PDA

צפייה בגרסה מלאה : TJ מול דיפנדר



ארז
03-05-07, 22:59
היה לנו ויכוח קל היום בסדנה, יש אצלנו 2 רכבים, 2 הרכבים עברו שיפור מסיבי, מאוד מסיבי ומקיף.
מה אתם הייתם מעדיפים?

כמה נתונים לעזור בהחלטה....
הרנגלר עם צמיגי 33" , 4.5" הגבהה, ממוגן לגמרי עם מערכת מתלים מיוחדת תוצרת הסדנה ומעל הכל מנוע משופר וחזקקקקקקק.
הדיפנדר עם צמיגי 35" ,4" הגבהה, ממוגן לגמרי עם מערכת מתלים מיוחד תוצרת הסדנה לדיפנדר מנוע חלש אבל בגלל גאומטרית מתלים שונה גם ניתן לנסוע איתו ממש מהר בשטח, ל2 הרכבים יש בולמי FOX עם מיכלים חיצוניים.
הדיפנדר כמובן ספרטני לגמרי, פתוח עם כלוב מלא, הרנגלר מפנק(יחסית) מבפנים, אבל צפוף נורא עם תא מטען שאולי יספיק לשים שקית במבה ומברשת שניים....

http://img517.imageshack.us/img517/4479/img8207largeld0.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/8093/img8208largerg4.jpg

http://img230.imageshack.us/img230/3985/img8209largeaa8.jpg

חנן-ג'יפולוג
03-05-07, 23:19
מעדיפים לאיזה שימוש?

סיבוב חד פעמי? פתיחות? נצחון במירוץ? מירוץ עבירות? מירוץ מהירות? טיולים ארוכים עם המשפחה? מה גודל המשפחה? כמה היא מפונקת? על חשבון מי התחזוקה? והדלק? בלי כל הנתונים האלה, הויכוח שלכם אפקטיבי כמו נביחות הדדיות.

נמרוד
03-05-07, 23:36
חנן מה אתה נובח הויכוח עוד לא התחיל...:-D דווקא במקרה הזה השאלות שלך לא רלוונטיות, כי הרכבים זהים בתצורה וביעוד שלהם - שניהם לא יכולים לשמש רכב יומיומי למשפחה, שניהם רכבי טיולים ועבירות בבירור.


מה אני מעדיף? לעשות סיבוב על שניהם ולהחליט במקום. כמובן שאני משוחד מראש לצד האמריקאי.

עמית דן
03-05-07, 23:40
חד משמעית את הדיפנדר !

ולו רק מהסיבה שהוא פתוח !!!

אם אני לוקח בחשבון את שני הרכבים כמו שהם כרגע... הדיפנדר יותר מושך מכיוון שאפשר לטייל איתו פתוח לחלוטין, לא להיות סגור כמו אקווריום ולא להתבאס מהאבק.

חנן-ג'יפולוג
03-05-07, 23:42
בוודאי שרלוונטי. הרנגלר יכול לשמש בכיף לנסיעה יומיומית לעבודה. חשבון הדלק של הדיפנדר יהיה שליש מזה של הרנגלר. יחס עלויות התיקונים יהיה הפוך. עם הדיפנדר אתה יכול לקחת את המשפחה לטיולים, ברנגלר לא.



בלי שיקולים? פאן נטו? הרנגלר לוקח, ביג טיים.

נמרוד
03-05-07, 23:42
לTJ יש גג פיבר ודלתות מתפרקות. שני אנשים, שעה עבודה בתחילת הקיץ, יש לך ג'יפ פתוח. אין יותר טוב מזה.

נמרוד
03-05-07, 23:42
שמת לב חנן שזה דפנדר 90?

חנן-ג'יפולוג
03-05-07, 23:44
לא :oops:

Bulldog
03-05-07, 23:48
ה3 תמונות מאותה זוית אמורות לעזור לי להחליט?

GodsFather
03-05-07, 23:50
זה לא אותה זוית, זה ליד :lol:

והדיפנדר... כי הוא פשוט יותר ולא כואב לשרוט אותו... ומן הסתם עם כלי כזה אתה תרצה לקחת אותו לקיצוניות

כמובן שאם היינו בארה"ב אז את האמריקאי , אבל בארצנו הקטנטונת , הדיפנדר הרבה יותר רלוונטי להשמדה

גיא
04-05-07, 00:03
ברור שאת הג'יפ

הדיפנדר ישמיד את עצמו גם בלי התעללות ....


