PDA

צפייה בגרסה מלאה : הרמת הרכב בשיפוע עד 90 מעלות



oded
13-05-07, 02:48
שלום חברים

אין לי ג'יפ. יש לי רכב ישן שעליו אני צריך לבצע תיקונים במרכב.
באתר אחר אמרו לי ש ג'יפולוג זה מקום למקצוענים....
האם מישהו מכיר או יודע על משהו דומה כמו שבתמונות? בארץ?

tooshey
13-05-07, 23:21
שלום עודד

השיטה להרים את האוטו על הצד כדי לעבוד על תחתית הרכב נפוצה מאד ברחבי אפריקה.
לצערי אין לי תמונה לשים,אז אנסה לתאר מילולית.
האמצעים הנדרשים:
1.מספר כושים (4 עד 8)מניפים את האוטו על צידו תוך כדי צעקות והוראות סותרות.
2.אחד עובר ומניח שני צמיגים משומשים מתחת לדופן כדי שהצבע והפח לא ינזקו.
3.קצין הבטיחות מכניס קרש בניין/ענף עבה/ברזל חלוד לתמוך את הרכב באלכסון.
4.המכונאי/רתך שלדות/אגזוזן או כל אחד אחר לצורך העניין מתיישב מתחת לאוטו ומתחיל לעבוד.
5.הורדת הרכב בסדר פעולות הפוך להרמה,אלא אם הוא נפל לבד לפני כן (50%/50%).

שיהיה בהצלחה....

וברצינות,בתערוכת אוטומוטור בשנה שעברה מישהו הציג מין ג'ק מזלגות כפול שמרים שני גלגלים באותו צד במקביל לגובה של מטר וחצי בערך ומאפשר עבודה בטוחה מתחת.

בברכה,טושי

איפון
14-05-07, 01:41
שלום עודד

השיטה להרים את האוטו על הצד כדי לעבוד על תחתית הרכב נפוצה מאד ברחבי אפריקה.
לצערי אין לי תמונה לשים,אז אנסה לתאר מילולית.
האמצעים הנדרשים:
1.מספר כושים (4 עד 8)מניפים את האוטו על צידו תוך כדי צעקות והוראות סותרות.
2.אחד עובר ומניח שני צמיגים משומשים מתחת לדופן כדי שהצבע והפח לא ינזקו.
3.קצין הבטיחות מכניס קרש בניין/ענף עבה/ברזל חלוד לתמוך את הרכב באלכסון.
4.המכונאי/רתך שלדות/אגזוזן או כל אחד אחר לצורך העניין מתיישב מתחת לאוטו ומתחיל לעבוד.
5.הורדת הרכב בסדר פעולות הפוך להרמה,אלא אם הוא נפל לבד לפני כן (50%/50%).

שיהיה בהצלחה....

וברצינות,בתערוכת אוטומוטור בשנה שעברה מישהו הציג מין ג'ק מזלגות כפול שמרים שני גלגלים באותו צד במקביל לגובה של מטר וחצי בערך ומאפשר עבודה בטוחה מתחת.

בברכה,טושי

אני מוחה- באפריקה הם מתהפכים לבד, תוך נסיעה בדרך כלל לתעלה או קוליס עמוק בצד הדרך.
סעיף 2 לא יכול להיות כי הצמיגים המשומשים(מאוד) מורכבים על הרכב.

השיטה אגב, אני דווקא התרשמתי נהוגה במזרח אירופה ובחלק מברית המועצות לשעבר.

ולגופו של עניין- וברצינות- אני לא רואה איך שיטה כזו יכולה להתאים לרכב פעיל שבו כל הנוזלים- שמן מים , מצבר וכו. השיטה יכולה להתאים רק לרכב "יבש" , לטעמי.

yscheiner
14-05-07, 14:51
מניסיון.

זה עובד יופי על סוסיטא.
החלפת קלאץ' היתה עניין של מה בכך,
נדרשו רק שלושה אנשים (ולא כושים) להרים את הרכב - זה בגלל שהוא עשוי מעיסת נייר.
וחוץ ממים לראדייטור לא הוספנו כלום לאחר ההורדה.

גילוי נאות:
5 ימים לאחר מכן הרכב סיים את חייב בעץ תפוזים לאחר שמוט ההגה נשבר תוך כדי נסיעה עם 7 "ליצנים" עליו.
אבל אני לא חושב שיש קשר בין השניים.

lior_b.s
14-05-07, 15:57
לא רק באפריקה :lol:

http://img177.imageshack.us/img177/4226/tnniva600hb9.jpg

עובד יופי...פרקתי ככה ניבה פעם :)

ליאור

-->