התחברות

צפייה בגרסה מלאה : HELP! כישלון בטסט



yosi1123
14-05-07, 15:50
בעיה בסופה=כשלון בטסט
זקוק לעצה בנושא כיצד ניתן להוריד את רמת הלמבדה.
תוצאות:
CO-0.16
בדיקת למבדה- 1.176
בבדיקת CO רשום תקין

פרטים:
סופה 95 הזרקה ללא חיישן למבדה, בסופה שלי אין אפילו את התושבת של החיישן!
מה אני אמור לעשות??

עזרה דחוף יש לי בדיוק שבוע לסדר את זה. תודה!

Bulldog
14-05-07, 17:23
תריץ חיפוש על טיפול שמש.

טליאור
14-05-07, 19:12
אני לא יודע מה אתה אמור לעשות לגבי החיישן למדה מבחינה פורמלית. אם אתה אמור לעמוד בתקן של רכבים עם ממיר למרות שהרכב שלך יצא מהמפעל בלי. אבל מקריאה ראשונית של מה שכתבת, אני מציע שתתחיל מלבדוק דליפות באגזוז. בקש מחבר שיחסום את פתח האגזוז עם סמרטוט, שכב מתחת לאוטו וחפש דליפות.

(חנן, מהמחשב של טלי)

yosi1123
14-05-07, 19:35
בעיקרון לרכבים האלו יש חיישן למבדה, אבל לרכב שלי אין. מה שכן אני קניתי את הגיפ לפני חודשיים בערך, הבעיה שאין תושבת לחיישן, השאלה כזו.... להתקין חיישן או שלא האם בכלל החייוט שלי מתאים? או שיש דרכים חלופות? קראתי את טיפול בשמש, זה עוזר? והאם לעזאזל אני הראשון שנתקל בבעיה הזו??!ובדקתי את האגזוז אין דליפות

חנן-ג'יפולוג
14-05-07, 21:56
טיפול שמש עוזר למי שיש ממיר, ולמיטב הבנתי זה לא המקרה שלך.

נמרוד
15-05-07, 10:39
תחסוך לך את הצרה. תן למוסך להעביר את הרכב טסט. זה עולה כסף, אבל עם ג'יפים כמעט אין ברירה.

רימון מצפון
15-05-07, 11:23
תחסוך לך את הצרה. תן למוסך להעביר את הרכב טסט. זה עולה כסף, אבל עם ג'יפים כמעט אין ברירה.
רציתי לענות לך אותו דבר אבל בצורה הרבה יותר בוטה.בקיצור תלך בכוון של נמרוד בעברית זה נקרא קומבינה.עולה הרבה יותר זול מפתרון הבעיה וכמו שיודעים הבעיות לא נגמרות בהצלחה.

נמרוד
15-05-07, 11:45
ממש לא קומבינה.

יש כאן בעייה אמיתית - תקנות התעבורה לא מחוברות למציאות. החליטו שרירותית לגמרי שכל רכב משנת יצור 95 ומעלה חייב בבדיקה X. מזל שלי שהצ'רוקי שלי שנת 94. הוא לא חייב בדיקה, למרות שלו דווקא יש חיישן חמצן וממיר קטליטי. ולסופה שלך, שנת 95, אין ממיר וחיישן ולא היו, אבל מה - החוק חתך שרירותית לפי תאריך במקום לטרוח לעשות משהו הגיוני.

הדרך להתמודד היא לתת למוסך להעביר טסט, הוא כבר ידע במקום לפתור את הבעייה, אם צריך לכוון משהו, הוא יכוון.

jonesy
17-05-07, 00:29
יוסיף אין לך הרבה ברירה ...
מכיוון שהרכב שלך משנת 95 אתה צריך להתקין ממיר, למרות שהרכב עזב את המפעל ללא.
חיישן חמצן לא יועיל, שכן אחת הסיבות שה- CO שלך נמוך, הוא הלמבדה הגבוה (יותר אוויר ממה שצריך), יש סיכוי יותר מסביר שגם אם תוריד את רמת הלמבדה, ה-CO יעלה.
בקיצור, אין קיצורים.

רימון מצפון
17-05-07, 00:39
ממש לא קומבינה.

יש כאן בעייה אמיתית - תקנות התעבורה לא מחוברות למציאות. החליטו שרירותית לגמרי שכל רכב משנת יצור 95 ומעלה חייב בבדיקה X. מזל שלי שהצ'רוקי שלי שנת 94. הוא לא חייב בדיקה, למרות שלו דווקא יש חיישן חמצן וממיר קטליטי. ולסופה שלך, שנת 95, אין ממיר וחיישן ולא היו, אבל מה - החוק חתך שרירותית לפי תאריך במקום לטרוח לעשות משהו הגיוני.

הדרך להתמודד היא לתת למוסך להעביר טסט, הוא כבר ידע במקום לפתור את הבעייה, אם צריך לכוון משהו, הוא יכוון.
סליחה שסילפתי את מחשבתכה .אבל לדעתי מלחמה כזאת תהיה בדיוק כמו ששואלים כאן בפורום .עם מי אפשר לדבר במשרד התחבורה בכדי להרכיב מנוע של אהמר לסובריט .למה כל הבלאגן ?
זול עדיף ופשוט יותר לתת את זה למוסך שיודע לכוון את הבוחן. כי ברכב לא כ"כ נראה לי שיש מה לכוון במקרה הזה.

אברמלה
17-05-07, 12:36
ועל זה נאמר יפה השתיקה לחכמים

דרור ברלי
17-05-07, 13:15
ועל זה נאמר יפה השתיקה לחכמים


בדיוק כך.

-->