PDA

צפייה בגרסה מלאה : גיר מרעיש



vardi
02-05-07, 13:50
אהלן חבר'ה..
כשאני בזמן נסיעה הכל כרגיל כשאני מאט ועוצר, מכניס לראשון יש מין חרחור נוראי כזה מרעיש נורא
וגם כשאני לוחץ קלאץ' ונותן גז.
מה זה יכול להיות?

* יש לציין שלפני חודש שמתי קלאץ' חדש לגמרי.

אברמלה
02-05-07, 14:56
מייסב לחץ

vardi
02-05-07, 17:07
אברמלה, אתה יכול לפרט קצת?
או שפשוט צריך להחליף את המיסב??!

T-REX
02-05-07, 21:35
הסימן שיש רעש מהמיסב לחץ הוא שכשלוחצים על הקלאצ' הוא מפסיק
בדקת שמן בגיר?
חרטת גלגל תנופה?
החלפת גם את השמש?
בוקסת מירכוז של ההילוך ישיר?
בקיצור תן עוד פרטים
רוני

אברמלה
03-05-07, 07:40
[QUOTE=vardi]אברמלה, אתה יכול לפרט קצת?
או שפשוט צריך להחליף את המיסב??![/QUOTE להחליף

אלון_ק
03-05-07, 13:16
הסימן שיש רעש מהמיסב לחץ הוא שכשלוחצים על הקלאצ' הוא מפסיק
הפוך, גוטה. אם כשלוחצים על הקלאץ' יש רעש זה בדיוק מיסב הלחץ.

six 4 life
03-05-07, 14:10
עקב הלחץ שאתה מפעיל על מיסב הלחץ בעת לחיצת הקלאץ', החופש במיסב לא תקין מתבטל תחת העומס

כאשר הקלאץ' לא לחוץ, והרכב בניוטרל למשל (מיסב מסתובב, אין לחץ עליו) אתה תשמע אותו מחרחר.

אז לא, לא הפוך גוטה.

כדי שיקרה מה שאתה מתאר- המיסב צריך להיות גמור ברמת פשע.

חנן-ג'יפולוג
03-05-07, 14:12
כאשר המצמד לא לחוץ, בהנחה שהוא מכוון נכון, מיסב הלחץ לא מסתובב בכלל. כשהוא לא מסתובב הוא גם לא מרעיש.

אלון_ק
03-05-07, 14:25
מה שאתה שומע מחרחר עם מצמד עזוב זה מיסבים על ציר הכניסה הראשי, גוטה. הם מסתובבים גם בניוטראל, הציר פשוט איננו מחבר שום הילוך אליו כי הזזת את גג"שי ההילוכים מגג"ש ההינע.

six 4 life
03-05-07, 14:54
כאשר המצמד לא לחוץ, בהנחה שהוא מכוון נכון, מיסב הלחץ לא מסתובב בכלל. כשהוא לא מסתובב הוא גם לא מרעיש.

אני בטוח שאני לא צריך להסביר את זה, אבל לצורך הבנת הנקודה-
הילוך ישיר נכנס לגלגל התנופה, ולדיסק הקלאץ'.
הילוך ישיר- תמיד מסתובב כאשר המנוע עובד.
מיסב לחץ- רץ על ההילוך הישיר.
גם שהוא במנוחה ואין עליו לחץ, הליבה שלו (הטבעת הפנימית) מסתובבת כי היא פשוט "נחה" על ההילוך הישיר. עם כמה שהקלאץ' יהיה מכוון... המיסב מסתובב בכל אופן.

בניוטרל- בלי עומס לחיצה עליו.

חנן-ג'יפולוג
03-05-07, 14:58
אתה לא צריך להסביר את זה, כי אתה כותב דברים לא נכונים.