אבל אני אוהב את הבריטי יותר :evil:

יריב קלר ברוך
04-05-07, 00:22
רנגלר בגדול

עמרי2
04-05-07, 02:34
רנגלר!!!

בלי לחשוב פעמיים...

נסעתי בסופה (מנוע סטנדרטי)...
נסעתי בדיפנדר...

הסופה הרבה הרבה יותר מהנה-ולא רק בגלל המנוע...ועם המנוע של הרנגלר משופר-אז בכלל נחמד...

בהיבט הפרקטי- משפחה בדיפנדר קצר ופתוח?! לא נראה לי...
איכסון? הייתי מתפשר בשביל לקחת את הרנגלר...

וטיפולים ואמינות-בלי ספק רנגלר...

עמרי

barak4*4
04-05-07, 04:20
כמו שנמרוד ציין, הסקר שואל על ה-110 ואתם מציגים דיפנדר 90.

בכלל ההשוואה היא קצת כמו תפוחים ותפוזים. אם הרנגלר היה גם על 35' אז ללא ספק הייתי בוחר בו, לעומת זאת, אם לדיפנדר היה מנוע V8 350 (לא V8 מסכן של ל"ר) אזי שהייתי בוחר בדיפנדר.

הייתה לי סופה והיה לי 110. :| אני בנמנעים.

*(בסכומי הכסף שהושקעו ברכבים האלו, אז אני בוחר בלנדקרוזר VX או בניסאן ספארי/פטרול).

נ.ר
04-05-07, 06:11
רנגלר כי הוא תולדה של הראשון לציון(הגיפ הראשון)

Bulldog
04-05-07, 06:38
אפשר לקחת חלקים מפה ומשם ולבנות משהו אחר?

OFF-RoaD
04-05-07, 07:04
לא עומר, זה בלתי אפשרי. אל תשכח שהרכבים צריכים לענוד מספר צהוב בסופו של דבר........

ואני? הייתי לוקח את הרנגלר. Cause it's a Jeep thing, you wouldn't understand.

barak4*4
04-05-07, 07:42
רנגלר כי הוא תולדה של הראשון לציון(הגיפ הראשון)
גם הלנדרובר הוא תולדה של ה-JEEP.

grand
04-05-07, 08:05
מה השאלה כאן בכלל.
זה כמו לשאול את הציבור איזו קבוצת כדורגל עדיפה - מכבי חיפה או מכבי ת"א ( לא מבין בכדורגל.. זה מה שיצא).
חובבי המותג ל"ר כמובן שיבחרו בדיפנדר, חובבי JEEP ברנגלר.
ישנם אנשים שההילה מסביב לדיפנדר הפתוח שדוהר בערבות קניה עם נהג אנגלוסקסי בשורטס , כובע בוקרים ורובה צייד עושה להם את זה.
וישנם כאלה הרואים בדימיונם ברנגלר הפתוח 2 בלונדיניות עומדות מאחור על הקשת :-D
מבלי לייחס העדפות מיניות משונות לציבור הרחב שכאן.
לי אישית מדבר הרנגלר יותר, למעשה אני לא מוצא נקודה אחת שבה הדיפנדר הקצר עולה על הרנגלר.
גם הרנגלר יכול להיות פתוח.
אין יתרון עבירות לדיפנדר, לרנגלר אולי כן בשטחים מסוימים בגלל המנוע.

בסופו של יום, עם הרנגלר אפשר לחיות ביום יום כרכב רגיל, ובשטח להנות ברמה הגבוהה ביותר, לכן נוק-אאוט.

יוני5
04-05-07, 08:37
לא יודע.

