צפייה בגרסה מלאה : CJ מקרטע?
החג יצאתי לטיול בכורה עם ה CJ שלנו שעמד וחיכה בסבלנות ליומו..(שנתיים..)
בכל מקרה - שמתי לב שכשאני נוסע בשטח, על בולדרים ועם טלטלות וקפיצות - הג'יפ נחנק, כאילו אין לו אספקה טובה של דלק, ופולט עשן שחור...
האבחנה שלי היא לכלוך בטנק הדלק - אבל אשמח לכיוונים נוספים אם יש...
חג שמח!
צביקה קרבורטור
23-05-07, 23:08
האם הרכב מוזרק , או בעל קרבורטור?
התחל תחילה בהחלפת מסנן דלק, ובמידה והרכב בעל קרבורטור, בצע נקוי יסודי אצל מקצוען.
אנא חזור לעדכן על התוצאות.
בברכה
צביקה
ערן המסוקס
23-05-07, 23:15
האם אתה יודע איזה קרבורטור מותקן לך ברכב? אם לא, יהיה טוב אם תצלם את הקרבורטור שלך.
ועל הדרך צלם את סביבת תא המנוע וקו הדלק ממשאבת הדלק על בלוק המנוע ועד הקרבורטור.
ברכב מותקן קרבורטור מקורי.
ערן המסוקס
23-05-07, 23:21
איזה שנה הרכב?
האם מותקן פילטר דלק פח עם כניסה אחת ו2 יציאות לפני הקרבורטור?
האם מותקן פילטר דלק פלסטיק שקוף לפני משאבת הדלק על הבלוק?
איזה פילטר אויר מותקן?
האם בדקת את כל צינורות הואקום לדליפות?
האם ניקית עם ספרי קרבורטורים/בנזין את שסתום הPCV היטב?
האם יש לך משקעים/מים שאפשר לראות בפילטר דלק פלסטיק השקוף?
הבנזין חדש או בן שנתיים??
תודה לכל המשיבים..
תחזוקתית - הרכב "מיושר" - ז"א פילטרים חדשים (2 של דלק, תחתון ועליון, שקופים) ופילטר אוויר (מקורי, גדול) חדש..
בשסתום ה PCV עדיין לא טיפלתי...ואולי באמת בעיית הצתה (כפי שמציע יואב HITOY)?
עוד שתי סיבות לקירטועים (בשתיהן התנסיתי בעבר עם CJ):
לכלוך במיכל הדלק - ייתכן שהוא חלוד/רקוב בחלקו הפנימי, חתיכות ממנו עוברות לאורך קו הדלק וגורמות לסתימות חוזרות ונשנות במאייד. החתיכות האלה גוברות ועוברות דרך כל סוגי מסנני הדלק.... במקרה כזה צריך להחליף/לשפץ את המיכל (שיפוץ=החלפת תחתית המיכל).
קרע בצינור האוויר השרשורי שהולך מהמסיכה הקדמית לבית מסנן האוויר - הצינור הזה עשוי מבד שמלופף על מסגרת מפותלת מתיל ברזל. כשהבד ישן וקרוע, ייתכן שחתיכה ממנו מתדגלדלת בחלקו הפנימי ו"נשאבת" בכל לחיצה על הגז/קפיצה ואז סותמת את כניסת האוויר למנוע.
החג יצאתי לטיול בכורה עם ה CJ שלנו שעמד וחיכה בסבלנות ליומו..(שנתיים..)
בכל מקרה - שמתי לב שכשאני נוסע בשטח, על בולדרים ועם טלטלות וקפיצות - הג'יפ נחנק, כאילו אין לו אספקה טובה של דלק, ופולט עשן שחור...
האבחנה שלי היא לכלוך בטנק הדלק - אבל אשמח לכיוונים נוספים אם יש...
חג שמח!
1. CJ מקרטע?!? מה באמת??? לא יכול להיות.....:twisted: :twisted: :twisted:
2. בטח בטלטולים אתה נכנס לשיפועי צד, ואז הקרבורטור נחנק לך. זאת הרי גרוטאה מחורבנת
משנת קוקוס וקצת, שאף פעם - גם כשהיתה חדשה - לא היתה איאיאיאי, וכל שיפועון גורם לקרבורטור העתיק והלא נקי/לא מכוון, לגמגם לך את המנוע.
