צפייה בגרסה מלאה : מוט פנהרד hd לעומת הרגיל
מנסיון של חברי הפורום :
מה ההבדל בין מוט פנהרד hd לבין מוט הפנהרד הרגיל ?
רונן שלום
לפי שאלתך אתה מיתכוון להזמין קיט.......
דעתי תזמין מוט HD מיתכוונן.(שווה את ההפרש)
טל
הHD לא יתאים לך לקיטים של פחות מ 4"
במוט הרגיל יש תפוח בחלקו העליון, שמוגבל בזוויות שיכול לעבוד בהן, ובעל בלאי יותר גבוה. ב HD יש מיסבים בשני הקצוות כאשר החלק העליון שלו משודך למתאם הנמכה שנועד לסדר את בעית הזויות ולמנוע במפ-סטיר.
בנוסף ,לפי דעתי הפנהרד הקידמי חשוב מאוד בכל הפרונט הדבילי הזה, ואין לחסוך במוט תושבות וחוזק חיבורי קצה בקניה.
HD לא מתאים להגבהות הקטנות. כשהתיעצתי בפורומים האמריקאים ההמלצות היו שעדיך המוט הרגיל של רוביקון עבור קיט ה4.5 (זה מה שיש אצלי). מצ"ב צורת החיבור בצד השלדה של המוט הרגיל:
http://www.jeepolog.com/with.php?pic=XJ_cherokee_lift/XJ_cherokee_rubicon_lift_report_043.jpg
יש מסב קצה המאפשר כוונון לאורך, אבל המיקום שלו זהה לתפוח המקורי. מוט הHD מגיע עם תושבת שמחליפה את המגדל המקורי שמחזיק את הפנהרד, שמתפרק עם שלושה ברגים למיטב זכרוני, ומורידה את הגובה של המוט בכמה ס"מ. ובמקום תפוח או מיסב קצה רגיל, יש שם מיסב כדורי גדול יותר שמורכב כשהציר שלו אופקי במקום אנכי, וזה מה שמאפשר את הזויות הגדולות.
נמרוד.
זה לא מתאים בגלל שהתושבת המונמכת נוגעת בביצת הסרן.
ב ZJ מוגבה 3.5" אין מצב לHD
ב XJ משום מה גם ברכב מוגבה 4" (של עמי לצורך העניין) אין סיכוי לHD.
היכן שכן ניתן להרכיב מבחינת גובה מוט HD מונמך זה מומלץ ולו רק בגלל להחזיר גאומטריה ומצב מיתלים לקדמותו, מבחינת זוויות מוט פנהרד-מוט הגה (שחייבים להיות כמה שיותר מקבילים בזווית שלהם).
כמו כן הקטנת הסבירות לרעידות DW.
שיפור במהלך המיתלה.
זה לא מתאים בגלל שהתושבת המונמכת נוגעת בביצת הסרן.
.
אוקי, אז זאת הסיבה. בכל מקרה, האמריקאים צדקו. אם זה לא נכנס עם הגבהה של 4 אז זה בהחלט גבולי מדי גם ב4.5.
-->
vBulletin® v4.2.4, זכויות יוצרים ©2000-2025, Jelsoft Enterprises Ltd, תורגם על ידי vBHeb.