PDA

צפייה בגרסה מלאה : סעפת יניקה ופליטה.



עמיקם
22-01-04, 20:06
אני הולך להחליף אטם סעפת ורציתי לדעת מה דעתכם לגבי ביטול מעבר המים בסעפת.
האם יש חשש שתהיה נזילה במקום במשך הזמן,או שעדיף להשאיר את המצב כמו שהוא.
בנוסף יש גם צינור חיבור בין סעפת היניקה לפליטה האם לנתק?

Bulldog
22-01-04, 20:10
תשמע, אתה בין הבודדים ששמעתי שעדיין יש להם את כל החיבורים האלה.
בנוגע לצינור בין שתי הסעפות, אני יודע שמסיבה ביזארית כלשהי הוא נועד לחמם את הויר הנכנס למנוע כשהאויר בחוץ קר, אבל מה, הוא עושה את זה גם כשהאויר בחוץ חם, ולפי דעת מומחים אויר קר טוב יותר לנצילות המנוע.
את הרעיון שעומד מאחורי הזרמת המים דרך הסעפת יניקה אני לא מצליח להבין
לפחות לא בסיקס.

עמיקם
22-01-04, 20:14
אז מה שאתה אומר זה שעדיף לנתק את מעבר המים?

Bulldog
22-01-04, 20:19
לא, מה שאני אומר זה שאת נושא מעבר המים יש לבדוק יותר לעומק.
אבל חיבור סעפת הפליטה לטובת חימום של סעפת היניקה לא נראה לי נחוץ במדינה חמה יחסית כמו שלנו.
וזו דעתי האישית לפי מיטב הבנתי של תפקידי הצנרות האלה.

ערן המסוקס
22-01-04, 21:18
הייתי מאוד שמח להבין מה מה המשמעות של שני המערכות הנ"ל (מים בסעפת יניקה וחיבור סעפת הפליטה ליניקה) אם הם לצרכי חימום, הייתי משאיר את מעבר המים בכל זאת ומוסיף ברז בורר (אם אצלך המערכת לא מחוברת דרך מערכת חימום הקבינה) בכדי לעצור את הזרימה בקיץ.
למה לעצור אותה בקיץ? משום שהיא גורמת לספיקה נמוכה יותר של מים לרדיאטור. אם אני טועה פה, אשמח לקבל תיקון. אני מתכוון להוסיף ברז לסגירה בקיץ, למען קרור טוב יותר.
בכל מיקרה, אם תנתק את מעבר המים בסעפת אין שום דבר שינזל לך, אז איך בדיוק תהיה לך נזילה??

טדי
23-01-04, 10:29
אטומיזציה זה שם המשחק !

סעפת יניקה היא קרה למה ?

אויר זורם מקרר? מקרר !
דלק מהקרבורטור מקרר ? מקרר !

מה זה אומר ? כאשר משטח קר וזורמים עליו אויר ודלק שמרוססים לחלקיקים
הם נצמדים לדפנות המשטח (הסעפת) והופכים לטיפות דלק שאינן
יכולות להשרף בשלמותם ואז אין ניצול נכון של הדלק

וזה מחזיר אותנו לנושא החימום של הסעפת
אנחנו צריכים להבדיל בין הבאת אויר קר עד הסעפת כדי להביא הרבה אויר
לבין חימום הסעפת כדי שלא יוצרו על הקירות טיפות
אם תסתכלו על תחתית הסעפת לאחר הוצאת הקרבורטור תגלו משטח של מוטות
שתפקידי לערבל את התערובת עוד יותר
ומתחתיו יש גוף חימום לאייד את מה שמצטבר על המוטות

כן כן כל זה ישנו שם וואלה


יש כאלה שמבטלים חימום לסעפת מבטלים טרמוסטט מבטלים צ'וק חשמלי
ולא מבינים למה אוכל דלק ולא סוחב טוב

חימום נכון זה לא רק חיסכון בדלק זה גם מנוע עם יותר כח כי השריפה טובה יותר והפיצוץ חזק יותר

אטומיזציה זה שם המשחק

UNIX
23-01-04, 12:20
ביטלתי את המערכת לפני כמה חודשים
טדי אתה טוען שאם אני מחבר חזרה יהיה שיפור כלשהוא?
מבחינת דלק, כח ,קירור?

טדי
24-01-04, 12:08
אני לא טוען כלום

זה פשוט כתוב בספרים

-->