התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מנוע מדמים לאחר ניקוי קרבורטור



הרקולס
01-05-07, 16:41
שלום לכולם, מדובר בסמוראי 92.
לאחר שהמנוע הדמים מייד בסרק, ניקינו חבר ואני את הקרבורטור לפי הכתבה של עידן.
לאחר הניקוי המנוע עבד יציב, גם בטורים נמוכים.

לאחר 3 ימים חזרה הבעייה והמנוע שוב מדמים בסרק.
לאחר התייעצות עם צביקה החלטתי לפתוח אותו בשנית ולנקות שוב (מתוך הנחה שלאחר הניקוי חדר שוב לכלוך לקרבורטור).

א. אני הולך להחליף, לפני הניקוי הנוסף, את מסנני הדלק ואת צינורות הדלק הגמישים. אבל האם יש משהו נוסף שעלול להיות המקור ללכלוך החודר לקרבורטור? (משהו בקרבורטור עצמו אולי?).

ב. עוד בניקוי הקודם לפני כשנתיים עם עידן הבחנו כי חסרה הגולה התחתונה (השלישית בכתבה), מישהו יודע מה תפקידה וחשיבותה? (האוטו נסע יפה גם בלעדייה).

ג. התא של הטורים הגבוהים בקרבורטור לא נכנס לפעולה.

ד.מצורפת תמונה של חלק בקרבורטור שיצא ממנו המון לכלוך בניקוי, מישהו יודע את תפקידו?

תודה מראש

עמית

צביקה קרבורטור
01-05-07, 17:52
שלום לכולם, מדובר בסמוראי 92.
לאחר שהמנוע הדמים מייד בסרק, ניקינו חבר ואני את הקרבורטור לפי הכתבה של עידן.
לאחר הניקוי המנוע עבד יציב, גם בטורים נמוכים.

לאחר 3 ימים חזרה הבעייה והמנוע שוב מדמים בסרק.
לאחר התייעצות עם צביקה החלטתי לפתוח אותו בשנית ולנקות שוב (מתוך הנחה שלאחר הניקוי חדר שוב לכלוך לקרבורטור).

א. אני הולך להחליף, לפני הניקוי הנוסף, את מסנני הדלק ואת צינורות הדלק הגמישים. אבל האם יש משהו נוסף שעלול להיות המקור ללכלוך החודר לקרבורטור? (משהו בקרבורטור עצמו אולי?).

ב. עוד בניקוי הקודם לפני כשנתיים עם עידן הבחנו כי חסרה הגולה התחתונה (השלישית בכתבה), מישהו יודע מה תפקידה וחשיבותה? (האוטו נסע יפה גם בלעדייה).

ג. התא של הטורים הגבוהים בקרבורטור לא נכנס לפעולה.

ד.מצורפת תמונה של חלק בקרבורטור שיצא ממנו המון לכלוך בניקוי, מישהו יודע את תפקידו?

תודה מראש

עמית
עמית שלום רב!

א- כפי שאמרתי לך בשיחה הטלפונית שערכנו בינינו, יש לבצע ניקוי יסודי נוסף, ובמידה והרכב ימשיך לדומם, לא מן הנמנע,שיש לגשת למכון קרבורטורים מומלץ ובעל שם בתחומו, על מנת שיטפל ויפתור את הבעייה.
ב-לכל גולה יש תפקיד מסויים, אך הגולה היא לא בעייתך כרגע.
ג- ציר שנהי משני שלא נפתח מאמץ את הרכב, וגורם לעלייה בתצרוכת הדלק.
ד- החלק בתמונה הוא וואקום צוק , המכיל בתוכן שני דיאפרגמות, ואין להם קל נגיעה ושום קשר ללכלוך בקרבורטור, דלק לא מגיע לשם, המכלול חצוני בכלל.
איכות הדלק בארץ, היא הגורם מספר אחת, לדימום של רכב בסרק, לקרטועים, ולתאוצה לקוייה.
נא עדכן לאחר הנקוי, על הממצאים שהתגלו, ועל תפקוד המנוע בעבודת סרק.
בברכה
צביקה

jackey1
01-05-07, 19:44
להלן שרשור בנושא
http://www.jeepolog.com/forums/showthread.php?p=91220#post91220

הרקולס
02-05-07, 12:20
אהלן, צביקה אני מתכוון לפתוח אותו שוב ביום שישי הקרוב ואעדכן אותך לגבי התוצאות.
עברתי על כל השירשורים שמצאתי עוד לפני העלאת המודעה ולא מצאתי תשובות ל:מה יכולות להיות הסיבות לכך שהציר המשני לא נפתח בטורים גבוהים.

תודה

עמית

AvigdorAharon
02-05-07, 20:46
סתם מחשבה: אולי הדימום הוא בכלל בעיית חשמל???אביגדור

jackey1
02-05-07, 22:35
במידה וכוונתך במילים "הציר המשני" לקרבורטור הכפול ייתכן והווקום שעל הדיסטרבוטור לא עובד
במידה וזו כוונתך תגיד ונמשיך

jackey1
02-05-07, 22:40
בשרשור ששלחתי לך קיימת התייחסות לתופעה
ציינת שהתופעה חזרה לאחר שלושה ימים
לכן בהנחה שהיית באבק וצינור הגומי המקשר בין הפילטר אויר לקרבורטור קרוע ,האבק נכנס ישירות לקרבורטור.

צביקה קרבורטור
02-05-07, 23:25
במידה וכוונתך במילים "הציר המשני" לקרבורטור הכפול ייתכן והווקום שעל הדיסטרבוטור לא עובד
במידה וזו כוונתך תגיד ונמשיך
גקי שלום רב!
אין קשר בין תקינות וואקום מפלג, להפעלת ציר משני.
יש קשר בין תקינות ,תא וואקום להפעלת ציר משני להפעלת ציר משני.
בברכה
צביקה

-->