אביעד_הלאלי
28-04-07, 19:38
שלום לכולם!
הרכב שלי מוגבה עם שאקלים מאורכים בגובה של 14 ס"מ. במכון הטסטים עשו לי עם זה בעיות, וביקשו ממני להחליף אותם לקצרים יותר, ולחזור לטסט חוזר (הרכב עבר כמעט את כל הבדיקות חוץ מזאת וכיוון פרונט- עקב החלפת כל התפוחים לחדשים).
אז חשבתי לעשות טיפול כולל למערכת הקפיצים.
היעד- הגבהה כמה שיותר חוקית, ושתשפיע כמה שפחות על מערכת ההיגוי, וכמובן שהעלות הכלכלית חשובה כאן מאוד.
הדבר הראשון שאני הולך לעשות על מנת לעבור את הטסט זה להוריד את השאקלים המאורכים ולהחליף לקצרים יותר (גם לא בא לי להתסבך עם בוחן תנועה על זה...). לאחר מעבר הטסט אני מתכוון להתחיל לעבוד על זה (בהתאם למגבלות הזמן שיש לי).
עברתי על רוב הדיונים כאן בפורום, אבל צערי לא מצאתי בדיוק את מה שאני מחפש.
האופציות שעומדות לפני אבל לא באות בחשבון עקב עלות כלכלית:
- הזמנת קיט ייעודי מחו"ל, למרות הצורך בלא מעט התאמות.
- התאמת סט קפיצים בהזמנה אישית ממקום שמתעסק במיוחד עם זה (הוצעה לי כבר מערכת קפיצים, במקום מוכר באיזורי, אבל העלות מגיעה לעלות של סט חדש ייעודי מחו"ל ואף מעט יותר).
האופציה שיכולה להיות רלוונטיות:
עירגול הקפיצים - דבר שיפגע במהלך המתלה בצורה רצינית (וגם ביכולת השיכוך שלהם לא?).
אופציה אחרת שחשבתי עליה, אבל אני קצת מוגבל בידע טכני, היא התאמת קפיצים מעט ארוכים יותר, ועירגולם. אבל מחשבה אחרת שעלתה בראשי היא שאני כנראה אצטרך לחזור לשאקלים ארוכים על מנת שיהיה מקום לקפיץ לנוע. (אלא אם כן העירגול יהיה ממש רציני-רכב מאוד גבוה)
האם האופציה האחרונה שלי ישימה ללא חזרה לשאקלים מאורכים?
אילו בעיות אני צריך לקחת בחשבון לפני כניסה לפרוייקט כזה?
אילו אופציות נוספות יש לי?
תודה לעונים...
הרכב שלי מוגבה עם שאקלים מאורכים בגובה של 14 ס"מ. במכון הטסטים עשו לי עם זה בעיות, וביקשו ממני להחליף אותם לקצרים יותר, ולחזור לטסט חוזר (הרכב עבר כמעט את כל הבדיקות חוץ מזאת וכיוון פרונט- עקב החלפת כל התפוחים לחדשים).
אז חשבתי לעשות טיפול כולל למערכת הקפיצים.
היעד- הגבהה כמה שיותר חוקית, ושתשפיע כמה שפחות על מערכת ההיגוי, וכמובן שהעלות הכלכלית חשובה כאן מאוד.
הדבר הראשון שאני הולך לעשות על מנת לעבור את הטסט זה להוריד את השאקלים המאורכים ולהחליף לקצרים יותר (גם לא בא לי להתסבך עם בוחן תנועה על זה...). לאחר מעבר הטסט אני מתכוון להתחיל לעבוד על זה (בהתאם למגבלות הזמן שיש לי).
עברתי על רוב הדיונים כאן בפורום, אבל צערי לא מצאתי בדיוק את מה שאני מחפש.
האופציות שעומדות לפני אבל לא באות בחשבון עקב עלות כלכלית:
- הזמנת קיט ייעודי מחו"ל, למרות הצורך בלא מעט התאמות.
- התאמת סט קפיצים בהזמנה אישית ממקום שמתעסק במיוחד עם זה (הוצעה לי כבר מערכת קפיצים, במקום מוכר באיזורי, אבל העלות מגיעה לעלות של סט חדש ייעודי מחו"ל ואף מעט יותר).
האופציה שיכולה להיות רלוונטיות:
עירגול הקפיצים - דבר שיפגע במהלך המתלה בצורה רצינית (וגם ביכולת השיכוך שלהם לא?).
אופציה אחרת שחשבתי עליה, אבל אני קצת מוגבל בידע טכני, היא התאמת קפיצים מעט ארוכים יותר, ועירגולם. אבל מחשבה אחרת שעלתה בראשי היא שאני כנראה אצטרך לחזור לשאקלים ארוכים על מנת שיהיה מקום לקפיץ לנוע. (אלא אם כן העירגול יהיה ממש רציני-רכב מאוד גבוה)
האם האופציה האחרונה שלי ישימה ללא חזרה לשאקלים מאורכים?
אילו בעיות אני צריך לקחת בחשבון לפני כניסה לפרוייקט כזה?
אילו אופציות נוספות יש לי?
תודה לעונים...