PDA

צפייה בגרסה מלאה : כמות שמן בסרנים



talw
26-05-07, 17:37
שוב שלום לכולם.
לאחר הגבהת הרכב 4.5"(גראנד),ושינוי זויות הסרנים לטובת גלי ההינע ,נישאלת השאלה מה קורה עם מיפלס השמן בסרנים? והאים מייסב היציאה ליוק מקבל שמן?
יכול ליהיות ששינוי הזוית זניח (וגם קצת בעייתי למלות שמן אל מעבר לפתח),אבל האים למישהו חלפה המחשבה הזו או שאני חושב יותר מדי?
טל

נמרוד
26-05-07, 22:43
מבחינת השמן, שינוי הזוית זניח. אני תמיד ממלא קצת יותר. וסוגר את הפקק כשיש זרם טוב של שמן, לא רק זרזיף. ככה גם הבדיקה אחר כך חד משמעית.

רימון מצפון
27-05-07, 16:15
מבחינת השמן, שינוי הזוית זניח. אני תמיד ממלא קצת יותר. וסוגר את הפקק כשיש זרם טוב של שמן, לא רק זרזיף. ככה גם הבדיקה אחר כך חד משמעית.
אין צורך להתיחס לשנוי הזוית כל עוד השינוי זניח בכל מקרה השימון נעשה בעיקרון של התזה במקרה הזה ע"י הקורונה.
לגבי שמן יותר מהנדרש זה מיותר לחלוטין . גם ככה נפח השמן גדל בזמן פעולת מערכת ע"י ההתחממות.

רימון מצפון
27-05-07, 16:32
במחשבה שניה בענין מילוי קצת יותר כמו אצל נימרוד אצלך זה מתחייב. כי אם אתה אומר שהיטתה את הסרן כלפי הגל הינע.(לא נכנס איך עשיתה את זה) אז בעצם הנמכתה את מפלס השמן ע"י הגבהת הצד שבו יושב היוק שגם הוא מעין מיכל קטן והנמכת את בורג המילוי/ריקון.אז לגבי כמות אמור להיות לך חסר קצת. :idea:

talw
27-05-07, 21:21
רימון,הכל ברור,השאלה אם צריך למלות יותר מהמומלץ.
תמיד אפשר למלות שמן כשהרכב עומד בשיפוע(בירידה/עליה).......
העיניין עם ההשפרצות בפנים גם ברור ,אף פעם לא הייתי בפנים לכן אני לא יודע באמת מה קורה שם....
טל

נמרוד
27-05-07, 21:23
טל, זה non issue. מלא שמן כרגיל, או מלא קצת יותר... לא משנה. אתה לא שינית את זוית הסרן בצורה משמעותית ומפלס השמן בסרן הוא גם ככה לא מדע מדויק.

-->