מיסב הלחץ לא רץ על ההילוך הישיר. סביב ההילוך הישיר יש שרוול סטטי שמחובר לגיר ועליו יושב מיסב הלחץ.

six 4 life
03-05-07, 15:17
וואלה צודק http://img91.imageshack.us/img91/6322/thumbsuprubn1.th.jpg

משום מה נעלם לי השרוול הזה :lol:

vardi
03-05-07, 20:39
הבנתי....
אז מה שאני צריך לעשות זה להחליף את המיסב לחץ

ודרך אגב, אכן, יש נזילה מהגיר.

T-REX
04-05-07, 09:41
אוקיי,אני לא חושב לפי מה שאתה אומר שזה מיסב לחץ למרות שקשה לדעת ככה וצריך לראות ולשמוע
אני הייתי הולך מהקל אל הכבד כלומר בודק שמן,תושבות,ידית,פחית וכן הלאה
לרעש יש תכונה מתעתעת ושווה לבדוק גם טרנספר ואו עוד מכלולים
זה מבאס להוריד גשר טרנספר גיר גלגל תנופה האוזינג להחליף ולגלות שזה לא נפתר
רוני

vardi
07-05-07, 19:10
טוב אז ככה, הייתי אצל המוסכניק והוא אמר לי שזה מהגיר, וישר אמר - אני אבדוק לך מה יותר זול, לשפץ את הגיר או להשיג מפירוקים.

אז ככה, הרעש המוזר הזה קורה ברגע שאני לוחץ על הקלאץ' ונותן גז.
כשאני עוזב קלאץ' ונותן גז (בניוטרל) אין את הרעש.
ושוב, יש נזילת שמן מהגיר.

האם באמת המוסכניק צודק? וצריך להחליף גיר?!

חנן-ג'יפולוג
07-05-07, 21:48
המוסכניק שלך מקשקש. בהנחה שהמצמד תקין ומכוון נכון, כשהרכב עומד ואתה לוחץ על דוושת המצמד הגיר לא מסתובב ולכן גם לא יכול להשמיע רעשים.

vardi
07-05-07, 23:34
המוסכניק שלך מקשקש. בהנחה שהמצמד תקין ומכוון נכון, כשהרכב עומד ואתה לוחץ על דוושת המצמד הגיר לא מסתובב ולכן גם לא יכול להשמיע רעשים.

וכשאני לוחץ על קלאץ' ונותן גז, למה זה מרעיש?! מה מרעיש שם???

חנן-ג'יפולוג
08-05-07, 00:05
יכול להיות מיסב לחץ, יכול להיות מיסב פיילוט, אולי משהו אחר במצמד. תפתח, תראה.

הכוכב הכחול
08-05-07, 20:50
מרוב כל התגובות יצאתי מבולבל. :roll:
אצלי יש גם אותה " הבעיה " ( סמוראי ).

כאשר הרכב נמצא בהילוך סרק יש רעש מהגיר, כאשר אני לוחץ על המצמד הרעש "נעלם".
יש לציין שיש גם בעיה בסינכרון של הגיר בהילוך שני
ז"א כאשר מעביר מראשון לשני, ומשלישי לשני הגיר חורק .

מה לעתכם??
מה לבדוק?
מה לעשות?
אפשר לחיות עם זה ? ( זה מה שקורה כרגע )
מהו הנזק לטווח ארוך?

תודה מראש
דניאל.

** כמובן שאם ההודעה אמורה להיות בפורום סוזוקי
אז אתם יודעים איך להעביר אותה טוב יותר ממני.
תודה.

חנן-ג'יפולוג
09-05-07, 01:40
אצלך יש בעייה הפוכה שכנראה נובעת ממיסבים בגיר. אם אתה עובד בעצמך על הרכב, אז אני מציע לך לפתוח את הגיר ולהחליף את מה שדורש החלפה. אם אתה מתכוון למסור את העבודה למוסך, אז ממילא אתה כנראה לא תצא בנזק פחות מאשר החלפת גיר מפירוק ואז אולי שווה לך לחכות עד שהגיר ימות. אולי הרכב ימות קודם, יגנב קודם, או שיימכר קודם, ואז תרוויח את עלות התיקון.

-->