אבל איזה כיף שיש בחירה!
(הרנגלר גם צעיר בעשור מהדיפנדר, לא? באחוזים זה יוצא הרבה)

יוני5

ארז
04-05-07, 09:01
כמה הערות, לא יודע אך החלטתם ששאלתי על 110, הראתי 90 ושאלתי על 90.....
אמינות, תאמינו לי שהדיפנדר בתמונה לא מתקלקל, כל רכיב ברכב הזה חוזק ושופר,כנ"ל כמובן הרנגלר.
ממה שאנחנו רואים בימים האחרונים אני יכול להגיד כך, נוחות נסיעה: הדיפנדר רכב נוח יותר בהרבה, אבל הישיבה בתוכו הורסת הכל, ברנגלר תנוחת ישיבה נורמאלית אבל הרכב עצמו פחות נוח.
יופי/סקס אפיל הרנגלר מדהים לאחר השיפורים הרכב קיבל פוזה מדהימה,הוא לוקח, אבל בנקודות, הדיפנדר גם מסובב לא מעט ראשים בכל מקום שהוא נמצא.
עבירות, 2 הרכבים נעולים קדימה+אחורה, הרנגלר עם 2 דנה 44 ויחס העברה של 1:4.1 בסרנים, הדיפנדר עם הסרנים המקוריים שלו כשהם מחוזקים(מקסי דרייב), זה יוצא חזק יותר מהדנה 44, גם הוא עם 1:4.1 בסרנים.
ממה שאנחנו רואים בסדנה(הרנגלר בתהליכי סיום הפרוייקט וכיוונים אחרונים למערכת המתלים)יש תיקו בנושא העבירות,ל2 הרכבים יש נתונים כמעט וזהים ,אם הייתי חייב לבחור הדיפנדר מעט עביר יותר (בגלל הצמיגים 35" מול 33"),מבחינת מהירויות, למרות המנוע האדיר(ואני מתכוון לאדיר) שיש בגיפ הדיפנדר הרבה יותר מהיר ממנו על שבילים.

http://img292.imageshack.us/img292/38/img8210largeab7.jpg

http://img292.imageshack.us/img292/399/img8211largeuk2.jpg

ב2 הרכבים הושקעו סכומים דומים, 2 הרכבים נבנו עבור אותה המטרה ובהחלט מבצעים אותה טוב יותר מכל רכב אחר שאני מכיר....

ד ו ר ו ן
04-05-07, 09:18
אם היית משווה 110 לLJ זה כבר היה מעורר את הדמיון,
שני הרכבים נראים חיצונית ועל הנייר מצויין אבל לא כרכב טיולים\רב תכליתי של פאן+שימושי אלא כמו שתארו רכב פאן טהור, פשוט לא פרקטי ליותר משני אנשים ופק"ל קפה-לפחות הTJ.

עם מעט מאד כ"מ שהרכב שלי עושה היום גם עניין הבנזין פחות משמעותי אם הוא באמת מתקזז בעלויות השנתיות הכלליות.

Gilad
04-05-07, 09:33
בתור בעלים של 90 דומה (קצת פחות משופר ועם צהוב יותר יפה :) ) אני יכול להעיד שהוא מכיל שני אנשים + ציוד של 6 אנשים לטיול של שלושה ימים או לחילופין ארבעה אנשים (עם זוג כסאות אחוריים נורמליים) וציוד לטיול של יום אחד.

מבחינת נוחות נסיעה בשטח - חבל על הזמן, ואני עם צמיגי 32 ובולמים בלי מיכל חיצוני.

נוחות ישיבה - מהתמונות נראה שלא הוחלף כסא הנהג בדיפנדר (ארז תקן אותי אם אני טועה). אצלי יש זוג כסאות של אימפרזה, נסיעה חיפה-ים המלח בלי שום בעיות או אי נוחות.

הדיפנדר בהחלט עונה לקטגוריה של עגלה - 50 בקושי בעליות לי-ם (עם טרקטורון מאחור) או בעליה לחיפה (בלי כלום) למשל.
חוץ מזה, עד היום למעט מספר בעיות ראשוניות שהיו חלק מישור קו כלשהו, לא היו לי תקלות משביתות. אמנם הרכב לא משמש לעבירות אקסטרים יותר מדי, אבל הוא הרכב יומיומי שלי ונסע כ-10K ק"מ בשנה האחרונה.


מרנגלרים שראיתי אצל חברים (לא משופרים ברמה הזו, אבל אני לא מתיחס לעבירות) מדובר ברכב מאד קטן (ארז אולי דיבר על שקית במבה קטנה :) ) עם ספסל אחורי דל שצמוד כמעט לדלת. לא יודע על בעלי רנגלר אחרים, אבל אלה שאני מכיר שומרים בקנאות על הרכב וחס וחלילה שישרט - אני מחפש אוטו שכשאני נכנס לשטח לא מעניין אותי כלום (בלי צבע מטאלי ובלי פלסטיקים).