3. בתכל'ס מה שהוא אומר לך, זה משהו כמו - באמ'שך עזובתי כבר, תן למות בשקט :p :-D :razz:
4. והוא צודק - דחוף אותו לאיזה פראייר חובב CJ, ויש הרבה כאלה משום מה, וקנה לך סופה מוזרקת, אפילו ישנה, ותשכח מהצרות האלה של קרבורטור.
5. אני יודע שזאת לא היתה בדיוק השאלה, אבל:
-גם נתתי תשובה לא רעה בסעיף2.
-באמ'שלי, לא יכולתי להתאפק ......;-)
six 4 life
27-05-07, 18:11
ברוך אתה אומן אבל אני חייב לשאול- דרס אותך CJ שהיית קטן? :twisted: כמה שנאה... :mrgreen:
אמיר, איפה אתה באיזור י"ם?
אתה מוזמן לראות CJ עם קרבורטור מוטורקראפט 2100 ומערכת הצתה משופרת שנוסע טוב לפחות כמו סופה ובלי הצרות שנלוות למנוע מוזרק.
אשר
מילים כדורבנות
לך תסביר לבעלי סופות מה זה CJ מטופל ומיושר
ומי הוא הג'יפ שיחזור כמעט תמיד מכל אירוע/ טיול קשה/ בוץ - על הגלגלים
מבלי להיות תלוי במצב הרוח של משאבת הדלק המוזרקת של הסופה
או כיצד החליט לקום בבוקר חיישן החמצן / ארכובה / או דוד אחר שלו
בגלל זה בארץ הדוד סם כ"כ "שונאים את הCJ"
סלח לי ידידי ברוך אבל זה היה MUST
*** ובזאת סיימנו להחזיר לצפרדע עלובת הנפש. חזרה לדיון הטכני בבקשה ***
אבי - אני בעל ניסיון דומה...
כבר גררתי פעם סופה שנתקעה בפיזדהלוח עם בעיית אלקטרוניקה... נמאס לספור ח"י הבהובים בלוח השעונים ולהתפלל לאלוהי הטרנזיסטורים ושליחיהם מנצרת...
מעבר לזה - קרא לי פרברט - אבל אני אוהב רכבים ישנים ופשוטים ומוכן לשלם את המחיר.
בגלל זה יש לי במוסך דה-שבו, בגלל זה נוסע על אופנוע BMW ישן, ובגלל זה מותקן בסיקס רדיו AM ישן (כן, עם לחיצים)..דברים פשוטים, שתמיד עובדים.
אם הייתי קונה רכב מודרני זה בטוח לא היה סופה.
COAS - תוכל לשלוח לי בפרטי את הנייד שלך?
לענין הטכני - מאחר והצרות באות בצרורות - ובנוסף ללכלוך במיכל גיליתי שנשתבשה דעתו של מצוף הדלק שלי - אני חושב שאקנה מיכל מ"סימו" ואסיים את ענין הג'אייף במיכל והמצוף במכה אחת.
למה לקנות מ'' סימו'' או מי שלא יהיה?
פרק,נקה היטב ,צנרת אמרת? פילטרים.
נשאר רק לטפל כמו שצריך בקרבורטור שלך, שמח לעצת אשר!
יש לו קבלות.
ותחסןך המון כסף ,
ותרוויח המון ידע וחברים!
עלה והצלח וגם דווח.
*** ובזאת סיימנו להחזיר לצפרדע עלובת הנפש. חזרה לדיון הטכני בבקשה ***
נמרוד, אולי תקנה ממנו את הרכב? אתה הרי חובב מושבע של רקבונות ופחנועים, לא?
ברוך אתה אומן אבל אני חייב לשאול- דרס אותך CJ שהיית קטן? :twisted: כמה שנאה... :mrgreen:
1. תודה על המחמאה.
2. לא. דוקא משאית 8x8......8-)
רוני תודה.
מע' הצתה משופרת (GM) ממתינה כבר אצלי בבגאז'.
תותקן כנראה השבוע.
לגבי קרבורטור - אני מבלה לילות ב EBAY ובסוף אמצא את ה"כלה שלי"...
בינתיים, במקום לפרק את מיכל הדלק, לשטוף אותו, ולקנות מצוף מינוביץ ב 1500 ש"ח (!) - ההגיון שלי אומר לנות מיכל דלק חדש (סמו) עם מצוף חדש וכך "לנקות שולחן"
אהה...צפרדי... הנביילה לא למכירה. (אתה רואה - יש דברים ששוים יותר מכסף)
עברתי כבר המון ג'יפים, מכל הסוגים המינים והמחירים (סמוראי,סיקס,ויטרה,דיסקו,דיפנדר,דיסקו,וי טרה, והתחנה הסופית שלי - CJ).
