS עמידים יותר. הדור הראשון של רוביקון היה בעייתי משהו מה שהביא אותם לביצוע שידרוג לדור השני הטוב יותר. לזכות הרוביקון עומד התפעול הפשוט עם וו לעיגון המוט.
לא מכיר את הJKS משימוש. אני יכול להמליץ על מה שהגיע עם הקיט, רוביקון דור שני. הם מצוינים, קלים מאד לניתוק וחיבור, אין שום בעיות.
בתהליך ההזמנה צריך לציין איזה טרנספר מותקן בגרנד (249/242/231)
למה חשוב להם לדעת?
בשביל ההנמכה של הטרנספר?
ואם היום יש לי 249 ואולי בעתיד אחליף ל-242...
הזמנת סט שלם או בחלקים?
איך אתה מתרשם מהאולדמן בשילוב הקפיצים?
איזה צמיגים אתה נעול והאם יש נגיעות בכנפיים/בטמבון?
אני הזמנתי סט שלם כולל בולמים + מוט פנהרד מתכוונן (לא ה HD) + קיט הנמכה של הטרנספר מתוך הסט של ה 4.5".
אח"כ עשיתי הזמנה נוספת של צינורות בלם קדמי (שלא הגיעו יחד עם הקיט).
האולדמן עושים את העבודה. אני מרוצה מאיכות הנסיעה בכביש ובשטח אין טענות :lol: הפתיחה יותר ממרשימה (מה שהצריך הארכת צינורות הבלם הקדמיים).
הצמיגים שלי הם 235.70.16 BF MUD. אין נגיעות.
בכל מקרה אתה מוזמן לסיבוב התרשמות.
לא מכיר את הJKS משימוש. אני יכול להמליץ על מה שהגיע עם הקיט, רוביקון דור שני. הם מצוינים, קלים מאד לניתוק וחיבור, אין שום בעיות.
מסכים איתך בהחלט. לא שקלתי בכלל אפשרות של החלפה שלהם באלה של JKS.
חברה...
הקיטים של ה XJ שונים מאלו של הגראנד.
שונים גם בתכולת הפריטים המגיעים בקיט.
מה שעובד יפה ב XJ לא תמיד טוב ל ZJ.
ענבר, לך יש גראנד ZJ, הקיט 3.5" מגיע עם צינורות בלם חדשים ממתכת שזורה. ל R-IK יש XJ למרות שהמשפחה אותה משפחה....
אותו כנ"ל לגבי הנמכת הטרנספר, ב XJ במיוחד בחדשים יותר חייבים להנמיך טרנספר, בגראנד ב 3.5 כמעט ואין צורך בהנמכה ואם כן אז קטנה ( 2-3 שייבות בכל בורג). ב 4.5" צריך כבר להנמיך.
בגראנד גם לא חייבים פנהרד חדש ב 3.5", אפשר להסתפק בקידוח חור ומיקום מחדש. כמובן שרצוי פנהרד מתכוונן, ב 4.5" חובה!!
בגראנד יש משמעות לפנהרד אחורי, הבולמים מתנהגים שונה מ XJ. וכו'...
המנתקים "דור-2" של רוביקון בהתקנה בגראנד נחותים מאלו של ה JKS.
הם מחייבים שינויים בתושבת צד ימין של הסרן, אחרת הזרוע נוגעת, משפשפת ומתעקמת. כמו כן ב JKS יש כיוונונים של האורך וההתאמה יותר מושלמת.
יותר קל גם לנתק ולחבר אותם במשטחים לא ישרים בגלל אותו כיוונון.
לטעמי, הקיט האולטימטיבי הוא ה 4.5"
אפשר להסתפק ב 3.5" ובמידת הצורך להוסיף איזה אוקולון קטן.
אותו אינץ' בודד בשטח טכני קשה יהפוך אותך למלך.
מזל טוב למגביהים החדשים
נישתמע כשיגיע יום הטסט של הרכב שלכם.........
ושלא נדבר חס וחלילה על בוחן התנועה ועל חברת הביטוח שלכם במיקרה מצער של תאונה......
עברתי את ייסוריו של הראשון ,לשני אני מקווה לא להגיע....
אני מקווה שאתם לא נאיבים.............
בכל מיקרה, איך רמי אמר? מלך? אז כן,מלך!!!! גם בשטח וגם בכביש.
טל
אשמח לשמוע חוו"ד ממי שביצע את ההגבהות
3.5 ? 4.5 ?
הכיוון שלי הוא 4.5 עם צמיגי 31 ללא נעילות, אשמח לשמוע על הצרות האפשריות ועל תחושות הנהיגה שאחרי ...
תודה מראש
אשמח לשמוע חוו"ד ממי שביצע את ההגבהות
3.5 ? 4.5 ?
הכיוון שלי הוא 4.5 עם צמיגי 31 ללא נעילות, אשמח לשמוע על הצרות האפשריות ועל תחושות הנהיגה שאחרי ...
תודה מראש
שלום לי יש קיט רוביקון 3.5 וצמיגים 31 ותופעות הלוואי הן .
1 צריכת דלק גבוהה
2 בעיות בפרונט
3 בסגירה של גלגל הגה יש נגיעות של הצמיג במוט רדיוס
4בהצלבות חזקות הצמיג משפשף את הכנף
שבוע טוב לכולם
האם הבעיה (של הנגיעות ) מקורה בקיט ? האם אתה אומר (בדיעבד ) שעדיף ללכת על הקיט של ה 4.5 ??
הבעייה של הנגיעות מקורה בזה שמכניסים גלגל הרבה יותר גדול מהמקורי, ועם מהלך מתלה מוגדל... אתה תמיד יכול להנמיך מעט את הבאמפסטופים כדי למנוע לחלוטין שפשוף בכנפיים, על חשבון מהלך מתלה. או לקצץ בכנפיים. האינץ' הנוסף בקיט 4.5 בוודאי עוזר.
שלום לכולם
אני הגבהתי לפני כ-6 חודשים את הגראנד שרוקי ב-3.5"
היו כמה תופעות לוואי שהתגברתי עליהם במיוחד במוטות הפרנהייד קידמי ואחורי
הקיט שרכשתי הוא בדיוק אותו קיט שמופיע בלינק שנמרוד העלה לכול המרכיבים בעצמם
בילוי נעים מתחת לרכב (ים עבודה)
לאחר התקנה לגשת לכוון פרונט מיד
ברצוני להוסיף שהגיפ עובר איפה שחבריי צריכים לנעול
אבל זה לא מחייב שלא אתקין נעילה בעתיד.
מערכת,
זכור לי כי דובר כאן לא מזמן (אולי נמרוד) על כתבה רחבה ומקיפה המצויה בשלבי הכנה ותעסוק בסוגיית ההגבהות. עדיין אקטואלי? צפי למועד הפרסום?
אתם יכולים להיווכח בעצמכם כמעט מדי יום - השטח, החברים, צמאים ...
אייל
אקטואלי בהחלט... לא יכול להתחייב על תאריך פרסום, הטקסט קיים (עבודת מחקר רצינית של אלון) אבל יש המון עריכה. הצורך מורגש, אתה צודק.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.