הבחירה שלי היתה דיפנדר כמו שאפשר להבין, למרות שפזלתי גם לכיוון הרנגלר.


גלעד

RONI
04-05-07, 09:46
אני תמיד בעד ירוק ,זה עוד מההיסטוריה!
אין מה להשוות ב-LOOK.
ונניח כן,שהרנגלר ''נחות'' מעט בנסיעת שבילים מהירה.
יש כאן כלי לעבירות וגם ליומיום,הצהוב לא עושה לי את זה!שיהיה עם 37''.
דרך אגב בגדול כמה עלות השיפורים+-?
הירוק הוא הנכון!

lizard
04-05-07, 09:57
אם השאלה היא את מי הייתי לוקח למי... הביתה. אז אני הייתי לוקח את הדיפנדר. אותי הוא יותר מרשים ולו רק בגלל הספרטניות שלו והצמיגים הגדולים.

אגב, לא תכננתם לשים 35 על הרנגלר גם?

k2000
04-05-07, 12:00
"עם כל הצער שבדבר..."
למרות שכל ההיגיון אומר דיפדנר.
בסוף כולם מסמנים רנגלר.
יש לו משהו לממזר הזה.
(ואני ? אני בכלל רוצה טנדר גדול שרק בגלל מגבלות תקציב אני שם לו צמיגים קטנים 37)


חגי

סער
04-05-07, 13:40
מה כבר אפשר לצפות מסקר כזה באתר שכבר השם שלו משוחד.....אני - בלי שום ספק הולך על ה90. (קצת כבוד למסורת....;-) )
כל הצפונבונים והשנקינאים - שיסעו בג'יפ הנוצץ לבית-קפה בשישי בצהריים עם בלונדיניות או בלי בלונדיניות... ותזהרו משריטות לצבע כשאתם חונים על המדרכה...

"Rule Britania"

גיא
04-05-07, 14:17
אני קורא להנהלה לא לעשות סקר סמוי

שכל מי שמצביע - שכולם יוכלו לראות מה הוא הצביע !

( אני שמתי פתק צהוב )

zsahi
04-05-07, 15:07
אני עם הרנגלר.

































אבל רק כי לי יש יותר טוב

זאביק
04-05-07, 16:03
נעמה הצביעה במקומי, ובחרה את הרנגלר ...

יוני5
04-05-07, 17:17
שאלה מעניינת לארז:

עלויות?

מחיר בסיס לשני רכבים כאלה? נניח דיפנדר 96 ורנגלר??

סדר גודל של מחיר ע"מ להביא את הרכבים למצב דומה:

צמיגים, יחסי העברה, מתלים, נעילות וכו'

יוני5

ארז
04-05-07, 19:50
על הגיפ אכן רצינו להתקין 35" והוא נבנה לזה, אבל אז התעוררנו בישראל וגילנו שלאף אחד אין את המידה הזו במלאי....
הסט הבא יהיה 35".
מבחינת עלויות, עלויות הקניה של רנגלר שנת 2001 מול דיפנדר 97 כמובן לא ממש מראות משהו, בערך פי 2 ,דיפנדר 2001 יהיה עדיין זול בהרבה(בערך 110K או 120K מול 160K של הרנגלר).

גם בעלויות השיפורים יש הפרש גדול, עלות בניית רנגלר ברמה הזו יקרה הרבה יותר מעלות בניית דיפנדר ברמה הזו.
אולי אם היינו בUS זה היה שונה,אבל לצערנו אנחנו לא שם....

R-IK
06-05-07, 20:33
אם הל"ר היה במסגרת ליסינג דרך העבודה :smile: , הייתי הולך עליו. עבור כל אפשרות אחרת, אין לי שום צל של ספק שהבחירה היא הרנגלר.
כרגע על תקן נמנע :|

חגי
06-05-07, 21:04
איזו שאלה זו מה עדיף , התשובה ברורה לא ? היכן שיש מנוע .