כל אחד מאיתנו אוהב דברים אחרים. אתה - לבנות לשפר ולתקל מכשולים
אני אוהב לטייל עם המשפחה המצומצמת (אשתי והתינוקת) בסיקס הישן (לכן השארתי אותו סגור) ולאוו דווקא טיולי עבירויות..
אמרתי קודם...כל אחד עם הסטייה שלו...
לענין הטכני - מאחר והצרות באות בצרורות - ובנוסף ללכלוך במיכל גיליתי שנשתבשה דעתו של מצוף הדלק שלי - אני חושב שאקנה מיכל מ"סימו" ואסיים את ענין הג'אייף במיכל והמצוף במכה אחת.
אל תטרח. אין.
תשקיע ותקנה מיאנוביץ מיכל ומצוף חדשים. רק תברר שיש להם בכלל במלאי.
בדקתי בזמנו אצל סמו, אצל גיא ורועי ועוד בכמה מקומות. כל המיכלים שראיתי היו צריכים תיקון.
לבנות מיכל חדש מנירוסטה (כמו שצריך עם מחיצות)+מצוף כללי (לא של ג'יפ) יעלה בסביבות ה2500-2700 שקל. אפשר אולי עם מצוף של ג'יפ. לא בדקתי.
אני בסוף רכשתי מיכל מיאנוביץ בעלות של 1000 שקל בערך.
מצוף דלק לא עולה 1500 שקל. או שהוא לא הבין אותך או שאתה לא הבנת אותו. אני לא זוכר בדיוק אבל זה לא צריך לעלות יותר מ200-300 שקל.
six 4 life
28-05-07, 10:22
מצוף דלק לסיקס מתומחר בסביבות ה250 ש"חים
מיכל חדש- 800-900 ש"חים
מיכל לא בטוח שנמצא במלאי, אם זה הכיוון תרים לו צלצול לבדוק. 03-5377738.
שתי שאלות אם אפשר.
1.האם מצוף דלק של גיפ 24 וולט צבאי מתאים לסיקס 12 וולט אזרחי?
2.על איזה מערכת הצתה משופרת התכוונת?אשמח לדעת פרטים.
אגב אם אתה מעוניין יש לי מיכל דלק משומש אבל תקין,שאשמח לתת לך חינם.
עמי.
עמי תודה רבה על ההצעה!
מע' ההצתה שיש לי היום היא ה HEI, ועכשיו, אחרי שיחה עם COAS אני לא בטוח שארכיב דווקא אותה...
לדעתך המערכת המקורית של הסיקס עדיפה.? למה?
שלילי
מסתבר שישנה אלטרנטיבה טובה יותר ל HEI המיוצרת עבור פורד ומתאימה למפלג המקורי..
אשלח לך חומר בפרטי ששלח לי COAS עם הסבר מפורט ותיאור ההבדלים (אנגלית)
אמיר
יש לי מכסה של הTFI התצורה שאשר ממליץ למע' ההצתה דרך אגב אשר צודק הרכב נוסע אחרת
לגמרי דהיינו 4500 סל"ד ? היית מאמין ?
הי אמיר עשיתה בחירה טובה ראיתי את הג'יפ בפורם 2cv ,ומאד אהבתי.
שכחת לציין לשבח את הג'יפ "2cv" בנוסף לגיפים שהזכרת.
באשר לקירטוע , עשן שחור מעיד על תערובת עשירה או הצתה לא תקינה.
דבר נוסף שיש לבדוק, מערת פליטה אם אינה סתומה,
בהצלחה
שמעון.צ
ערן המסוקס
28-05-07, 22:31
עם איזה קרבורטור אתה, אבי?
המצוף דלק של ה 24 וולט זהה למצוף של ה 12
עם איזה קרבורטור אתה, אבי?
אני מחצרו של הרב אשר כהן מישיבת ירושלים המכונה בלעז COAS
ולגבי הקרבורטור - מוטורקראפט 2100 1.08 וונטורי
הצתה - TFI
וכרגע עומד לפני פרוייקט ראש מנוע סופה- הביצוע יהיה בליווי ותחת עינו של הרב
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2024, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.