התחברות

צפייה בגרסה מלאה : מחפש מידע על דודג' דורנגו 2001



danel
23-05-07, 22:56
מידע כללי על הרכב, מכלולים, אמינות, ממה שידוע לי יש לו קפיצי עלים מאחור ומתלים נפרדים מקדימה, מנוע v8 כנראה 4,700 של צ'ירוקי, יכול להיות שהרכב מוצע עם כמה סוגי מנועים?

יש למישהו ניסיון עם הרכב בארץ או בחו"ל ?

tzagi
24-05-07, 05:59
היו אצלי 2 99 5.9
01 4.7
ועכשיו יש 05 5.7
כולם 2X4
הדורנגו מאותם שנים באו עם 4.7,5.2 או 5.9
והמנוע אף פעם לא הוצא בצרוקי, אולי אתה מתכון לגדנד צרוקי,
בכול מקרה, מה אתה רוצה לדעת?
על קצה המזלג,
נקודות תורפה כוללות תפוחים ובושינגס קדמיים וגיר עדין בהשואה לGM
צריכת הדלק ב5.9 מזעזעת במוסגים ישראלים(ואמריקאים)
ב4.7 סבירה במוסגים אמריקאים, אבל לא בהכרך בארץ...
סך הכול רכב לא רע עם ביצועים מעולים.

danel
24-05-07, 09:27
תודה tzagi


והמנוע אף פעם לא הוצא בצרוקי, אולי אתה מתכון לגדנד צרוקי
חיובי כוונתי לגרנד.


כולם 2X4


כולם 2x4 או רק הדגמים שהיו אצלך ?

איזה טרנספר יש בדגמי 4x4 ?

מה מידת הצמיגים?

תודה דנאל

tzagi
25-05-07, 02:09
כולם 2x4 או רק הדגמים שהיו אצלך ?
**************
רובם בארהב נמכרים כ2X4
הרכב משמש את אישתי לסחוב נבלות לגן.....לא צריך 4X4 לזה

איזה טרנספר יש בדגמי 4x4 ?
***********
ערכת הכוח זהה ל גרנד צרוקי אותה שנה, לפי זכרוני והיו 2 טרנספרים שונים.
NV244D 23 spline input, 32 rear output slip w/o speedo hole, cup front output yoke .840 exposed input, electric shift

NP233D 23 spline input, 32 spline rear slip w/o speedo hole (electric shift) cup front output .840 exposed input shaft

הנה חלק ממאמר:
A part-time four-wheel-drive transfer case is standard. Shifting from two-wheel drive into part-time four-wheel drive is only appropriate for mud, snow and other low-traction situations; it's unsuitable for dry pavement as there is no slippage between the front and rear wheels, and the tires will hop and chatter in tight parking lot maneuvers. Durango's part-time four-wheel-drive system is a good choice for people who live in a dry climate but want to be able to shift into ultimate off-road mode. On really steep grades, it can be shifted into low-range four-wheel drive. Overall, it's the best choice for those who want serious off-road capability.

A more flexible option is the $395 full-time four-wheel-drive transfer case. It comes with everything above plus a planetary center differential. Shifting into the full-time mode allows the front and rear axles to turn at different speeds, so the wheels don't fight each other in tight quarters yet traction is assured under all but the worst conditions. Full-time four-wheel-drive mode is appropriate for torrential rain, light snow and ice or light off-highway travel. If conditions should get extreme, the driver can shift into part-time four-wheel drive or low range (described above).

ואולי עוד, חוץ מזה מי יודע מה דחפו במודל שנועד ליצוא


מה מידת הצמיגים?
**************
למי אכפת?
אופס....שככתי שאתה גר במדינה"מיוחדת"
http://www.tirerack.com/tires/SelectTireSize.jsp?autoMake=Dodge&autoModel=Durango+4wd&autoYear=2001&autoModClar=

תודה דנאל

נ.ר
25-05-07, 06:24
דנאל המנוע אינו יכל להיות מתאים לצירוקי או גרנד כי דודג הוא שייך לשברולט

tzagi
25-05-07, 06:31
דנאל המנוע אינו יכל להיות מתאים לצירוקי או גרנד כי דודג הוא שייך לשברולט




תגיד,אתה אמיתי?
אני מאמין שיש מחלקה באיכילוב שאולי אתה רוצה לבקר.....לכמה חודשים.
אולי אפילו לשנה שנתיים.....עד שהמצב ישתפר.......

Bulldog
25-05-07, 06:36
MOPAR טמבל MOPAR.

בחייתאק רוזנצוויג, אתה לא מבין, אתה לא כותב, עשינו עסק?

danel
25-05-07, 08:53
תודה

ד"א בארץ המידה המקורית של הדורנגו 2001 היא 285/70/15

asafk
25-05-07, 14:12
דנאל המנוע אינו יכל להיות מתאים לצירוקי או גרנד כי דודג הוא שייך לשברולט
זה חדש? כי למיטב ידיעותי המצומצמות, דודג' שייכים לקרייזלר, ממש כמו ג'יפ. :roll:
תודה שהארת את עינינו בנקודה החשובה הזו. מעניין שלא מצאתי באף מקום ידיעה על הרכישה המרעישה של חטיבת דודג' של קרייזלר על ידי שברולט. תוכל להפנות אותנו לידיעה כזו?

במילים אחרות, ניב, לפעמים עדיף לא לכתוב.

ובזה נסיים את ההתייחסות לשטות של ניב, ונמשיך לנושא המקורי, בבקשה.

אסף.

-->