ואם הוא משופר אז בכלל טוב.

fuksi
07-05-07, 16:41
באותו המחיר ובהנחה שאני לא "מפחד" על הרכב....אני בעד הרנגלר

landrover
08-05-07, 22:57
אני הולך על הדיפנדר ...ולא אכפת לי איזה צבע הוא היה

מה לעשות , אני ספרטני באופי , זה מה שעושה לי את זה ....

למשל לסוע ולא לפחד שישרט הצבע, או יפול איזה פלסטיק ...

דרך אגב , המיתוסים לגבי האמינות של דיפנדר ששומעים כאן , לא ממש נכונים , לפחות לפי הניסיון שלי:

אני נוסע עם הדיפנדר שלי יום יום (מודל 94 ,כאשר יד ראשונה הייתה קיבוץ!),אנחנו מטיילים כמעט כל סופ"ש , ולפעמים גם טיולים של שבוע נטו בשטח, 40K בשנה ,כבר שלוש שנים , עדיין לא הייתה אפילו פעם אחת , שהרכב שלי הושבת , נכון , היו תקלות , כמו לכל רכב בשנתון כזה , אבל את הכל אפשר היה לתקן עם הארגז כלים ולהמשיך בטיול, במקרה הגרוע , יצא לי גם פעם אחת להגיע בנסיעה למוסך.

אמנם שברתי שתי ציריות - אחורית וקידמית אבל רק בגלל טעויות טיפשיות שלי , בחיזוק ברגים (יותר נכון חוסר חיזוק ברגים)!!!

אמיר.

KOOKE
12-05-07, 12:08
הלב אומר דיפנדר אבל רוחב התחת שלי אומר רנגלר (מבחינת מרווח ישיבה ולא נוחות נסיעה), אני לא מוכן לנסוע כשכל החלק השמאלי של הגוף שלי (ויש הרבה גוף..) מחוץ לדיפנדר.

אכן התלבטות קשה.

שלמה

דרור הראל
12-05-07, 16:23
הלב אומר דיפנדר אבל רוחב התחת שלי אומר רנגלר (מבחינת מרווח ישיבה ולא נוחות נסיעה), אני לא מוכן לנסוע כשכל החלק השמאלי של הגוף שלי (ויש הרבה גוף..) מחוץ לדיפנדר.

אכן התלבטות קשה.

שלמה

אני עד היום לא הבנתי,מה הבעייה עם תנוחת הישיבה בדיפנדר,אני נוהג כבר מעל שנה ב110 כ 40.000 ק"מ,מכיריי יכולים להעיד שאומנם תימני אני אבל רחב כמו מקרר אמנה (לצורך השוואה-אורן דוכן כפול שלוש ברוחב),סובל מבעיות גב קשות (פריצות ב 4 דיסקים).,הכיסאות ברכב הם הכיסאות המקוריים.אף פעם לא הרגשתי לא נוח בנהיגה להפך נהנתי מכל רגע,תנוחת הנהיגה בישיבה כמעט זקופה היא מצויינת ורק בטרנספורטר שהיה לי בצבא נהנתי יותר.

כמו שהבנתם אני ללא ספק הייתי בוחר דיפנדר,הקובייה הספרטנית עושה לי את זה,ברנגלר לא הייתי נוגע אפילו עם מקל,רכב של כוסיות אמריקאיות עם בגדי ים אדומים והמון פלסטיקה (אני מעדיף אנגליות שיכורות).

דרור הראל

חנן-ג'יפולוג
12-05-07, 18:52
וזה מאחד שהיה מת לצאת לטיולי משפחות בT62 .

דרור, כמו חרש, שוטה וקטן, אתה פסול לעדות אחרי שהודית בסטייה הזו. :twisted:

נימי
15-05-07, 09:53
קצת בעיתי,
אם לא אתחשב באמינות, נזילות, רוחב תחת של הנהג, תנוחת ישיבה וכול מיני דברים כאלו שאין לי מושג בהם, נשארת הדילמה של:
* מנוע - מנוע חזק מול מנוע לא חזק\חלש, ואין ספק שמנוע חזק זה טוב וכיף.
* ספרטני- הבעיה מחריפה שהדיפנדר הוא רכב ספרטני, כלומר ברזל, ואין ספק שזה המון נקודות לזכותו, הרנגלר ניראה (לא מניסיון) קצת יותר עדין
* משפחה - , הרנגלר הוא משפחה ומשפחה זה דבר חשוב :-D

אולי אחרי סיבוב בשני הכלים האלו תהיה לי תשובה נחרצת :lol:

אין לי דעה נחרצת לכאן או לכאן ולכן לא הצבעתי.

