opl
12-05-07, 21:38
המנוע שלי (1.6 ליטר קרבורטור) מצלצל... הוא מצלצל עוד מאז שהפסיקו את ה-96 האמיתי בתחנות הדלק.
זה קורה בכל הילוך (למעט ראשון) ועובר עם לחיצה חצי בריאה על דוושת הדלק. ניסיתי לשחק עם בורג התערובת ללא הועיל.
ניסיתי לתדלק בדלק דראגון 95 אחרי שהמוסכניק נשבע שזה העלים צילצולים אצלו - ושוב ללא הועיל.
נאמר לי שיש לי הצתה מוקדמת, ושאני יכול לאחר את ההצתה על ידי שינוי מיקום הרוטור של המפלג (מקווה שזה שמו של החלק שאליו אני מתכוון). על החיבור בין המפלג למנוע יש חריץ שמסמן את המיקום הנכון, ועל ידי פתיחת שני ברגים אני יכול לכוון את המערכת.
השאלות:
- האם יש לסובב נגד השעון או עם השעון?
- האם ניסוי והטעייה מספיק לכיוון טוב?
- משום מה אמרו לי שלאחר שינוי שכזה הרכב יסחוב פחות , למה?
אלירן
זה קורה בכל הילוך (למעט ראשון) ועובר עם לחיצה חצי בריאה על דוושת הדלק. ניסיתי לשחק עם בורג התערובת ללא הועיל.
ניסיתי לתדלק בדלק דראגון 95 אחרי שהמוסכניק נשבע שזה העלים צילצולים אצלו - ושוב ללא הועיל.
נאמר לי שיש לי הצתה מוקדמת, ושאני יכול לאחר את ההצתה על ידי שינוי מיקום הרוטור של המפלג (מקווה שזה שמו של החלק שאליו אני מתכוון). על החיבור בין המפלג למנוע יש חריץ שמסמן את המיקום הנכון, ועל ידי פתיחת שני ברגים אני יכול לכוון את המערכת.
השאלות:
- האם יש לסובב נגד השעון או עם השעון?
- האם ניסוי והטעייה מספיק לכיוון טוב?
- משום מה אמרו לי שלאחר שינוי שכזה הרכב יסחוב פחות , למה?
אלירן