רימון מצפון
19-05-07, 23:58
תארוז לי את שניהם בבקשה .ואם אפשר לבחור רק אחד אז תן לי בנתיים את הרנגלר ופתק החלפה. :shock:

shay1
20-05-07, 13:36
אני בוחר ברנגלר בלי שום היסוס
ולפחות חלק ממי שבחר דיפנדר ישנה את דעתו לאחר סיבוב קצר על הרנגלר

yogibear
20-05-07, 21:13
אני בוחר בדיפנדר. ממילא כשאני בג'יפ אני משנה פאזה. יש סוויץ' קטן בראש ועל רגל ימין שניהם מאיטים הכל. הכל הופך נינוח ורגוע.לעולם לא ממהר, נהנה מעצם הנהיגה הנינוחה.

למרות שלא נהגתי בדיפנדר אני יודע שצהוב ופתוח פשוט עושה לי את זה .
מממ. גם בני בן ה 7 הצביע לצהוב ...זו הצבעה כפולה ;-) ?

אריק זמר
28-05-07, 22:08
ברור שרנגלר !!!

בלי להסס לשניה...

ofiredri
26-06-07, 10:02
דיפנדר, כי רנגלר כבר יש .

לגבי בעיית האיחסון ברנגלר, זו אכן בעיה אך עם פתרונות קיימים . אז פעם אחת ולתמיד + הוכחות :

1) הכיסא האחורי נישלף בקלות ומאפשר איחסון ציוד שלי אישית הספיק ל-9 ימים מסע במדבריות מקסיקו . אפשרות לסל אחורי בנוסף .

2) משפחות יכולות להתקין גגון שמאפשר נסיעה אפילו עם גג מופשל .

3) עגלה ניגררת, לא בטוח שחוקי בארצנו. בטוח לעומת זאת שהנושא פתיר בדרך זו או אחרת .

אז בבקשה - תחשבו "אפשרי" ויצירתי . תמונות מצורפות בהתאמה .

אופיר

דרור ברלי
26-06-07, 11:27
אופיר, "אפשרי" ו"יצירתי" הם מושגים שתקפים אצלכם, בארץ האפשרויות בלתי מוגבלות.
כאן, בארץ המגבלות הבלתי אפשריות, הכל פחות או יותר אסור.

עגלות נגררות הן נושא מאוד מעורפל כאן. כעיקרון זה מותר, אבל למי וכמה בדיוק? לך תדע. מי שניסח את התקנות עשה כל מאמץ שהן יהיו בלתי מובנות לחלוטין. אפילו השוטרים לא יודעים איך להתייחס לזה, ואנחנו נתונים לחסדיהם. בישראל, כשאתה נוסע ברנגלר/סיקס/סופה מפגשים עם שוטרים הם מלכתחילה נושא בעייתי וטעון, אז להוסיף לקוקטייל הנפיץ הזה גם עגלה נגררת?

מנשא/גגון מעל לגלגל הרזרבי? פעם, בימי ה-CJ5 הקצרצר, חשבתי שזה נורא סקסי. היום אני יודע שזה מגוחך ואפילו מסוכן.

אז אחרי שגמרנו להזיל ריר על הכלים המדליקים האלה, שבתכל'ס טובים רק לטיול בזוג וגם זה מאוד בקושי, אין לי ספק שרכב השטח הנכון הוא ארוך - רנגלר אנלימיטד או דיפנדר 110.

ofiredri
26-06-07, 11:48
ברלי, זה בדיוק ההיפך מהכוונה .
התשובה שלך מאופיינת ב- "בלתי אפשרי", "דופקים אותנו", "אצלכם יש ואצלינו אין" וכו' . לא מסכים . מה, לא נוסעים כאן רכבים נעולי 35" ?
מה הבעיה בגגון לרנגלר ? אני אישית לא הייתי בוחר באופציית העגלה מפאת הסירבול והסיכוי להתהפכותה .
אופציית הגגון היא העדיפה מכולן לטעמי .
UNLIMITED לאמהות :-)

דרור ברלי
26-06-07, 13:00
ברלי, זה בדיוק ההיפך מהכוונה .
התשובה שלך מאופיינת ב- "בלתי אפשרי", "דופקים אותנו", "אצלכם יש ואצלינו אין" וכו' . לא מסכים . מה, לא נוסעים כאן רכבים נעולי 35" ?

נוסעים אצלנו על 35 ואפילו על 37. חוקי זה לא. אם דופקים אותנו או לא, זה לא העניין - כל מדינה וחוקיה. אבל לנסוע בפחד יומיומי ולהיבהל בכל פעם שרואים ניידת זה ממש לא כיף, וזה עוד כשאתה על ג'יפ רגיל ביותר. תוסיף לו עגלה, ואתה כבר ממש במרכז הכוונת.

מה הבעיה בגגון לרנגלר ? אני אישית לא הייתי בוחר באופציית העגלה מפאת הסירבול והסיכוי להתהפכותה .
אופציית הגגון היא העדיפה מכולן לטעמי .

אין בעיה בגגון. אבל אתה מדבר על רכב קצר מאוד, גבוה מאוד (צמיג 35) ועוד מלביש עליו גגון?... ואחר כך מדבר על התהפכויות של עגלות?

אני הבעתי ספק במנשאים שכל כך פופולריים באמריקה, אלה שמולבשים מעל לגלגל הרזרבי. גם קטנים, גם ממקמים משקל במקום הכי לא נכון שאפשר - מאחור וגבוה. מאוד גבוה. אם אתה מעמיס שם דברים קלים כמו שק"שים ומזרנים אז ניחא, אבל כמעט בכל תמונה של ג'יפים בטיולים רואים צידניות גדולות והייליפט וצמד ג'ריקנים שמחוברים לזה... בעיני זה לא נראה טוב מבחינת חלוקת משקל, אבל מה אני מבין...


UNLIMITED לאמהות :-)
אם זה ככה אז אני רוצה אחד. בשביל אמא שלי כמובן (שלא נוהגת כבר 25 שנה)....

ofiredri
26-06-07, 13:47
משקלים, התהפכויות - לא נמציא את הגלגל, גגון כפתרון הוכח כפתרון ולא על ידי .
האמריקאי הממוצע זהיר מאוד כאשר הוא לא שיכור (-:)

מי שגורלו להתהפך, יתהפך עם ובלי גגון עם ציוד .

מוני אורבך
26-06-07, 13:47
אופיר אתה מתעלם מהבעיה בכול הכלים הקצרים הללו.
בסיס גלגלים קטן !!!
תוסיף על זה גגון עמוס לעיפה ומה תקבל... מתכון להתהפכות!

רוב הניסיון שקיבלתי היה על רכבים עם בסיס גלגלים גדול יחסית (סיקס, סופה, היליקס)
רוצה לדעת איפה הרגשתי הכי בטוח?! נכון בהיליקס !!!
ואיפה היה הכי מפחיד... נכון בדיפנדר קצר.
ולמה זה? הייליקס הוא הרכב הכי סלחני בעולם. אתה מתגלש איתו הצידה מטר ויותר וכלום לא קורה. עד שהוא נכנס לשיפוע צד לוקח יובלות. ויש לך מספיק זמן לעצר לתקן לשנות.
אבל, מה עם זוויות בטן ??? ההיליקס מוגבה כמו שצריך או סופה יש להם מספיק זוויות בטן. מעבר של תלוליות גבוהות כמעת ולא נדרש במציאות. אני מעדיף להרגיש בטוח כאשר אני עולה מדרגה גבוה מאשר לעבור תלולית שנעשתה עיי דחפור.
לא סתם כול רכבי העבירות יש להם בסיס גלגלים גדול הרבה יותר מ 100 אינץ

ofiredri
26-06-07, 14:14
לא מתעלם כלל - אתה וברלי צודקים לגבי הסיכוי הגבוה של רכבים קצרים להתהפך .
אני מציין 2 דברים פשוטים, תוך כדי נסיון לא ליסטות מהנושא המקורי של השרשור :

1) לבעיית האיחסון יש פתרונות .
2) גם ללא גגון, לרכב זה כמו לדיפנדר וקצרים אחרים יש נטייה להתהפך . גגון או לא, זה לא מה שיציל נהג לא מיומן מהתהפכות .

דרך אגב, מערכת מתלים כגון זרועות ארוכות, וגמישות, עשויות להפוך רכב זה להרבה פחות הפיך מסופה או סיקס או אחרים . אני חווה את היתרון פתרון בריכבי שלי . ותחשבו על זה .

דרור ברלי
26-06-07, 15:01
דרך אגב, מערכת מתלים כגון זרועות ארוכות, וגמישות, עשויות להפוך רכב זה להרבה פחות הפיך מסופה או סיקס או אחרים.

אולי, אבל עדיין לא סלחן ובטוח כמו אנלימיטד. אמא תמיד צודקת אופיר...

ofiredri
26-06-07, 18:22
לא זכור לי שהשרשור משווה לאנלימיטד . יאללה סטינו, ד"ש לאמא שצודקת אך לא נוהגת :)

grand
06-07-07, 00:00
אמאות, זקנות.... לא מעניין את קצה ה...
תארוז לי אחד כזה בבקשה.

http://www.shrockworks.com/Forum_Images/JK1.jpg

mik_l86
19-04-09, 18:20
נהגתי בדיפנדר 110 (מנוע בנזין V8) דיפנדר 90 TD5, סופה, וסופה 2,
ועדיין הרכב שאני האכי מתגעגע אליו זה המרכבה האנגלית.
אני מצביע דיפנדר.

גלדיאטור
19-04-09, 23:02
הרנגלר זה מהמשפחה ומשפחה כמו שאתם יודעים לא בוחרים
אבל בכל זאת בבית של השכן יש 35 וזה אכן דשא שהוא ירוק יותר

עם המבט לקרקע אני לוקח דיפנדר
במחשבה שניה אחרי שירות לא קצר של ישיבה לא מול ההגה
מרפקים אדומים מחבטות בצדדים
וסוויץ ממש מרגיז

בראש מורם אני לוקח רנגלר (שגם היה לי בסדיר)
עם פשטות והנאה גדולה
ומה לעשות למישהו תמיד יהיו אש*ים יותר גדולים

Subzero
20-04-09, 10:35
מה הבעיה עם גגון מעל הגלגל הרזרבי ?

http://www.rc-cars.co.il/temp/YJ/climb.jpg

אה ... וברור ש - TJ ;)

אומי5
20-04-09, 15:09
עם מעט נסיון עם דיפנדר, ובלי על רנגלר , אני קצת חסר מידע , אבל תכלס אם סיבוב על רכב היה מביא החלטות אז או שכולם היו בוחרים דיפנדר או שכולם היו בוחרים רנגלר , אז כנראה שבסוף הלב קובע , והלב ראה כמאל טרופי כילד בטלוויזיה, וראה סרטי טבע, ורוצה דיפנדר.

אני בוחר צהוב .
עם יד על החלון וכובע רחב שוליים , ציידנית מלאה כל טוב ומפה.

רוני תורג'מן
22-09-10, 19:30
בסופו של יום, עם הרנגלר אפשר לחיות ביום יום כרכב רגיל, ובשטח להנות ברמה הגבוהה ביותר, לכן נוק-אאוט.[/quote]

...לטעמי: כמו שאמרו קודמיי - רנגלר !!! ובגדול! בלי למצמץ פעמיים.

UDAEDRI
24-09-10, 12:28
דיפנדר

ספרטני וחלש אבל אני מאוהב בו :p:p

שחר-סופה
26-09-10, 22:58
כל טיול , שאליו נצא מאיזור המרכז לאזור הדרום/צפון , כרוך בנסיעת כביש ארוכה , של שעתיים לעיתים לדרום , שעה וחצי לצפון , עד שנראה שטח . ולכן הבחירה שלי - רנגלר . איתו גם אפשר לחיות ביום יום . הבדלים מבחינת עבירות , לדעתי יהיו זניחים .
לגבי פיתרונות איחסון , שהיו אצלי ברכב והוכחו כיעילים ונוחים : גגון(אמבטיה) הועמסו לתוכו רק חפצים קלים , זוג ג'ריקנים 10 ל' כ"א עם ברז ומעל לגלגל ספייר בניתי רשת זיווד לציוד חילוץ שיהייה "בשלף" ...
שחר.

GrafPotozky
10-06-13, 23:09
אני כבר בחרתי וקניתי.

-->